از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فرق پردیس و بین الملل 📞 تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با پردیس بین الملل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فرق پردیس و بین الملل

دانشگاه های مختلفی در کشور دایر هستند که همه ساله از طریق آزمون های سراسری و یا بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های مختلف دانشجو پذیرش می کنند. دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه پردیس بین الملل یکی از این دانشگاه ها هستند که عمدتا رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی را ارائه می دهند و در میان داوطلبان کنکور تجربی بیشترین تقاضا را دارند. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که فرق پردیس و بین الملل چیست و آیا این دو دانشگاه متفاوت هستند.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه دانشگاه پردیس خودگردان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

فرق پردیس و بین الملل

دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل یکی از دانشگاه های سراسری ارائه دهنده انواع رشته‌ های علوم پزشکی ، پیراپزشکی ، فنی مهندسی ، انسانی و …. است. بنابراین دانشگاه پردیس خودگردان همان دانشگاه پردیس بین الملل است که دو اسم دارد و هیچ تفاوتی بین این دو دانشگاه نیست.

در دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور سراسری و همچنین دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ، نام دانشگاه پردیس بین الملل یا همان دانشگاه پردیس خودگردان به عنوان دانشگاه شهریه پرداز نیز ذکر شده است و اگر در کنار رشته‌ اسم شهریه پرداز را مشاهده کردید ، بدانید که همان دانشگاه پردیس خودگردان است.

احتمالا این را هم بپسندید  تفاوت مدرک پردیس با روزانه 📞 راهنمای تفاوت مدارک پردیس و دانشگاه روزانه

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس خودگردان (بین الملل سابق)

پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس خودگردان هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور انجام می گیرد. پذیرش در رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، هوشبری و سایر رشته‌ های علوم پزشکی این دانشگاه فقط از طریق کنکور سراسری و کسب رتبه لازم امکان پذیر است اما در سایر رشته‌ های انسانی و فنی مهندسی امکان پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی وجود دارد.

مرتبط بخوانید : فرق منطقه 1 و 2 و 3 در کنکور – کدام سهمیه مناطق بهتر است ؟

فرق مدرک پردیس و بین الملل با دانشگاه روزانه

دانشگاه پردیس خودگردان شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه است و مدرک این دانشگاه کاملا معتبر و زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. همچنین نام دانشگاه پردیس خودگردان بر روی مدرک فارغ التحصیل درج می شود.

محل تحصیل پردیس‌ های خودگردان

محل تحصیل دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان با دانشجویان دانشگاه روزانه متفاوت است و بیشتر شعبه های پردیس خودگردان دانشگاه های روزانه در مناطق آزاد کشور قرار دارند برای مثال پردیس دانشگاه تهران در کیش دایر است.

مرتبط بخوانید : فرق دانشگاه بین المللی با آزاد – تفاوت دانشگاه های بین المللی با آزاد از سطح علمی تا شهریه

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

فرق پردیس و بین الملل

تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان رایگان نیست و بیشترین میزان شهریه را در مقایسه با سایر دانشگاه های شهریه پرداز دارد. در رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی شهریه هر ترم این دانشگاه نزدیک به 25 میلیون تومان یا حتی بیشتر است و در رشته‌ های پیراپزشکی همچون پرستاری ، اتاق عمل و هوشبری ، شهریه این دانشگاه کمتر از 15 میلیون تومان نیست. بنابراین اگر انتخاب رشته‌ دانشگاه پردیس خودگردان را انجام می دهید حتما توجه داشته باشید که باید از توان مالی کافی برای پرداخت شهریه بهره مند باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط خرید صندلی دندانپزشکی 1402📞 قیمت خرید صندلی دندانپزشکی

رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان

برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان نیاز به کسب رتبه بسیار خوبی دارید مخصوصا اگر می خواهید در رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی پردیس بین الملل قبول شوید ، رتبه قبولی این دانشگاه تفاوت زیادی با دانشگاه های روزانه ندارد و حتی بعضی از شعبه های پردیس خودگردان مثل پردیس تهران ، پردیس شهید بهشتی و … از بسیاری از واحد های دانشگاه روزانه رتبه های بهتری را پذیرش می کنند.

بنابراین دریافت شهریه زیاد در دانشگاه پردیس خودگردان به این معنا نیست که شما فقط با پرداخت شهریه زیاد و با هر رتبه ای بتوانید پذیرش بگیرید ، بلکه باید رتبه مناسبی در کنکور کسب کنید.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی پزشکی بین الملل و رتبه قبولی دندانپزشکی بین الملل

تخفیف شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان به داوطلبان دارای سهمیه 5 درصد ایثارگران ، سهمیه 25 درصد ایثارگران و سهمیه خانواده شهدا تخفیف شهریه ارائه می نماید. همچنین دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امداد خمینی و بهزیستی هستند ، می توانند از تخفیف شهریه این دانشگاه بهره مند شوند.

سوالات متداول

  • فرق پردیس و بین الملل چیست ؟

دانشگاه پردیس بین الملل نام سابق دانشگاه پردیس خودگردان است.

  • آیا دانشگاه پردیس بین الملل همان دانشگاه پردیس خودگردان است ؟

بله ، نام قدیمی دانشگاه پردیس خودگردان ، پردیس بین الملل است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر