از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان – نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان - نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت حضوری و غیر حضوری برای مدیران ، معلمان ، معاونان و در کل پرسنل آموزشی مدارس دولتی و غیردولتی برگزار می شود و فراگیران فرهنگی پس از ثبت نام دوره ها ، می بایست در آزمون های پایان دوره شرکت کرده و در صورتی که نمره قبولی را به دست آورند ، گواهینامه قبولی در دوره مذکور به آن ها اعطا می شود. نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و بارم بندی دوره ها ، سر فصلی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

برای بهره مندی و اطلاع از بهترین دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و استفاده از تاثیر آن در سطح شغلی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و آگاهانه پیش بروید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق سایت رایادرس انجام می گیرد که شامل 4 مرحله هستند. برای هر آزمون معمولا 20 سوال با 20 دقیقه مدت زمان پاسخگویی در نظر گرفته می شود البته ممکن است تعداد سوالات و زمان اختصاص داده شده به پاسخگویی ، بیشتر یا کمتر باشد اما اکثرا 20 سوال است.

این آزمون نمره منفی ندارد و فراگیران در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 داشته باشند. نمره دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر اساس میزان عملکرد در دوره ها ، شرکت در آزمون ها و مشارکت در فعالیت ها محاسبه می شود و نمره آزمون ها به تنهایی ملاک قبولی نیست.

  1. آزمون میان دوره اول : 2 نمره
  2. آزمون میان دوره دوم : 2 نمره
  3. آزمون پایانی دوره : 3 نمره
  4. نمره تکلیف : 3 نمره
  5. فعالیت دوره : 8 نمره(هر 220 امتیاز 1 نمره)
  6. شاخص عملکرد : 2 نمره

زمانبندی برگزاری آزمون های پایان دوره از طریق سایت رایادرس و سایت ltms اعلام می شود اما معمولا ساعت برگزاری آزمون ها طبق زمانبندی های زیر است :

  1. ساعت 8:00 تا 10:00
  2. ساعت 11:00 تا 13:00
  3. ساعت 17:00 تا 19:00
احتمالا این را هم بپسندید  ضمن خدمت 📞 لینک ورود به ضمن خدمت فرهنگیان و معرفی دوره ها و ثبت نام

راهنمای مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

جهت بررسی نمراتی که در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان کسب کرده اید لازم است به سامانه مدیریت یادگیری ( سایت رایادرس) به نشانی rayadars.com مراجعه کنید و سپس همانند تصویر زیر نام کاربری (کد پرسنلی ، ایمیل ، شماره تلفن همراه) و کلمه عبور خود را درج نمایید.

از منوی قرار داده شده در نوار بالایی سامانه گزینه “مشارکت” را انتخاب کنید و سپس بر روی لینک “امتیاز ها و کارنامه” کلیک نمایید.

پس از وارد شدن به بخش امتیاز ها و کارنامه ها ، دوره ها و حداکثر امتیازی که کسب کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که نمره لازم را به دست آورده باشید ، گواهینامه پایان دوره با مشخصات زیر برای شما صادر می شود.

اگر در ورود به سایت رایادرس مشکلی ایجاد شده است و نمی توانید وارد این سامانه شوید ، می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، کارنامه خود را دریافت نمایید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرکت مجدد در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان و نمره قبولی

پس از هر آزمون ، برای فراگیرانی که نمره لازم را به دست نیاورده اند این فرصت داده می شود که با شرکت مجدد در آزمون های تکرار ، نمره خود را ارتفا دهند. شرکت در آزمون های تکرار تا قبل از پایان دوره به تعداد نامحدود قابل انجام است و بالاترین نمره از میان آزمون های مرتبه اول و تکرار به عنوان نمره آزمون در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که تنظمیات آزمون به صورتی است که شما می توانید در هر 6 ساعت ، حداکثر در دو مرتبه آزمون تکرار شرکت کنید.

در این مطلب راهنمای کاملی از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان  و راهنمای تصویری مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان قرار داده شد. اگر با وجود توضیحات ارائه شده موفق به دریافت کارنامه خود نشدید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان و راهنمای دوره ضمن خدمت مهدویت وارد سایت pasokhbama.com شوید.

تاثیر دوره های ضمن خدمت در رتبه بندی معلمان

شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و گذراندن تعداد ساعات مشخصی از این دوره ها ، در رتبه بندی معلمان تاثیر گذار است. معلمان با توجه به سابقه کار ، ساعات ضمن خدمت گذرانده شده و همچنین نمره ای که در آزمون رتبه بندی معلمان کسب می کنند ، در یکی از رتبه های 1 تا پنج قرار دارند که ارتقا به رتبه بالاتر با افزایش حقوق و بهره مندی از مزایای شغلی ارتباط مستقیم دارد.

سوالات متداول

  • نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چند است ؟

فراگیران آزمون ضمن خدمت فرهنگیان در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 را کسب کنند.

  • آیا شرکت مجدد در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان امکان پذیر است ؟

پس از هر آزمون ، برای فراگیرانی که نمره لازم را به دست نیاورده اند این فرصت داده می شود که با شرکت مجدد در آزمون های تکرار ، نمره خود را ارتفا دهند.

  • نحوه مشاهده نمره آزمون ضمن خدمت فرهنگیان به چه صورت است ؟

جهت بررسی نمراتی که در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان کسب کرده اید لازم است به سامانه مدیریت یادگیری ( سایت رایادرس) به نشانی rayadars.com مراجعه کنید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

یک نظر

  1. ببخشید نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان امسال تغییری نداشته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر