از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار – دانشجویان جدید و قدیم 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

 

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق کنکور سراسری و یا با شرط معدل و سوابق تحصیلی ، در این دانشگاه پذیرفته شده اند ، می بایست با مراجعه به سامانه آموزشیار و با استفاده از شماره دانشجویی موقت خود ، شماره دانشجویی دائم را دریافت کرده و از آن برای ثبت نامشان در سامانه استفاده نمایند. نحوه دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار را در ادامه این مطلب با راهنمای تصویری بررسی خواهیم کرد

شما دانشجویان عزیز ورودی جدید دانشگاه آزاد می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص نحوه دریافت شماره دانشجویی دائم از اموزشیار با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان ورودی جدید که به آنها شماره دانشجویی موقت اختصاص داده می شود ، باید به این سامانه مراجعه کرده و پس از طی مراحلی ، شماره دانشجویی دائم خود را دریافت نمایند. بعد از تهیه شماره دانشجویی دائم ، می توانند به پروتال خود در سایت آموزشیار وارد شوند و شهریه را بپردازند و سپس مدارکی را که دانشگاه از آنها خواسته است ، بارگذاری نمایند.

مرتبط بخوانید : فراموشی رمز عبور آموزشیار – راهنمای بازیابی رمز آموزشیار هنگام فراموشی رمز

برای دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار وارد سامانه به آدرس edu.iau.ac.ir شوید. در صفحه اول سامانه تصویر زیر را خواهید دید که باید بر روی گزینه “پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان 1401 ” کلیک کنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

در قدم بعدی همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است ، کد ملی خود را درج نمایید و سپس در کادر پایین  تر عبارت امنیتی را قرار دهید. پس از وارد کردن اطلاعات ، دکمه ورود را بزنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

در مرحله بعد باید شماره دانشجویی موقت خود را با توجه به مقطع و رشته تحصیلی که درج شده است ، یادداشت کنید و سپس دکمه “ورود به آموزشیار” را بزنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

سپس لازم است قوانین ذکر شده توسط سامانه را مطالعه کرده و تیک تایید را بزنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

پس از مراحل فوق ، به صفحه ورود به سامانه آموزشیار هدایت خواهید شد که لازم است در بخش نام کاربری و کلمه عبور ، شماره دانشجویی موقت خود را درج نمایید و دکمه ورود به سیستم را بزنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

با ورود به صفحه اصلی آموزشیار ، مطابق تصویر زیر گزینه “پذیرش” را انتخاب کنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

در صورتی که منوی پذیرش را مثل تصویر فوق مشاهده نکردید ، ابتدا مثل تصویر زیر بر روی فلش کلیک کنید تا منو نماش داده شود.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

سپس بر روی گزینه “پذیرش بر خط داوطلب” کلیک کنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

در مرحله بعد بر روی گزینه “ثبت مدارک توسط متقاضی” کلیک کنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

پس از آنکه مدارک را بارگذاری کردید ، به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این مرحله کارشناس تمامی مدارک شما را بررسی کرده اید و اگر در مدرکی مشکل و نقصی وجود داشته باشد ، عبارت “نیاز به اصلاح” را مشاهده خواهید کرد که باید با انتخاب گزینه “ویرایش فرم” مدرک مربوطه را اصلاح کرده و مجدد ارسال کنید.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

اگر مدارک هیچ مشکلی نداشته باشند و کارشناس آنها را تایید کرده باشد ، ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و شماره دانشجویی دائم اختصاص داده خواهد شد.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

برای دریافت شماره دانشجویی دائم از اموزشیار بر روی گزینه “چاپ رسید ثبت نام” کلیک کنید و مطابق تصویر زیر شماره دانشجویی شما نمایش داده خواهد شد.

دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار

شماره دانشجویی دائم خود را نزد خود حفظ کنید زیرا از این پس برای ورود به سامانه آموزشیار به آن نیاز خواهید داشت. پس از آنکه شماره دانشجویی خود را دریافت کردید ، لازم است باقی مراحل پذیرش در دانشگاه یعنی پرداخت شهریه و … را نیز انجام دهید.

مرتبط بخوانید : مشکل انتخاب واحد اموزشیار – رفع مشکلات انتخاب واحد در سامانه آموزشیار

سوالات متداول

  • نحوه دریافت شماره دانشجویی دائم از آموزشیار به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری دریافت شماره دانشجویی دائم از اموزشیار را در این مطلب قرار دادیم.

  • شماره دانشجویی دائم به چه دردی میخوره ؟

دانشجویان دانشگاه آزاد با استفاده از شماره دانشجویی دائم امکان ورود به سامانه آموزشیار و انجام اموری مثل پرداخت شهریه و … را دارند.

  • آدرس سامانه آموزشیار برای دریافت شماره دانشجویی دائم چیست ؟

آدرس سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

8 نظر

  1. لیلی رحمانی

    با سلام طریقه ثبت نام و انتخاب واحد،چون من تکمیل ظرفیت قبول شدم و نمیدونم که چطوری ثبت نام کنم.با توجه به اینکه یک ترم هم در دانشگاه آزاد واحد سبزوار خواندم .نیمسال اول .

    • پاسخ با ما

      با سلام. از طریق سامانه آموزشیار باید ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنید. اگر نیاز به راهنمایی دارید با مشاوران ما تماس بگیرید تا ثبت نام و انتخاب واحد شما را انجام دهند.

  2. زهرا صادق نیا

    سلام وقت بخیر من ثبت نام موقت انجام دادم ولی شماره دانشجویی دائم بهم ندادن چیکار کنم؟

  3. درسا خداوردی

    سلام . من ثبت نام موقت انجام دادم. شماره دانشجویی اصلی بهم ندادن باید چیکار کنم؟

  4. سلام وقت بخیر من روز سه شنبه ثبت نام موقتی رو انجام دادم ولی هنوز شماره دانشجویی صادر نشده با دانشگاه و آموزشیار هم تماس میگیرم کسی جواب نمیده الان دیدم تو سایت دانشگاه زده مهلت انتخاب واحد ورودی های جدید تا فرداست خیلی نگرانم چیکار کنم لازمه فردا به داشنگاه مراجعه کنم

  5. سلام خسته نباشید من چهارشنبه ثبت نام موقت انجام دادم سه روز گذشته و هنوز کد دانشجویی برام نفرستادن از کجا باید پیگیری کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شماره دانشجویی دائم بعد از ثبت نام حضوری در دانشگاه صادر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر