از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402 📞 راهنمای پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد

 

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد با پیش ثبت نام سایر مدارس متفاوت است. دانش آموزانی که می خواهند در پایه های اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم مدارس شاهد ثبت نام کنند ، باید ابتدا به صورت اینترنتی در سامانه مربوطه نام نویسی خود را انجام دهند و پس از تایید مدارک و شرایط آنها توسط مدرسه ، برای ثبت نام حضوری مراجعه کنند. در این مطلب نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد به طور کامل بررسی خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس شاهد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402 

مدارس شاهد در تمام پایه های تحصیلی دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام انجام می دهند. نحوه ثبت نام این مدرسه در پایه های اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم با سایر پایه های تحصیلی فرق می کند.

نحوه پیش ثبت نام مدرسه شاهد در کلاس اول ابتدایی

اگر فرزند کلاس اولی دارید و می خواهید او را در مدرسه شاهد ثبت نام کنید ، در قدم اول لازم است که به صورت اینترنتی و از طریق سامانه معرفی شده‌ توسط مدرسه یعنی سامانه مای مدیو ، ثبت نام کنید. سال های قبل سایت ثبت نام مدارس شاهد ، سایت پادا بود که از امسال بنا به تصمیم سازمان آموزش و پرورش ، سایت مای مدیو جایگزین آن شده‌ است.

مرتبط بخوانید : فرم ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی

در این سایت باید اطلاعات و مدارک لازم را درج کنید و برای مدرسه بفرستید. سپس منتظر بمانید شرایط و امتیازات دانش آموز شما توسط مدرسه مورد بررسی قرار بگیرد و در صورتی که از امتیازات لازم بهره مند باشد ، می بایست برای ثبت نام حضوری در مدرسه به همراه مدارک لازم ، اقدام کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1402 📞 در تمام پایه های تحصیلی

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه هفتم متوسطه اول

ثبت نام پایه هفتم متوسط اول مدارس شاهد در قدم اول به صورت اینترنتی انجام می گیرد و دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه ششم ابتدایی که شرایط لازم را دارند ، باید پیش ثبت نام پایه هفتم مدرسه شاهد را به صورت اینترنتی در سایت مای مدیو انجام دهند و با توجه به شرایطی که دارند ، امتیازات لازم به آنها تعلق می گیرد.

در مرحله پس از پیش ثبت نام در سایت مای مدیو ، مدارس تمام امتیازات دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کرده اند را بررسی می کنند و در نتیجه دانش آموزان دارای بیشترین امتیاز باید به عنوان پذیرفته شدگان نهایی برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.

نحوه نام نویسی اینترنتی مدارس شاهد در پایه دهم متوسطه دوم

اگر دانش آموز پایه نهم متوسطه اول هستید و می خواهید دهم متوسطه دوم را در مدرسه شاهد ثبت نام کنید و سه سال تحصیل با کیفیت در این مدرسه داشته باشید ، باید برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنید. نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه دهم بدین صورت است که دانش آموز باید در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir ثبت نام نماید و در انتظار تایید مدرسه باشد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 

پیش ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد

تمام دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد اعم از دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگری و همچنین دانش آموزان بدون سهمیه ، می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند. ولی نحوه پذیرش دانش آموزان با شرایط متفاوتی که دارند ، فرق می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه مدارس شاهد 📞 نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 1402

دانش آموزان دارای سهمیه شاهد به صورت یک مرحله ای ثبت نام انجام می دهند. یعنی ثبت نام آنها به معنای پذیرش قطعی است و نیازی نیست که منتظر تایید مدرسه باشند. اما نحوه پیش ثبت نام دانش آموزانی که عادی هستند و یا سهمیه آنها ایثارگری دارند، در دو مرحله می باشد. این دسته از دانش آموزان برای ثبت نام حضوری نیاز است که مدرسه امتیازات و شرایط آنها را تایید کند.

مرتبط بخوانید : مدارس شاهد بهتر است یا تیزهوشان – مقایسه مدارس شاهد و تیزهوشان

برای دانش آموزان عادی با توجه به شرایطی که دارند ، امتیاز در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال فرزندان فرهنگیان ، فرزندان کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید ، فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز و … دارای امنیاز در ثبت نام مدرسه شاهد هستند و مجموع امتیازات نهایی تعیین کننده قبولی یا عدم قبولی دانش آموز می باشد.

سوالات متداول

  • ایا پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402 به صورت حضوری انجام می شود ؟

خیر ، متقاضیان برای ثبت نام در مدارس شاهد باید به صورت اینترنتی اقدام کنند.

  • نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد به چه صورت است ؟

پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت اینترنتی می باشد.

  • سایت پیش ثبت نام مدارس شاهد کدام سامانه است ؟

سایت پیش ثبت نام مدارس شاهد سامانه مای مدیو می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که متقاضی پذیرش در این مدارس هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر