از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان – شرایط پذیرش پردیس ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

 

دانشگاه های پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل شعبه شهریه پرداز دانشگاه های روزانه هستند که از نظر کیفیت آموزشی ، سطح علمی و اساتید هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما از جهت آنکه شرایط پذیرش آسان تری دارند ، در مقابل این شرایطی که برای علاقه مندان فراهم کرده اند ، هزینه های خود را از طریق دریافت شهریه از دانشجویان تامین می کنند. شما با تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان مدرک معتبر دریافت خواهید کرد که می توانید برای ادامه تحصیل یا ورود به یازار کار با مدرک این دانشگاه اقدام کنید. در ادامه مطلبی در خصوص نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ارائه خواهیم کرد.

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های بدون کنکور و رشته های با کنکور متفاوت است. این دانشگاه هم به صورت بدون ازمون و هم به صورت با آزمون از داوطلبان ثبت نام  به عمل می آورد و تنوع رشته های تحصیلی نیز زیاد است. در دانشگاه پردیس خودگردان اکثر رشته های پزشکی ، پیراپزشکی ، فنی مهندسی ، علوم انسانی و علوم پایه ارائه می شوند و شما با توجه به شیوه پذیرش در هر رشته ، امکان ثبت نام خواهید داشت.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

نحوه پذیرش و ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های بدون کنکور به دو صورت اینترنتی و حضوری می باشد. در روش اینترنتی شما باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید و پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده ،  کد رشته های مورد تقاضای خود را تعیین نمایید و سپس در فرم انتخاب رشته ثبت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت مازاد دانشگاه چیست - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

برای ثبت نام حضوری نیز که معمولا در بهمن ماه انجام می گیرد باید پس از بررسی لیست رشته های منتشر شده توسط سازمان سنجش ، رشته یا رشته های مورد تقاضای خود را تعیین نمایید و سپس با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهید.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 1401 در دو نیمسال مهر و بهمن ماه و همچینن اطلاع از آدرس تمام واحد های دانشگاه پردیس خودگردان ، می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما دریافت نمایید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • شرایط ثبت نام و نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان به چه صورت است ؟

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم نظام جدید باشید.

بله ، اکثر شاخه های پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه ارائه می شوند.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

با توجه به متغیر بودن شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، برای اطلاع از شهریه رشته مورد تقاضای خود از مشاوران راهنمایی بخواهید.

  • نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان در مقطع ارشد به چه صورت است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1402 📞 زمان و راهنمای انتخاب ارشد ارشد پردیس

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان مربوط به دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر