از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان 1401 – راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان

 

از دانشگاه های سراسری و تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، دانشگاه پردیس خودگردان است که هم از طریق کنکور سراسری هر پنج گروه آزمایشی و هم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ، فرصت تحصیل را برای علاقه مندان فراهم می سازد. نحوه ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان با سایر دانشگاه های سراسری تفاوتی ندارد و شما اگر با پرداخت شهریه نسبتا سنگین این دانشگاه مشکلی نداشته باشید ، می توانید در زمان هایی که اعلام می شود برای ثبت نام خود اقدام نمایید. در ادامه بیشتر در خصوص نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان صحبت خواهیم کرد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

بیشتر داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان هستند ، به دنبال پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه می باشند. دانشگاه پردیس خودگردان نیز همچون دانشگاه آزاد و پیام نور تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را بدون کنکور ارائه می دهد و شرایط پذیرش اسانی هم دارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان در هر گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ارائه می شود و شما می توانید فقط با ارائه مدرک دیپلم نظام جدید یا مدرک دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی ، ثبت نام رشته مورد علاقه خود را انجام دهید.  نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیز معمولا در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نحوه ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه ، به صورت حضوری و با مراجعه به واحد دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام می گیرد.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 1401 در دو نیمسال مهر و بهمن ماه و همچینن اطلاع از آدرس تمام واحد های دانشگاه پردیس خودگردان ، می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما دریافت نمایید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام با کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

پذیرش در رشته های با کنکور دانشگاه پردیس خودگردان همزمان با سایر دانشگاه ها انجام می گیرد و شما باید با ثبت نام کنکور سراسری 1401 و همچنین شرکت در مرحله انتخاب رشته ، رشته های دانشگاه پردیس خودگردان را انتخاب نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  تخفیف شهریه پردیس خودگردان 1402 📞 آیا پردیس های خودگردان تخفیف شهریه میدهند

ثبت نام کنکور در بهمن ماه انجام می گیرد و زمان انتخاب رشته نیز در مرداد ماه می باشد. لیست رشته های با کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیز در دفترچه انتخاب رشته کنکور موجود است و شما مجازید که تمام 150 انتخاب یا بخشی از انتخاب های فرم انتخاب رشته خود را به رشته های دانشگاه پردیس خودگردان اختصاص دهید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان در دو نیمسال مهر و بهمن ماه است.

  • آیا در دانشگاه پردیس خودگردان رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی ارائه می شود ؟

بله ، بیشتر رشته های پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه ارائه می شوند.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

میزان شهریه این دانشگاه در رشته های مختلف علوم انسانی ، پیراپزشکی و پزشکی متفاوت است.

  • اعتبار مدرک پردیس خودگردان چقدر است ؟

مدرک دانشگاه پردیس خودگردان کاملا معتبر و برای ادامه تحصیل و استخدام دارای اعتبار است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر