از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد - بهترین مشاوره انتخاب رشته

در استان مشهد و شهرستان های آن مراکز مشاوره تحصیلی بسیار زیادی تاسیس شده اند که همزمان با شروع انتخاب رشته با تبلیغاتی که انجام می دهند در صدد جذب بیشتر داوطلب هستند که البته برخی نیز فقط قصد سودجویی دارند. انتخاب بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد به بزرگترین مشکل اکثر داوطلبان کنکور این استان تبدیل شده است

به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را اختصاص دهیم به معرفی بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد و ویژگی هایی که یک مرکز مشاور خوب باید داشته باشد. پس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد

در حال حاضر مراکز مشاوره تحصیلی به دو صورت تلفنی و حضوری فعالیت می کنند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. مراکز حضوری مشاوره انتخاب رشته کنکور به دلیل اینکه امکان برقراری ارتباط رو در رو وجود دارد ، ترجیح بسیاری از داوطلبان کنکوری این استان است.

اما باید تحقیقات لازم را انجام داد تا از موثق بودن خدماتی که این مراکز ارائه می دهند مطمئن شد که همین تحقیقات، زمان بر است و فرصت داوطلب نیز کم !

تنها گزینه ای که باقی می ماند مشاوره تلفنی انتخاب رشته است. مشاوره تلفنی چند مزیت دارد که داوطلب را ترغیب به استفاده از آن می کند از جمله :

  • ارتباط با مشاوران برتر کشور که تجربه و مهارت کافی را دارند.
  • دسترسی آسان و همه روزه حتی در روز های تعطیل
  • عدم تعیین نوبت قبلی و منتظر ماندن برای رسیدن نوبت
  • صرفه جویی در هزینه و وقت
  • امکان مشاوره چندین ساعت در روز بدون هیچ محدودیتی
  • امکان دریافت مشاوره تخصصی از چند مشاور مختلف
  • خدمت رسانی در تمام ساعات طول روز از 8 صبح تا 12 شب
احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته انسانی - حداقل رتبه لازم برای انتخاب رشته انسانی

مزایایی فوق مربوط به بهترین مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور در مشهد می باشد که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید و بدون استرس و نگرانی بهترین انتخاب رشته را انجام دهید.

مشاور انتخاب رشته چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

برای تحقیق درباره مراکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد باید از ویژگی های مشاور خوب که بتواند شما را راهنمایی کند ، آگاه باشید. یک مشاور باید :

درباره تمامی رشته اطلاعات جامع داشته باشد

مشاوری که انتخاب می کنید باید همه رشته ها را بشناسد و از ظرفیتی که دانشگاه های مختلف در رشته ها دارند ، آگاه باشد. مشاوره انتخاب رشته کنکور باید توانمندی ها و استعداد های شما را بسنجد و رشته ای که مناسبتان است ، پیشنهاد دهد.

هم چنین باید علاوه بر کنکور سراسری از رشته های کارشناسی ارشد و دکتری نیز اطلاع داشته باشد تا آینده تحصیلی رشته های مد نظرتان را به راحتی برایتان تشریح کند.

اطلاع از رتبه قبولی رشته ها

بررسی رتبه قبولی رشته ها در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار مهم است و مشاور باید بتواند بر اساس رتبه ای که کسب کرده اید ، دانشگاه و رشته هایی را که می توانید در آن ها پذیرش شوید را بررسی کند.

در واقع داوطلب باید بداند که در کدام دانشگاه ها شانس پذیرش کم در کدام دانشگاه ها شانس پذیرش متوسط و در کدام دانشگاه ها شانس پذیرش زیاد دارد تا بر اساس آن ها فرم انتخاب رشته خود را بچینید.

اطلاع از اعتبار علمی تمامی دانشگاه ها

احتمالا این را هم بپسندید  شغل های بدون کنکور انسانی - لیست رشته های بدون کنکور انسانی

یک مشاور باید تمام دانشگاه های کشور را به خوبی بشناسد و اطلاعات کافی را نیز در اختیار داوطلب قرار دهد. هم چنین باید از ضوابط و شرایط  پذیرش دانشجو در دانشگاه های مختلف مثل دانشگاه شاهد ، دانشگاه فرهنگیان و … آگاهی داشته باشد.

بررسی شرایط خوابگاه دانشگاه ، رتبه دانشگاه ، سطح استادان دانشگاه و … نیز از خدمات یک مشاور تحصیلی مناسب است.

کیفیت مشاوره انتخاب رشته مرکز پاسخ با ما

تمامی خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در مشهد توسط مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ما” ارائه می شود و هر آنچه که از حرفه ای ترین مشاوره مد نظرتان است ، توسط این مرکز مشاوره ارائه می شود.

البته شما می توانید کیفیت خدمات مشاوره تلفنی مرکز پاسخ با ما را از مطالب سایت بررسی کنید ، مطالبی که در سایت pasokhbama.com موجود است ، تجربیات مشاورانی است که از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته هستند و در جهت کمک به شما در این مرکز مشاوره گردآوری شده اند.

پس در حساس ترین سال زندگی تحصیلی خود ریسک نکنید و فقط با یک تماس برترین مشاوران کشور را در کنار خود داشته باشید . از 8 صبح لغایت 12 شب از تلفن ثابت بدون گرفتن کد .

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته کنکور 1402

انتخاب رشته کنکور 1402 📞 انتخاب رشته کنکور 1402 چگونه است

انتخاب رشته کنکور 1402 برای گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر