از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی 1402 📞 زمان و راهنمای دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی

اگر ثبت نام رشته های بدون آزمون و با سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی را انجام داده‌ اید ، باید منتظر بمانید آزمون برگزار شود و سپس نتایج رشته های با کنکور و بدون کنکور به صورت همزمان اعلام می گردد. طی انتشار نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص می شود و در صورت قبولی می توانند برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند. در ادامه این مطلب جزئیات بیشتری از زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی و همچنین نحوه دریافت نتایج ، شرح داده‌ می شود. همراه ما باشید.

سوالات خود را در زمینه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی 1402

رشته های مقطع کاردانی به کارشناسی عمدتا بر اساس سوابق تحصیلی هستند و در تعداد کمی از رشته ها پذیرش از طریق کنکور می باشد. اگر شما هم مدرک کاردانی دارید و علاقه مند هستید به صورت بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید ، می بایست در تاریخ مقرری که سازمان سنجش اعلام کرده‌ است نسبت به ثبت نام اقدام کنید که برای سال 1402 ، فرصت ثبت نام به پایان رسیده‌ است.

اگر ثبت نام کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی 1402 را انجام دهید ، باید تا دهه سوم شهریورماه منتظر اعلام نتایج باشید. تاریخ دقیق انتشار نتایج هنوز مشخص نشده‌ است اما طبق مندرجات دفترچه راهنما ، بازه زمانی حدودی در ده روز آخر شهریورماه است.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی 

سایت اعلام نتیجه کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. در این سامانه لینک دریافت نتایج فعال می شود و داوطلبان با مشخصات ثبت نامی و فردی خود می توانند کارنامه شان را دریافت کنند.

برای دریافت نتایج از سایت sanjesh.org ، پس از اینکه وارد سایت شدید از منوی سمت راست سامانه گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید تا به صفحه این مقطع هدایت شوید. در صفحه پیش رو ، لینک دریافت نتایج را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن روش های دریافت کارنامه ظاهر می شود.
روش اول برای دریافت کارنامه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، درج شماره پرونده و شماره شناسنامه است. در روش دوم هم از شما کد داوطلبی و شماره شناسنامه خواسته می شود. یکی از کادرها را پر کنید و سپس عبارت امنیتی را درج نمایید. سپس بر روی گزینه “مشاهده نتیجه” کلیک کنید تا کارنامه برای شما نمایش داده‌ شود.

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی

اگر اطلاعات ثبت نامی خود همچون شماره پرونده و شماره داوطلبی را در دسترس ندارید و گم کرده‌ اید ، می توانید از سایت سنجش بازیابی کنید. بدین منظور وارد سایت سنجش شوید و در منوی سمت چب سامانه گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید.
پس از ورود به سیستم پاسخگویی ، مقطع تحصیلی و سال را مشخص کنید و سپس درخواست خود را مبنی بر بازیابی اطلاعات ثبت کنید. شماره پرونده و شماره داوطلبی شما در همان لحظه بازیابی شده‌ و در اختیارتان قرار می گیرد.

اعتراض به نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی

اگر از رشته قبولی خود رضایت ندارید یا در هیچ رشته ای قبول نشده‌ اید و یا سهمیه ایثارگری دارید ولی اعمال نشده‌ است و همچنین مشکلات مشابه ، می توانید در سایت سنجش درخواستی مبنی بر اعتراض به نتایج ثبت کنید و منتظر بررسی کارشناسان باشید. در صورتی که اشتباهی در انتخاب رشته شما وجود داشته باشد ، در نتایج تجدید نظر می شود و کارنامه جدید صادر می گردد.

مرتبط بخوانید : لیست رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

نتایج کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی

اگر ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد را انجام داده‌ اید ، برای دریافت نتایج این دانشگاه باید به سایت azmoon.org مراجعه کنید و زمان اعلام نتایج احتمالا در اواخر شهریورماه باشد. برای مشاهده نتایج بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در سایت معرفی شده ، باید کد ملی و شماره پیگیری را ارائه دهید و اگر هم شماره پیگیری را فراموش کرده باشید ، با استفاده از کد ملی نیز امکان دریافت کارنامه را خواهید داشت. لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد نتایج چند مقطع را در اواخر شهریورماه اعلام می کند و شما برای دیدن نتایج خود باید بر روی لینک نتایج کاردانی به کارشناسی کلیک نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد 1401 - زمان و راهنمای ثبت نام

سوالات متداول

  • نتیجه کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی 1402 چه زمانی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون آزمون در دهه سوم شهریورماه می باشد.

  • از کدام سایت می توانیم نتایج کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را دریافت کنیم ؟

اگر ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری را انجام داده‌ اید ، برای دریافت نتایج به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  • برای دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

برای دریافت نتیجه کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد

ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد 1401 – زمان و راهنمای ثبت نام

  دارندگان مدرک کاردانی در صورت تمایل به ادامه تحصیل و گرفتن مدرک لیسانس می …

4 نظر

  1. سلام امروز ۳۰ شهریور و هنوز جواب کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی نیومده چقدردیگ باید منتظر موند ؟؟؟

  2. پس کی نتایج کاردانی به کارشناسی اعلام میشه فردا؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما در تماس باشید و اخبار نتایج را پیگیری کنید.

  3. باسلام و وقت بخیر جواب کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی کی میاد تو دفترچه زده بودن آخر شهریور . الان بلاتکلیف موندیم زمان انتخاب رشته و حذف و اضافه دانشگاه آزاد هم داره به پایان میرسه ‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر