از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش اطلاعات در آموزشیار – راهنمای ویرایش اطلاعات در آموزشیار

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش اطلاعات در آموزشیار

 

سامانه آموزشیار ، سایت انتخاب واحد ، پرداخت شهریه و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید است و تمام دانشجویان جدید الورود و همچنین ورودی های قدیمی ، می بایست از طریق این سامانه امور مربوط به دانشگاه خود را پیگیری نمایند. برای ورود به این سامانه نیاز است که نام کاربری و رمز عبور داشته باشید و اگر دانشجوی ورودی جدید هستید ، به شما یک رمز عبور موقت اختصاص داده می شود و پس از بارگذاری مدارکتان و ثبت نام اینترنتی ، می توانید رمز و نام کاربری دائم دریافت نمایید. پس از ثبت نام در سایت آموزشیار شاید نیاز باشد که اطلاعات خود را ویرایش کنید که این امکان برای شما فراهم است. برای راهنمایی در خصوص ویرایش اطلاعات در سامانه آموزشیار در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اگر برای ویرایش اطلاعات در سایت آموزشیار با مشکلی مواجه شدید و به راهنمایی نیاز دارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ویرایش اطلاعات در آموزشیار

سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir ، اختصاص به دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دارد ولی بیشترین استفاده این سامانه برای دانشجویان است. برای ورود به سایت آموزشیار لازم است که دو کد به شرح نام کاربری و رمز عبور داشته باشید در غیر اینصورت امکان ورود به سایت را نخواهید داشت.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور سایت آموزشیار ، امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد و دانشجویان ورودی جدید که با بارگذاری مدارک ، در این سامانه ثبت نام کرده اند می توانند با استفاده از رمز عبور دائمی که در اختیار آنها قرار گرفته است ، وارد سایت شوند و اطلاعاتشان را ویرایش نمایند.

مرتبط بخوانید : نحوه ثبت مجوز برای انتخاب واحد دانشگاه آزاد در آموزشیار  و  مشکل انتخاب واحد اموزشیار

ویرایش اطلاعات در آموزشیار برای دانشجویان ورودی جدید

پس از ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه آزاد ، پذیرفته شدگان نهایی حدود یکماه بعد اعلام می شوند و اگر شما هم در لیست پذیرفته شدگان قرار دارید ، در صورت تمایل به تحصیل در رشته محل پذیرفته شده ، لازم است مراحل ثبت نام اینترنتی خود را در سایت آموزشیار انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های آزاد دارای رشته اتاق عمل - لیست تمام دانشگاه ها

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد فقط در سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir انجام می گیرد و برای ثبت نام نیاز است که مدارک و اطلاعات خود را بارگذاری نمایید. پیش از قطعی شدن ثبت نام در سایت آموزشیار ، دانشگاه رمز عبور موقت را در اختیار شما قرار می دهد اما پس از اینکه ثبت نام خود را نهایی کردید ، می توانید نام کاربری و رمز عبور دائمی را از سایت دریافت کنید.

پس از دریافت رمز دائمی ، تا زمانی که وارد دانشگاه شوید فرصت دارید که اطلاعات و مدارک اشتباهی که در سایت ثبت کرده اید را اصلاح کنید. شایان ذکر است که در صورت اشتباه بودن اطلاعات و مدارک شما ، برای ثبت نام و تحصیل در دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد پس حتما قبل از اینکه مدارک اشتباهتان توسط دانشگاه بررسی شود ، آنها را یکبار کنترل کنید و اطلاعات اشتباه را اصلاح نمایید.

مرتبط بخوانید : دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

ویرایش اطلاعات در آموزشیار برای دانشجویان ورودی قدیم

در سامانه آموزشیار اطلاعات تمام دانشجویان در پروفایل آنها درج شده است. بعضی از این اطلاعات را فقط دانشگاه می تواند تغییر دهد و دانشجو به آنها دسترسی ندارد. مثلا روش پذیرش بدون کنکور یا با کنکور در دانشگاه ، سهمیه ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، سال ورود به دانشگاه و …

اگر در این مشخصاتی که ذکر شد ، اشتباهاتی را مشاهده کردید می بایست به کارشناس آموزشی دانشکده خود اطلاع دهید تا آنها را اصلاح کند. وجود اطلاعات اشتباه می تواند در زمان فارغ التحصیلی برای شما مشکل ایجاد کند پس ضروری است که پیگیر اصلاح آنها باشید.

مرتبط بخوانید : شماره تماس پشتیبانی آموزشیار

بعضی از اطلاعات نیز توسط خود دانشجو قابل ویرایش است مثلا شما می توانید رمز عبور خود را در سایت آموزشیار تغییر دهید و برای امنیت بیشتر ، رمز جدید برای پروتال خود تعریف کنید. یا می توانید شماره تلفن همراهتان را در سایت آموزشیار تغییر دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1403📞 زمان و راهنمای دریافت نتایج

سوالات متداول

  • آیا ویرایش اطلاعات در آموزشیار برای دانشجویان ورودی جدید امکان پذیر است ؟

بله ، دانشجویان ورودی جدید می توانند اطلاعات و مدارک اشتباهی که در سایت آموزشیار ثبت کرده اند را ویرایش کنند.

  • برای ویرایش اطلاعات در آموزشیار به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

برای ورود به سایت آموزشیار و ویرایش اطلاعات نیاز به نام کاربری و رمز عبور می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر