از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش 📞 راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از آن بتوانند از رشته‌ هایی که در آنها شانس قبولی دارند ، اطلاع یابند. این نرم افزار برای انتخاب رشته‌ در دانشگاه های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، پردیس خودگردان و … کاربرد دارد و آماری که ارائه می کند طبق رتبه قبولی های سال قبل است. اگر شما هم می خواهید انتخاب رشته‌ کنکور سراسری را انجام دهید و می خواهید از نرم افزار برای انتخاب رشته‌ خود کمک بگیرید ، لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ سازمان سنجش را به شما ارائه کنیم.

اگر برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش نیاز به راهنمایی دارید ، مشاوران ما می توانند راهنمای شما باشند. همچنین مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما ، آماده انجام انتخاب رشته کنکور شما با بیشترین شانس قبولی هستند. برای انتخاب رشته کنکورتان ، تمام اولویت های شما در نظر گرفته می شود تا در بهترین رشته محل قبول شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش چیست

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، داوطلبان به مدت چند روز فرصت دارند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده‌ و برای انتخاب رشته‌ اقدام کنند. لازمه انتخاب رشته‌ ، اطلاع از شانس قبولی در رشته‌ محل های مختلف است. داوطلب باید رشته‌ هایی را در فرم انتخاب رشته‌ خود قرار دهد که بیشترین شانس قبولی را در آن رشته‌ محل ها دارد. برای این منظور ، سازمان سنجش یک نرم افزار را طراحی کرده‌ است و داوطلبان می توانند با وارد کردن‌ مشخصاتی همچون رتبه در سهمیه ، رتبه کشوری ، نوع سهمیه ، دانشگاه های مدنظر و … از این نرم افزار استفاده کنند.

نرم افزار انتخاب رشته‌ سازمان سنجش با توجه به رتبه ای که داوطلب کسب کرده‌ است ، رشته‌ های با شانس قبولی بالا ، شانس قبولی متوسط و شانس قبولی کم را معرفی می کند. داوطلب می تواند از میان رشته‌ های معرفی شده‌ ، رشته‌ هایی که بیشترین علاقه مندی را به آنها دارد انتخاب نماید.

مرتبط بخوانید : تراز قبولی دانشگاه فرهنگیان 

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

توصیه می شود برای انتخاب رشته‌ کنکور خود حتما از نرم افزار استفاده کنید تا فرم انتخاب رشته‌ تان را به صورت اصولی تکمیل کنید. استفاده از این نرم افزار مزایایی دارد از جمله آنکه :

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش | راهنمای انتخاب رشته مجازی سنجش

هزینه مناسب

هزینه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ سازمان سنجش بسیار مناسب است و اگر شما توانایی مالی برای گرفتن‌ مشاور انتخاب رشته‌ ندارید ، می توانید با هزینه ای مناسب از نرم افزار استفاده کنید و شانس قبولی تان را در رشته‌ های مختلف تخمین بزنید.

آمار دقیق

آماری که سازمان سنجش ارائه می کند ، کاملا دقیق بوده‌ و بر اساس رتبه قبولی های سال های قبل است. سازمان سنجش ، کارنامه قبولی تمام داوطلبان سال قبل را در اختیار دارد و از این کارنامه ها برای ارائه اطلاعات دقیق به داوطلبان استفاده می کند.

معرفی بیش از 200 رشته‌ محل 

شما برای تکمیل فرم انتخاب رشته‌ کنکور سراسری مجاز هستید که حداکثر 150 کد رشته‌ محل را ثبت کنید و نرم افزار انتخاب رشته‌ بیش از 200 رشته‌ محل را به شما معرفی می کند. رشته‌ های معرفی شده‌ توسط نرم افزار در 4 دسته زیر قرار دارند :

قبولی حتمی 

چند مورد از رشته‌ هایی که نرم افزار معرفی می کند در دسته قبولی حتمی قرار دارند. شما در صورت قرار دادن‌ این رشته‌ ها در فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود ، حتما قبول خواهید شد زیرا رتبه شما بسیار بهتر از رتبه قبولی های سال قبل آن رشته‌ هاست.

شانس قبولی بسیار بالا

دسته دیگری از رشته‌ محل های معرفی شده‌ توسط نرم افزار ، در دسته قبولی بسیار بالا قرار دارند. رتبه ای که شما کسب کرده‌ اید از رتبه آخرین افراد پذیرفته‌ شده‌ در این رشته‌ ها ، بهتر است. در این رشته ها به احتمال 90 درصد قبول خواهید شد.

قبولی متوسط

شانس قبولی شما در رشته‌ های دسته متوسط نیز وجود دارد و رتبه نزدیک به رتبه آخرین پذیرفته‌ شدگان در این رشته‌ ها دارید. حتما تعدادی از رشته‌ محل های با شانس قبولی متوسط را نیز در فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود ثبت نمایید.

شانس قبولی کم

آخرین دسته از رشته‌ محل هایی که سازمان سنجش معرفی می کند ، در دسته شانس قبولی کم قرار دارند و در صورت قرار دادن‌ این رشته‌ محل ها در فرم ، شانس قبولی بسیار کمی خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته مجازی چیست

راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش در سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org در دسترس قرار دارد. داوطلب برای استفاده از این نرم افزار باید ابتدا هزینه آن را بپردازد و پس از دریافت سریال پرداخت ، امکان ورود به نرم افزار را خواهد داشت. اطلاعات لازم برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ به شرح مشخصات شناسنامه ای و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، کد پیگیری ثبت نام) می باشند. داوطلب بعد از ارائه این اطلاعات و همچنین درج رتبه در سهمیه ای که کسب کرده‌ است ،  رشته‌ محل ها را مشاهده خواهد کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته های دانشگاه آزاد - لیست و راهنمای انتخاب کد رشته آزاد

بنابراین استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ رایگان ممکن نیست و داوطلب باید هزیه بپردازد. با یکبار پرداخت هزینه ، نرم افزار تا اتمام مهلت انتخاب رشته‌ کنکور سراسری در دسترس داوطلب قرار خواهد گرفت. در واقع ، می توان بارها با مراجعه به نرم افزار ، رشته‌ های با شانس قبولی را مورد بررسی قرار داد.

مرتبط بخوانید : چرا به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

داوطلبان پس از اعلام شدن‌ نتایج اولیه کنکور سراسری می توانند انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را هم انجام دهند. انتخاب رشته‌ این دانشگاه برای رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی ، در سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد. اما داوطلبان باید انتخاب رشته‌ سایر رشته‌ ها را در سایت خود دانشگاه به نشانی azmoon.org انجام دهند. برای انتخاب رشته‌ در دانشگاه آزاد ، هیچ نرم افزاری وجود ندارد. در واقع ، نرم افزار انتخاب رشته‌ کنکور سراسری فقط برای انتخاب رشته‌ در دانشگاه های سراسری ، کاربردی است.

سوالات شما

  • نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش چه کاربردی دارد؟

کاربرد نرم افزار انتخاب رشته‌ کنکور سراسری برای کمک به داوطلبان جهت انتخاب رشته‌ اصولی تر و با شانس قبولی بالاتر است.

  • آیا می توانیم بدون مشاور و فقط با استفاده از نرم افزار سازمان سنجش ، انتخاب رشته‌ کنیم؟ 

بله ، می توانید بدون مشاور و با استفاده از نرم افزار به انتخاب رشته‌ بپردازید. اما بهتر است با کمک گرفتن‌ از مشاور ، انتخاب رشته‌ خود را حرفه ای تر انجام دهید.

  • بهترین نرم افزار انتخاب رشته کدام است؟ 

بهترین نرم افزار انتخاب رشته را سازمان سنجش دارد زیرا اطلاعاتی که ارائه می دهد کاملا دقیق است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر