از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور 1401 – کارشناسی ارشد روانشناسی بدون آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور

 

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های مختلف بالینی ، تربیتی و … است و فارغ التحصیلان این رشته یا رشته های دیگر که قصد تغییر رشته به روانشناسی را دارند ، می توانند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند و با کسب رتبه لازم ، پذیرش بگیرند. سوالی که برای علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی پیش می آید این است که آیا امکان تحصیل بدون کنکور هم در مقطع ارشد این رشته فراهم است ؟ در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

سوالات خود را در زمینه شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های مختلف ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امکان تحصیل کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور 

رشته روانشناسی جزو سه رشته محبوب انسانی است و شرایط ادامه تحصیل تا مقطع دکتری تخصصی این رشته هم با شرکت در آزمون های وزارت علوم تحقیقات و فناوری و هم با شرکت در آزمون های وزارت بهداشت فراهم است. اگر به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر ، نمی توانید در کنکور شرکت کنید ، تعداد زیادی از دانشگاه ها شرایط تحصیل بدون کنکور در این رشته را مهیا کرده اند. بنابراین شما می توانید با ارائه مدرک لیسانس خود ، به صورت بدون کنکور در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی ارشد ، تحصیل کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط شرکت در کنکور سراسری برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد 

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه روزانه

شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه روزانه کمی سخت و متفاوت تر از سایر دانشگاه هاست. این دانشگاه فقط برای ده درصد فارغ التحصیلان هر رشته و هر ورودی ، امتیاز ویژه پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد در نظر می گیرد و فقط هم فارغ التحصیلان روزانه می توانند از این امتیاز بهره مند شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  کارشناسی ارشد زبان انگلیسی بدون کنکور 1402 📞 کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد و پیام نور

پس اگر از دانشگاه روزانه فارغ التحصیل شده اید و معدل شما در حدی است که جزو 10 درصد فارغ التحصیلان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشید ، می توانید در دانشگاه درخواست دهید که قصد پذیرش بدون کنکور دارید تا مراحل اداری درخواست شما انجام گیرد.

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی بدون کنکور پذیرش می کند و اتفاقا رشته روانشناسی جزو رشته های با ظرفیت پذیرش زیاد این دانشگاه است. شیوه پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدین صورت است که آزمون توسط دانشگاه برگزار می شود و منابع امتحانی که شامل کتاب های درسی ترم یک هستند ، به داوطلبان معرفی می شود.

داوطلبان با مطالعه منابع امتحانی خود را برای حضور در آزمون آماده می کنند و در صورتی که بتوانند رتبه و نمره خوبی به دست آورند ، ترم یک آنها با شرکت در آزمون به پایان می رسد و از ترم دوم وارد دانشگاه قبولی می شوند. ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و زمان ثبت نام این آزمون سال گذشته در اسفندماه بود.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور

 

اگر می خواهید در دانشگاه آزاد تحصیل کنید ، این دانشگاه همچون دانشگاه پیام نور شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع ارشد را فراهم ساخته است. پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد دانشگاه آزاد به دو طریق امکان پذیر است. یک راه از طریق شرکت در آزمون فراگیر است و راه دوم هم ثبت نام از طریق طرح استعداد درخشان.

احتمالا این را هم بپسندید  ضرایب دروس برای قبولی در رشته روانشناسی کنکور انسانی

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد تاکنون فقط یکبار برگزار شده است و هنوز مشخص نیست که آیا در سال های آینده هم برگزار خواهد شد یا خیر. شرایط این آزمون بدین صورت است که داوطلبان باید مدرک لیسانس ارائه کنند و در سایت azmoon.org ثبت نام نمایند. سپس در آزمون شرکت کنند و اگر موفق به کسب نمره قبولی شوند ، می توانند پذیرش بگیرند.

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل کارشناسی ارشد – شرایط ترمیم معدل ارشد در تمام دانشگاه ها

طرح استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد نیز مختص به داوطلبانی است که معدل بالا دارند که برای رشته های انسانی ، معدل بالای 16 است. اگر معدلتان مناسب است و از زمان فارغ التحصیلی تان بیشتر از 3 سال نگذشته است ، می توانید در مردادماه برای ثبت نام اقدام کنید و منتظر اعلام نتایج باشید. ثبت نام با مدرک لیسانس هر دانشگاهی هم امکان پذیر است.

سوالات متداول

  • آیا رشته روانشناسی در مقطع ارشد بدون کنکور ارائه می شود ؟

بله ، شما می توانید در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور تحصیل کنید.

  • شرط معدل روانشناسی بدون کنکور کارشناسی ارشد چقدر است ؟

شرط معدل ارشد رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های مختلف ، فرق می کند که توصیه می شود این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بدون آزمون ارشد پیام نور

بدون آزمون ارشد پیام نور 1402 📞 راهنمای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور علاوه بر مقطع کارشناسی ، در مقطع کارشناسی ارشد هم دانشجوی بدون …

4 نظر

  1. باسلام,ایاپیام نورواحدمشهد,کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دارد؟
    باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. اگردرواحدپیام نوری مهمان شویم گذراندن واحدهای عملی مثلاروانشناسی عمومی چگونه است

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر