از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد – دریافت کد ثبت نام در طرح

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد

 

با گسترش بیماری کرونا در دو سال اخیر ، ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی کاهش یافته است ولی با توجه به اهمیتی که دوره پیش دبستانی دارد و نوآموز را برای ورود به مدرسه آماده می کند ، سازمان آموزش و پرورش تصمیم گرفته است بخشی از محتوای آموزشی برنامه شاد را به نوآموزان پیش دبستانی اختصاص دهد. اگر فرزند شما هم در سن ورود به دوره پیش دبستانی است ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد آشنا شوید.

سوالات خود را در خصوص زمان و نحوه ثبت نام در طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد

استفاده از برنامه شاد برای نوآموزان پیش دبستانی نیز امکان پذیر شده است و والدین می توانند برای ثبت نام رایگان فرزند خود در طرح پیش دبستانی مجازی اقدام کنند و برنامه های درسی را از طریق شبکه شاد پیگیری نمایند. طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد مختص به نوآموزانی است که در هیچ مرکز پیش دبستانی ثبت نام نکرده اند و نام آنها در سامانه سناد ثبت نشده است. ثبت نام در این طرح کاملا رایگان است و هیچ هزینه برای والدین در پی نخواهد داشت. همچنین برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی از طریق شبکه آموزش نیز ارائه می گردد.

نحوه ثبت نام در طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد بدین صورت است که والدین باید به اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند و یک کد دریافت کنند سپس با استفاده از این کد احراز هویت در شاد را انجام دهند و به صورت کاملا رایگان از امکانات برنامه شاد و آموزش های مجازی که برای نوآموزان در نظر گرفته شده است ، استفاده کنند.

زمان ثبت نام در طرح پیش دبستانی اپلیکیشن شاد احتمالا از اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه خواهد بود و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

برنامه های درسی ارائه شده به نوآموزان در پیام رسان شاد بر اساس چارچوب برنامه درسی پیش دبستان است و با هدایت و نظارت معاونان آموزش ابتدایی در استان ها و کارشناسان پیش دبستانی و از طریق بسته‌ های آموزشی در اختیار خانواده‌ ها قرار خواهد گرفت. پایگاه های ثبت نام هر یک از استان ها و مناطق به والدین اعلام می شود.

برنامه های طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد

بخشی از برنامه هایی که در طرح پیش دبستانی اپلیکیشن شاد به نوآموزان ارائه می شوند ، به شرح زیر هستند :

  • آموزش ابتدایی نوآموزان با حروف الفبا
  • آموزش حواس بویایی ، چشایی ، بینایی ، شنوایی و لامسه
  • آموزش اندام های بدن و کاربرد ها و ویژگی های آنها
  • آموزش کودکان در زمینه قوانین و مقررات مدرسه
  • آموزش نکات و مسائل بهداشت فردی و اجتماعی
  • آموزش اولیه لغات ساده برای گسترش دایره لغات کودک
  • و …

دانش آموزان ، والدین و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سوالات متداول

  • چگونه در طرح پیش دبستانی مجازی اپلیکیشن شاد ثبت نام کنیم ؟

والدین برای ثبت نام در طرح پیش دبستانی مجازی برنامه شاد باید به سازمان آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنند و کد ثبت نام در برنامه شاد را دریافت نمایند.

  • آیا ثبت نام طرح پیش دبستانی مجازی شاد رایگان است ؟

بله ، ثبت نام پیش دبستانی در برنامه شاد رایگان انجام می شود.

  • پیش دبستانی در برنامه شاد چگونه اجرا می شود ؟

برنامه های درسی ارائه شده به نوآموزان در پیام رسان شاد بر اساس چارچوب برنامه درسی پیش دبستان است و با هدایت و نظارت معاونان آموزش ابتدایی در اختیار خانواده‌ ها قرار خواهد گرفت.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر