از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور 1402 📞 هزینه مشاوره انتخاب رشته‌ تلفنی 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور

اکثر داوطلبان کنکور سراسری بعد از آنکه نتایج اولیه آزمون اعلام می شود ، به دنبال مشاور انتخاب رشته‌ هستند تا با توجه به رتبه ای که کسب کرده‌ اند ، انتخاب رشته‌ آنها به بهترین شکل انجام گیرد. برای بهره مند شدن از خدمات مشاوره انتخاب رشته‌ کنکور می توان به روش های مختلف حضوری ، تلفنی یا آنلاین اقدام کرد که از نظر هزینه فرق می کنند. هزینه انتخاب رشته توسط مشاور ، بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد. لطفا همراه باشید.

برای انجام انتخاب رشته کنکور خود به روش اصولی و با شانس قبولی بالا ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما کمک بگیرید. همچنین مشاوران می توانند شما را در زمینه های رتبه قبولی رشته ها ، بازار کار ، شرایط خاص برخی دانشگاه ها ، شرایط مصاحبه و … راهنمایی کنند.

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور

کمک گرفتن‌ از یک مشاور انتخاب رشته‌ با تجربه و توانمند در زمان انتخاب رشته‌ کنکور سراسری ضروری است. زیرا شما با بسیاری از جزئیات انتخاب رشته‌ آگاهی ندارید و نمی توانید فرم انتخاب رشته‌ را به درستی تکمیل کنید. مشاوران انتخاب رشته‌ ، شما را در زمینه های مختلفی مثل رتبه قبولی رشته‌ ها ، بازار کار و میزان درآمد مشاغل مختلف ، شرایط مهاجرت تحصیلی در رشته‌ ها ، شرایط ورود به دانشگاه های مختلف و … راهنمایی می کنند تا شما پس از کسب اطلاعات کامل ، انتخاب رشته‌ کنکور خود را انجام دهید.

کمک گرفتن‌ از مشاور انتخاب رشته‌ ، هزینه هم دارد و بر اساس اینکه می خواهید به چه روش حضوری ، تلفنی یا آنلاین از خدمات بهره مند شوید ، هزینه آن تعیین می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کنکور 1402 📞 انتخاب رشته کنکور 1402 چگونه است

هزینه مشاوره انتخاب رشته‌ حضوری

بیشترین هزینه انتخاب رشته‌ توسط مشاور ، در روش مشاوره حضوری است. مشاورانی که خدمات انتخاب رشته‌ را به صورت حضوری ارائه می کنند ، معمولا جلسات مشاوره 45 دقیقه الی 1 ساعت را اختصاص می دهند و به ازای هر جلسه ، هزینه را دریافت می کنند. هزینه انتخاب رشته‌ در این روش ، بستگی به عوامل مختلفی دارد و نمی توان قیمت دقیق ارائه کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مشاور تحصیلی در تهران 

هزینه مشاوره انتخاب رشته‌ تلفنی 

پیشنهاد می شود برای بهره مندی از خدمات مشاوره انتخاب رشته‌ کنکور ، روش تلفنی را انتخاب کنید زیرا دارای مزایایی می باشد از جمله آنکه :

  • عدم محدودیت در جلسه مشاوره
  • مناسب بودن هزینه مشاوره انتخاب رشته‌ تلفنی نسبت به روش حضوری
  • امکان ارتباط با برترین مشاوران کشور از هر جای کشور
  • و…

مرتبط بخوانید : شماره تماس مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

عوامل موثر در هزینه انتخاب رشته توسط مشاور 

هزینه انتخاب رشته‌ توسط مشاور بر اثر عواملی تعیین می شود که در این بخش توضیح می دهیم :

تجربه و دانش مشاور

مشاورانی که تجربه چندین ساله در حوزه کنکور و انتخاب رشته‌ دارند و اطلاعات آنها بالاست ، هزینه بیشتری را در ازای خدمات دریافت می کنند. اما مراجعه به این قبیل از مشاوران ، احتمال موفقیت شما را در انتخاب رشته‌ بالاتر می برد. البته مشاورانی هم هستند که اگرچه تجربه چند ساله در امر انتخاب رشته‌ ندارند ، اما به دلیل آنکه خودشان این مسیر را طی کرده‌ اند ، می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

خدمات ارائه‌ شده‌ 

نوع خدمات ارائه‌ شده‌‌‌ توسط مشاور انتخاب رشته کنکور ، هزینه انتخاب رشته‌ را تعیین می کند. بعضی از مشاوران ، فقط اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند و تکمیل فرم انتخاب رشته‌ و ثبت آن در سایت سنجش به عهده خودتان است. در این صورت ، هزینه خدمات کمتر خواهد بود. اما برخی دیگر از مشاوران ، از زمان اعلام نتایج کنکور تا ثبت کد رشته‌ ها داخل سایت سنجش ، همراه شما هستند و حتی انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را هم برای شما انجام می دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش 📞 راهنمای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور 1403

مدت زمان جلسه مشاوره موثر در هزینه انتخاب رشته توسط مشاور 

اولین عامل موثر در هزینه انتخاب رشته‌ توسط مشاور ، مدت زمان جلسه مشاوره است. در روش حضوری ، جلسه مشاوره حدود 45 دقیقه الی یک ساعت است و اگر تعداد جلسات بیشتری بخواهید ، هزینه بالاتر می رود. در روش تلفنی ، هیچ محدودیتی در مدت زمان جلسه مشاوره وجود ندارد و هزینه آن نیز مناسب تر است.

معرفی مرکز مشاوره انتخاب رشته‌ کنکور تلفنی

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور

اگر دسترسی به مشاور انتخاب رشته‌ کنکور با تجربه و توانمند ندارید و یا می خواهید هزینه کمتری برای بهره مندی از خدمات مشاوره انتخاب رشته‌ پرداخت کنید ، دعوت می شود با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید. مشاوران این مجموعه تحصیلی ، به صورت تخصصی در حوزه انتخاب رشته‌ فعالیت دارند و با کیفیت ترین خدمات را به داوطلبان ارائه می دهند.

مرتبط بخوانید : مشاوره تلفنی انتخاب رشته

می توانید از هر شهری که هستید ، به صورت تلفنی تماس بگیرید و با بهترین مشاور انتخاب رشته‌ در ارتباط باشید. مشاور ، پس از ارائه اطلاعات لازم به شما ، فرم انتخاب رشته‌ تان را هم تکمیل می کند و اگر تمایل داشتید ، فرم را داخل سایت سنجش هم به ثبت می رساند. همچنین امکان ویرایش فرم انتخاب رشته‌ به تصمیم شما وجود دارد.

سوالات شما

  • هزینه انتخاب رشته توسط مشاور چقدر است؟

هزینه انتخاب رشته‌ توسط مشاور بر اساس عواملی مشخص می شود که در این مطلب بررسی کرده‌ ایم.

  • مشاوره انتخاب رشته‌ کنکور تلفنی هزینه کمتری دارد یا مشاوره حضوری ؟

به طور کلی ، هزینه انتخاب رشته‌ توسط مشاور تلفنی مناسب تر از روش حضوری است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رتبه کنکور کدام عدد است – راهنمای خواندن کارنامه و رتبه کنکور

رتبه کنکور کدام عدد است – راهنمای خواندن کارنامه و رتبه کنکور

  یک بخش از کارنامه کنکور سراسری داوطلبان مربوط به رتبه و ترازیست که هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر