از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایا قبولی دوره روزانه کنکور 99 محرومیت از کنکور 1400 دارد

 

احتمالا شما هم از دانشجویان دانشگاه روزانه هستید که در سال 1401 وارد دانشگاه شده اید و یا در انتخاب رشته کنکور 1401 دانشگاه روزانه را انتخاب کرده اید و قبول هم شده اید اما از رشته و دانشگاه قبولی خود رضایت ندارید و میخواهید در کنکور 1402 برای قبولی در رشته و دانشگاه بهتر شرکت کنید. سوالی که معمولا برای اکثر شما پیش می آید این است که ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد ؟ آیا می توان از دانشگاه انصراف داد و در کنکور سال بعد شرکت کرد ؟

در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بیابید. در صورت داشتن سوالات بیشتر نیز حتما با مشاوران ارشد ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شرایط شرکت در کنکور سراسری هر ساله تغییر می کند و ممکن است در کنکور سال 1402 محرومیت یکساله دانشجویان روزانه حذف شود. با توجه به متغیر بودن شرایط ، توصیه می شود که برای پیگیری اخبار مربوطه و اطلاع از آخرین شرایط ثبت نام دانشجویان دانشگاه روزانه در کنکور سراسری ، با مشاوران ما در در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد

بسیاری از پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور سال 1401 از رشته و دانشگاه پذیرفته شده خود رضایت ندارند و به دنبال قبولی در رشته و دانشگاه بهتری هستند. با توجه به اینکه دانشگاه روزانه در مقایسه با سایر دانشگاه های سراسری رتبه های بهتری را پذیرش می کند و تحصیل در این دانشگاه رایگان است ، هر فردی در هر دوره تحصیلی تنها یکبار می تواند از مزایای تحصیل رایگان دانشگاه روزانه استفاده کند و برای تحصیل مجدد محدودیت وجود دارد اما سوالی که پیش می آید این است که آیا محدودیت تحصیل مجدد در دانشگاه روزانه شامل حال دانشجویان انصرافی نیز می شود ؟

مرتبط بخوانید : محرومیت از کنکور چند سال است – شرایط رفع محرومیت کنکور سراسری

قبولی در دانشگاه روزانه محرومیت یکساله ایجاد می کند یعنی اگر شما با شرکت در انتخاب رشته کنکور 1401 در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اید ، در سال 1401 نمی توانید وارد دانشگاه روزانه شوید و حتما باید یکسال از زمان قبولی شما بگذرد یعنی در سال 1402 امکان ورود به دانشگاه روزانه را دارید.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور دی ماه چگونه خواهد بود - راهنمای کنکور دی ماه 1402

لغو محرومیت قبولی در دانشگاه روزانه

در بند قبلی به این سوال شما که ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد پاسخ داده شد و گفتیم که در صورتی که سال قبل در دانشگاه روزانه قبول شده باشید ، از شرکت در کنکور 1402 به منظور ورود به دانشگاه روزانه محروم خواهید بود. اما سازمان سنجش راهی را پیش روی این دسته از داوطلبان قرار داده است که بتوانند محرومیت خود را از شرکت در کنکور 1402 لغو کنند و مجددا وارد دانشگاه روزانه شوند.

مرتبط بخوانید : عوامل محرومیت از کنکور – موارد ممنوعیت شرکت در کنکور سراسری 

برای لغو محرومیت قبولی در دانشگاه روزانه باید به سازمان سنجش درخواست ارسال کنید که انتخاب رشته را اشتباه انجام داده اید و به دلیل اشتباه در انتخاب رشته ، در دانشگاه روزانه پذیرفته شده اید. ارسال درخواست به سازمان از طریق سیستم پاسخگویی انجام می گیرد و کارشناسان سازمان سنجش نیز حتما درخواست شما را مورد بررسی قرار می دهند و احتمال اینکه با درخواست شما موافقت شود نیز وجود دارد پس حتما پیگیر موضوع باشید.

با توجه به اینکه باید در متن درخواست خود دلایل موجه و منطقی بیاورید تا مورد تایید سازمان سنجش باشد ، توصیه ما این است که برای ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش جهت لغو محرومیت خود از شرکت در کنکور 1402 ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما به سازمان سنجش درخواست ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

قبولی در دانشگاه روزانه و عدم ثبت نام نهایی

تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه کنکور 1401 هستند که ثبت نام قطعی خود را در دانشگاه انجام نداده اند و این سوال را دارند که اگر دانشگاه دولتی قبول شویم و نرویم و حتی ثبت نام نکنیم، باز هم شامل محرومیت خواهیم شد ؟ در پاسخ باید بگوییم که فرقی نمی کند که شما ثبت نام دانشگاه را انجام داده باشید یا خیر ، در هر صورت یکسال از ورود به دانشگاه روزانه محروم خواهید شد. (در صورت عدم لغو محرومیت با ارسال درخواست به سازمان سنجش)

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور ۱۴۰۳ برای فارغ التحصیلان 📞 شرایط فارغ التحصیلان برای شرکت در کنکور

در سال های قبل بسیاری از دانشجویان دانشگاه روزانه بوده اند که با ارسال درخواست به سازمان سنجش محرومیت یکساله خود را از ورود به دانشگاه روزانه لغو کرده اند. پس اگر میخواهید دوباره در سال 1402 وارد دانشگاه روزانه شوید ولی از نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعی ندارید ، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

البته توجه داشته باشید که محرومیت فقط برای دانشگاه روزانه است و شما می توانید با شرکت در کنکور 1402 ، وارد سایر دانشگاه ها شوید ولی برای ثبت نام کنکور 1402 لازم است که حتما از دانشگاه خود انصراف دهید.

مرتبط بخوانید : شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور

سوالات متداول

  • ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد ؟

بله ، پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه کنکور 1401 از شرکت در کنکور 1402 برای قبولی مجدد در دانشگاه روزانه محروم هستند.

  • شرایط شرکت در کنکور برای دانشجویان دانشگاه روزانه چگونه است ؟

دانشجویان دانشگاه روزانه برای شرکت در کنکور باید از دانشگاه انصراف دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی – همه چیز درباره کنکور ریاضی 1402

  کنکور ریاضی ۱۴۰۲ مثل سالهای قبل توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود …

7 نظر

  1. چرا تماس ک میگیریم میزنن در دسترس نیست شماره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا از طریق تلفن ثابت و بدون کد تماس بگیرید.

  2. امید شیخلو

    سلام خسته نباشید
    ببخشید دانشگاه فرهنگیان هم جز دانشگاه های روزانه هس؟ و شامل این محرومیت یه ساله حضور در دانشگاه میشه یا نه؟؟

    و سوال دوم اینکه، شما نوشتین برا ثبت نام تو کنکور 1402 باید قبل از ثبت نام از دانشگاه خود انصراف بدید، آیا این انصراف دادن ققط شامل دانشگاه های روزانه میشه یا شامل دانشگاه های آزاد و پیام نور و.. هم میشه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله دانشگاه فرهنگیان روزانه است و دانشجویان روزانه برای شرکت در کنکور باید انصراف دهند.

  3. سلام من دوبار روزانه قبول شدم ۹۹و۱۴۰۰ولی نرفتم ۱۴۰۲ میتونم روزانه انتخاب کنم؟

  4. سلام من امسال اولین بار است انتخاب رشته می کنم و در دوره روزانه قبول شدم اگر برای ثبت نام دانشگاه نروم از کنکور ۱۴۰۲ محروم میشم

  5. سلام من دوبار یعنی سال۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ روزانه قبول شدم اگه نرم کنکور ۱۴۰۲ محروم میشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر