از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402 – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402

 

شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402 با سایر داوطلبان کنکوری متفاوت تر است جرا که این دسته از داوطلبان دانشجو هستند و در دانشگاه روزانه نیز تحصیل می کنند و همانطور که بسیاری از شما نیز می دانید دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها باید از دانشگاه خود انصراف دهند تا مجاز به پذیرش در کنکور 1402 شوند و در غیر اینصورت پذیرش آنها لغو خواهد شد.

با توجه به سوالاتی که در رابطه با شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402 وحود دارد ، در ادامه مطلبی در این خصوص تهیه کرده ایم تا راهنمای شما عزیزان باشیم. در صورت داشتن سوالات بیشتر ، با مشاوران ما در ارتباط باشید. شماره های تماس در ابتدا و انتهای همین صفحه درج شده است.

شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402

طبق شرایط و ضوابط اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، دانشجویان دانشگاه های روزانه و غیر روزانه برای ثبت نام کنکور 1402 باید از دانشگاه خود انصراف دهند تا در صورت پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه جدید ، با پذیرش آنها موافقت شود. اما اینکه انصراف از دانشگاه دقیقا باید در چه تاریخی باشد و آیا می توان پس از پذیرش در دانشگاه جدید از دانشگاه قبلی انصراف داد یا خیر ، جای بحث دارد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام کنکور برای دانشجویان انصرافی

در این خصوص لازم است به اطلاعتان برسانیم که دانشجویان دانشگاه روزانه برای ثبت نام کنکور 1402 حتما باید پیش از ثبت نام کنکور انصراف خود را قطعی کرده باشند یعنی باید تا آخرین روزی که برای ثبت نام کنکور 1402 فرصت هست ، از دانشگاه انصراف دهند.

بنابراین اگر شما دانشجوی دانشگاه روزانه هستید ، تنها در شرایطی می توانید در کنکور 1402 ثبت نام کنید که حداکثر تا پایان بهمن ماه از دانشگاه خود انصراف دهید.

نحوه ثبت درخواست اینترنتی انصراف از تحصیل به چه صورت است ؟

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور ۱۴۰۲ ریاضی - همه چیز درباره کنکور ریاضی 1402

هزینه انصراف از تحصیل هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی ارشد و چقدر است؟

مدارک لازم برای درخواست انصراف از دانشگاه چیست؟

برای انصراف از دانشگاه چه مراحلی را باید طی کنیم؟

آیا پس از انصراف از دانشگاه می توان مجدد در کنکور شرکت کرد؟

پاسخ تمام سوالات خود را در رابطه با شرایط ، مراحل و هزینه انصراف از دانشگاه را از مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما جویا شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد

بسیاری از دانشجویانی که از دانشگاه روزانه قصد انصراف و شرکت مجدد در کنکور را دارند ، ورودی سال 1401 دانشگاه هستند و این سوال را دارند که ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد ؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سازمان سنجش برای دانشجویان پذیرفته شده سال 1401 دانشگاه روزانه هیچ محدودیتی برای شرکت در کنکور 1402 قرار نداده است و متقاضیان می توانند از دانشگاه خود انصراف داده و در کنکور شرکت کنند.

اما نکته ای که وحود دارد این است که پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور 1401 به مدت یکسال از تحصیل مجدد در دانشگاه روزانه محروم هستند یعنی می توانند در کنکور شرکت کنند ولی حق انتخاب رشته های دانشگاه روزانه را ندارند.

لازم  به ذکر است که شرایط ثبت نام در کنکور سراسری هر ساله تغییر می کند و این امکان وجود دارد که در کنکور سال 1402 محرومیت یکساله دانشجویان روزانه لغو شود ، همچنین در سال های قبل بسیاری از دانشجویان دانشگاه روزانه بوده اند که با ارسال درخواست به سازمان سنجش محرومیت یکساله خود را از ورود به دانشگاه روزانه لغو کرده اند.

پس اگر میخواهید دوباره در سال 1402 وارد دانشگاه روزانه شوید ولی از نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای لغو محرومیت خود اطلاعی ندارید ، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور دی ماه چگونه خواهد بود - راهنمای کنکور دی ماه 1402

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشجویان روزانه در کنکور 1402 با سایر داوطلبان مشترک است. زمان ثبت نام کنکور سراسری 1402 در آبان ماه برای نوبت کنکور دی ماه و در فروردین ماه برای نوبت کنکور تیرماه است که البته مهلت ثبت نام چندین بار تمدید می شود تا همه داوطلبان بتوانند ثبت نام کنند. ثبت نام ازمون سراسری هر 5 پنج گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و همزمان با شروع ثبت نام ، دفترچه ای منتشر خواهد شد که در آن از شرایط ثبت نام گفته شده است.

مرتبط بخوانید : محرومیت از کنکور چند سال است – شرایط رفع محرومیت کنکور سراسری

برخی شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور 1402 به شرح زیر است :

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی کشور
  • عدم اعتیاد به هیچ گونه مواد مخدر
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری
  • نداشتن شمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سوء پیشینه اخلاقی
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید و یا مدرک کاردانی
  • نداشتن ممنوعیت نظام وظیفه سربازی برای داوطلبان آقا
  • دانشجویان دانشگاه روزانه برای ثبت نام کنکور 1402 باید از دانشگاه خود انصراف دهند.

در این مطلب راهنمای کاملی از شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1402 ارائه شد. در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام کنکور و انجام ثبت نام خود توسط افراد مجرب ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی – همه چیز درباره کنکور ریاضی 1402

  کنکور ریاضی ۱۴۰۲ مثل سالهای قبل توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر