از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان برگزاری کنکور 1403 📞 تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان برگزاری کنکور

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1403 را دارند می خواهند بدانند زمان برگزاری کنکور دقیقا در چه تاریخی است تا برای حضور در آزمون برنامه ریزی را انجام دهند. احتمالا می دانید که کنکور در سال 1403 دو بار برگزار می شود و این موضوع به قطعیت رسیده‌ است بنابراین شما در کنکور 1403 این امکان را دارید که دو بار آزمون دهید و با توجه به هر آزمونی که نتیجه بهتر در آن به دست آورده‌ اید ، وارد مرحله انتخاب رشته‌ شوید. جزئیات بیشتر زمان برگزاری کنکور 1403 ، در ادامه این مطلب بررسی می شود.

سوالات خود را درباره کنکور 1403 از مشاوران ما بپرسید

همین حالا با ما تماس بگیرید و با اطلاع از آخرین قوانین و شرایط انتخاب رشته‌ کنکور ، خود را برای ورود به دانشگاه آماده کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری کنکور 1403 اردیبهشت ماه

نوبت اول کنکور سراسری در اردیبهشت ماه برگزار می شود و تمام داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید و همچنین دانش آموزان سال دوازدهم ، می توانند در این آزمون حضور داشته باشند. زمان در نظر گرفته‌ شده‌ برای این نوبت از آزمون در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می باشد و داوطلبانی که در آذرماه ثبت نام خود را انجام داده‌ اند می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه از آدرس حوزه امتحانی مطلع شوند و در جلسه آزمون حضور یابند.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته - لیست و راهنمای انتخاب و استفاده کد رشته 1401

لازم به ذکر است که کنکور 1403 اردیبهشت ماه ، در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود ولی پذیرفته شدگان این آزمون از مهرماه 1403 وارد دانشگاه می شوند. زمان انتشار کارت ورود به جلسه نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون است که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : تاریخ ثبت نام کنکور 

زمان برگزاری کنکور 1403 تیرماه

کنکور تیرماه 1403 مثل روال سال های قبل برگزار می شود و زمان برگزاری آن در روز های 7 و 8 تیرماه می باشد. آزمون هر 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در این دو روز برگزار می شود و برای گروه های شناور طوری برنامه ریزی می شود تا داوطلبانی که در دو گروه ازمایشی شرکت کرده‌ اند ، با تداخل زمان برگزاری دو آزمون مواجه نشوند.

کارت ورود به جلسه کنکور تیرماه 1403 سه روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود و شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش و با وارد کردن‌ اطلاعاتتان ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام کنکور – راهنمای ثبت نام اینترنتی کنکور 

مشاوره کنکور سراسری 1403

آزمون سراسری 1403 با تغییرات زیادی همراه بوده‌ است که از مهم ترین این تغییرات ، برگزاری آزمون دو بار در سال است. نوبت اول آزمون سراسری 1403 در اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود و داوطلبانی که در آزمون نوبت اول شرکت می کنند ، در مردادماه 1403 می توانند انتخاب رشته‌ را انجام دهند. همچنین نوبت دوم آزمون سراسری 1403 مثل سال های گذشته در تیرماه برگزار خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت دانشگاه متمرکز و نیمه متمرکز - شرایط قبولی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز

برای هر یک از آزمون ها یک کارت ورود به جلسه مجزا منتشر می گردد و داوطلبان می توانند در هر دو آزمون هم شرکت کنند و در هر آزمونی که رتبه بهتری به دست آورند ، بر اساس آن انتخاب رشته‌ نمایند. در انتها لازم می دانیم اشاره ای به زمان ثبت نام کنکور هم داشته باشیم. برای کنکور اردیبهشت ماه ، بازه زمانی 5 الی 15 آذر ماه زمان ثبت نام در نظر گرفته‌ شده‌ است و برای کنکور تیرماه نیز از 5 فروردین ماه ثبت نام آغاز می شود و تا 12 فروردین ماه ادامه دار خواهد بود.

مرتبط بخوانید : اعتراض به سوالات کنکور

سوالات متداول

  • زمان برگزاری کنکور 1403 اردیبهشت  ماه در چه تاریخی است ؟

کنکور 1403 اردیبهشت ماه در روز های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

  • زمان برگزاری آزمون سراسری 1403 تیرماه چه تاریخی است ؟

زمان در نظر گرفته‌ شده‌ برای برگزاری آزمون سراسری 1403 تیر ماه ، روزهای 7 و 8 ام می باشد.

  • کارت ورود به جلسه کنکور 1403 چه زمانی منتشر می شود ؟

سه روز قبل از برگزاری کنکور سراسری ، لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر