از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم 1403 📞 لیست کامل منابع

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم

منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم می تواند به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان دهم به یازدهم را دارند ، کمک کند. آزمون تیزهوشان هر ساله در دو مقطع اصلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود. در واقع ورود به مدرسه تیزهوشان در مقطع هفتم برای ورود به دوره اول متوسطه و مقطع دهم برای ورود به دوره دوم متوسطه امکان پذیر می باشد. اما در برخی از سال ها مدارس تیزهوشان برای تکمیل ظرفیت خود در مقطع یازدهم نیز اقدام به برگزاری آزمون می کنند که متقاضیان می توانند با مطالعه منابع آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم آمادگی خود را بالا ببرند و در صورت کسب قبولی جهت ادامه تحصیل وارد مدارس تیزهوشان شوند. برای اطلاع از منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان دهم به یازدهم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص منابع ازمون تيزهوشان دهم به یازدهم و پرسیدن‌ سوالات خود در این خصوص با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم 1403

منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم مطابق با اطلاعاتی که در اختیار داریم ، کتاب های درسی دانش آموزان می باشد. بنابراین در صورتی که قصد دارید در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان دهم به یازدهم شرکت کنید ؛ بهتر است ابتدا به تسلط کافی در کتاب های درسی پایه دهم برسید و سپس برای حل تست های بیشتر و آشنایی با انواع تیپ های سوالات این آزمون از کتاب های کمک آموزشی استفاده نمایید.

لازم است اشاره کنیم که ممکن است در آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم علاوه بر مقطع دهم از دیگر مقاطع نیز سوالاتی طرح شود ؛ بنابراین توصیه می کنیم مرورری بر مطالب مقطع نهم نیز داشته‌ باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  پشتیبانی ثبت نام تیزهوشان 1403 📞 پشتیبانی سامانه تیزهوشان

چگونه منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم را مطالعه کنیم ؟

بسیاری از افراد که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم موفق نشده‌‌ اند ، برای ورود به مدرسه تیزهوشان به برگزاری آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم امیدوار می باشند. بی شک داوطلبانی می توانند در این ازمون موفق عمل کنند که منابع و سرفصل های امتحانی را به خوبی مطالعه کرده‌‌ باشند. بنابراین اطلاع از روش های صحیح مطالعه و تست زنی بسیار حائز اهمیت است. 

  • کتاب های درسی از منابع ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم : در نظر داشته‌ باشید که منابع اصلی ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم کتاب های درسی شما هستند. بنابراین اگر برای شرکت در آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم مطالعه می کنید ؛ ابتدا سعی کنید متن کتاب درسی خود را به طور کامل بخوانید. سپس نمونه سوال های آن را حل کنید و در مباحث مطرح شده‌‌ در آن ها به تسلط کافی برسید. چنانچه پس از مطالعه کتاب های درسی تان نیازمند حل سوالات بیشتر بودید ، به سرغ کتاب های کمک آموزشی برویذ و تست های آزمون های تیزهوشان دهم به یازدهم در سال های گذشته‌ و همینطور تست های تالیفی را حل کنید.
  • توجه به دروس اختصاصی با ضرایب بالا : برخی از دروس در آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم دارای ضریب بالاتری هستند ، بهتر است این دسته‌ از دروس را شناسایی کنید و زمان بیشتری را برای مطالعه آن ها اختصاص دهید.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان دهم به یازدهم – آزمون میان پایه تیزهوشان

نحوه مطالعه منابع اختصاصی آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم

توصیه می شود به دروس اختصاصی خود توجه ویژه ای داشته‌ باشید. در کلاس درس هوشیار باشید و حرف های معلم را به حافظه بسپارید. مطالب این دروس را عمقی مطالعه کنید و برای تثبیت آن ها در ذهن و کسب تسلط ، سوالات و تست های بیشتری را حل کنید. در واقع بهتر است برای دروس تخصصی مطالعه تشریحی و تست زنی را به صورت گام به گام در کنار هم پیش ببرید. 

مرتبط بخوانید : در مدارس تیزهوشان چه کتاب هایی تدریس می شود ؟

نحوه مطالعه منابع عمومی ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم

دسته‌ ای از سوالات آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم شامل سوالات دروس عمومی است. مطالعه درس های عمومی را به هیچ وجه فراموش نکنید و یا مطالعه آن ها را به روزهای آخر و نزدیک به برگزاری آزمون تیزهوشان موکول نکنید.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع آزمون تیزهوشان نهم 1403 📞 معرفی کامل منابع آزمون تیزهوشان هوش نهم

سعی کنید طی یک برنامه ریزی اصولی اقدام به مطالعه متن دروس عمومی کنید و پس از چند روز برای آن ها تست بزنید. این کار در بازیابی دروسی که مطالعه کرده‌‌ اید و به حافظه سپردن‌ آن ها به شما کمک می کند. لازم است اشاره کنیم از مطالعه کردن‌ پیوسته‌ بپرهیزید و سعی کنید میان زمان های مطالعه خود ، استراحت نیز داشته‌ باشید تا بازدهی مطالعه را افزایش دهید. 

سوالات متداول

  • منابع ازمون تيزهوشان دهم به یازدهم چه می باشد ؟

منابع آزمون تيزهوشان دهم به یازدهم شامل کتاب های درسی دانش آموزان است.

  • نحوه مطالعه منابع عمومی ازمون تیزهوشان دهم به یازدهم چگونه است ؟

نحوه مطالعه دروس عمومی آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم در متن مقاله فوق بررسی گردید.

  • ایا آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم برگزار می شود ؟

برگزاری و یا عدم برگزاری آزمون تیزهوشان دهم به یازدهم در سال جاری به صورت قطعی اعلام نگردیده‌‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

2 نظر

  1. سلام دیگه به هیچ عنوان آزمون میان پایه تیزهوشان برگزار نمیشه

  2. سلام ببخشید یک سوال آیا منابع هوشی هم باید بخونیم منظورم سوالات هوش هست برای آزمون دهم به یازدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر