از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 📞 زمان و راهنمای دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 را انجام داده‌ اند و در تاریخ تعیین شده‌ هم در جلسه آزمون حضور داشته اند ، برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود می بایست منتظر اعلام نتایج باشند. نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی به فاصله چند هفته پس از برگزاری آزمون مشخص می گردد. داوطلبان از طریق سایت سنجش می توانند کارنامه خود را دریافت کنند. در ادامه این مطلب ، شما را برای دریافت نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی راهنمایی می کنیم.

سوالات خود را در زمینه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1402

امسال هم مطابق سال های قبل ، ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد. داوطلبان پس از ثبت نام باید در آزمون هم شرکت می کردند تا در یکی از رشته‌ های انتخابی خود قبول شوند. هر ساله مدتی پس از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ، نتایج نهایی یا نتایج انتخاب رشته‌ آن از سوی سازمان سنجش اعلام می شود و طبق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ ، محدوده زمانی در نظر گرفته شده‌ برای اعلام نتایج ، دهه سوم شهریورماه می باشد.

در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ 1402 مشخص نشده‌ است. به محض اعلام سازمان سنجش ، این مقاله بروزرسانی می شود. شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما نیز پیگیر اخبار موثق و دقیق این کنکور باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی 1402 📞 زمان و راهنمای دریافت نتایج

نحوه مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1402

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و شما برای دریافت نتایج و مشاهده کارنامه خود ، باید به این سایت به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

پس از ورود به سایت ، از منوی سمت راست گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید و بعد از ورود به صفحه این مقطع ، بر روی لینک کارنامه پذیرش کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ 1402 کلیک کنید.

پس از اینکه بر روی لینک اعلام نتایج کلیک کیند ، به صفحه ای هدایت می شود که دو روش پیش روی شما برای گرفتن کارنامه گذاشته شده‌ است ؛ روش اول با درج شماره پرونده ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد است و در روش دوم هم نیاز به شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد می باشد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

فراموشی اطلاعات برای دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

همانطور که در بخش قبلی مشاهده کردید ، برای دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی دارید و در صورتی که به این اطلاعات دسترسی نداشته باشید ، امکان دریافت کارنامه برای شما فراهم نیست. اگر اطلاعات خود را فراموش کرده‌ اید ، برای بازیابی کافیست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ثبت کنید و در همان لحظه ، اطلاعات خود را بگیرید.

اعتراض به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ 1402

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی

ممکن است پس از دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی خود ، از رشته‌ محل قبولی تان راضی نباشید و یا در هیچ رشته‌ محلی قبول نشده‌ باشید. همچنین ممکن است مشکلات دیگری مثل عدم اعمال سهمیه در نتایج انتخاب رشته‌ پیش آمده‌ باشد که در این شرایط می توانید نسبت به نتایج اعتراض ثبت کنید.

مرتبط بخوانید : لیست رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ ، می بایست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را به ثبت برسانید. سازمان سنجش ، درخواست شما را بررسی می کند و اگر دلایل موجه و منطقی داشته باشید در نتایج شما تجدید نظر می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی به کارشناسی غیر حضوری 1402 📞 شرایط ثبت نام دانشگاه کارشناسی ناپیوسته غیر حضوری

تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌

برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ معمولا مرحله تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود. داوطلبان اگر موفق به قبولی در انتخاب رشته‌ نشوند ، دو راه بیشتر ندارند یا باید به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و یا اینکه منتظر برگزاری آزمون سال آینده باشند. البته بعضی از رشته‌ ها بدون کنکور ارائه نمی شوند و چاره ای جزء منتظر ماندن برای آزمون سال بعد نیست.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

سوالات متداول

  • نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ 1402 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 در دهه سوم شهریورماه است.

  • سایت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ کدام سامانه است ؟

برای دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

  • در صورت فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی چگونه می توان نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی را دریافت کرد ؟

اگر اطلاعات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته‌ خود را فراموش کرده‌ اید ، ابتدا باید در سایت سنجش درخواست ارسال کرده‌ و آنها را بازیابی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد

ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد 1401 – زمان و راهنمای ثبت نام

  دارندگان مدرک کاردانی در صورت تمایل به ادامه تحصیل و گرفتن مدرک لیسانس می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر