از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه 1402 – زمان انتشار و سایت دریافت کارت کنکور دی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه کنکور دی

 

داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری دی ماه را در موعد مقرر انجام داده اند برای حضور در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود. بدون کارت ورود به جلسه ، اجازه ورود به حوزه امتحانی داده نخواهد شد ضمن اینکه آدرس محل برگزاری آزمون هم بر روی کارت درج شده است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری دی ماه 1401 راهنمایی کنیم.

برای راهنمایی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ، رفع نقص آن و بازیابی شماره پرونده ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه 1402

امسال برای اولین بار کنکور سراسری در نوبت دی ماه هم برگزار می شود و دانش آموزان سال دوازدهم ، دارندگان مدارک تحصیلی نظام قدیم و نظام جدید می توانند ثبت نام این آزمون را انجام داده و در مردادماه اقدام به انتخاب رشته کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، کنکور سراسری دی ماه در روز های 29 و 30 دی ماه برگزار می گردد که کنکور گروه های ازمایشی تجربی و زبان در روز پنج شنبه و کنکور گروه های آزمایشی انسانی ، ریاضی و هنر در روز جمعه می باشد. همچنین ساعت برگزاری کنکور گروه های اصلی در نوبت صبح و کنکور گروه های آزمایشی در نوبت عصر است.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی - مطمئن تحصیل کنید ، پاسخ شما اینجاست

با توجه به برگزاری آزمون در دو روز پایانی دی ماه ، کارت ورود به جلسه هفته آخر همین ماه منتشر خواهد شد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد و لینک دریافت آن در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد.

مرتبط بخوانید : کنکور دی ماه چگونه خواهد بود

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه

همانطور که بالاتر اشاره شد ، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار داده می شود و شما داوطلبان برای دریافت کارت باید وارد بخش کنکور سراسری این سایت شوید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، از کارت خود پرینت تهیه نمایید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی همزمان با انتشار کارت در این مطلب قرار داده خواهد شد اما اگر مشکلی برای دریافت کارت داشتید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا پرینت کارت را برای شما ارسال نمایند.

فراموشی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی 

اگر اطلاعات خود را برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی فراموش کرده اید و دسترسی به شماره پرونده و کد رهگیری ندارید ، ابتدا باید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایید. بدین منظور از منوی سمت چپ سامانه گزینه سیستم پاسخگویی سازمان سنجش را انتخاب کنید و بعد از عضویت در سیستم ، درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات کنکور ارسال نمایید.

مرتبط ببینید : کنکور دی برای دوازدهمی ها

شماره پرونده و اطلاعات کنکور شما در همان زمان که درخواست ارسال کرده اید ، در اختیار شما قرار می گیرد و بلافاصله می توانید کارت را دریافت نمایید. اگر برای ارسال درخواست نیازمند راهنمایی هستید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشخصات شما را در سریع ترین زمان بازیابی نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور دی اجباری است - آیا باید در هر دو کنکور 1402 شرکت کنیم

اصلاح کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی ماه

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی خود ، تمام اطلاعات درج شده بر روی آن را بررسی نمایید تا هیچ مغایرت و اشتباهی وجود نداشته باشد. اگر عکس داوطلبی دیگر بر روی کارت ورود به جلسه شما الصاق شده است و یا عکس فاقد مهر می باشد ، می بایست همراه با 2 قطعه عکس 4*3 و مدارک شناسایی ، به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اقدام به اصلاح کارت کنید.

همچنین اگر در بخش های سهمیه ، معدل ، زبان آزمون و سایر بخش های کارت ، اطلاعات اشتباه درج شده اند باید به باجه رفع نقص مراجعه نمایید. البته اصلاح بعضی اطلاعات اشتباه از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری کنکور

سوالات شما

  • کارت ورود به جلسه کنکور دی 1402 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دی ماه 1402 احتمالا در 25 دی ماه 1401 باشد.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه باید به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دی ماه 1402 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

  • چگونه از آدرس حوزه امتحانی کنکور 1402 مطلع شویم ؟

آدرس دقیق محل برگزاری آزمون سراسری 1402 بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر