از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور شیراز 1401 – هزینه تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور شیراز

 

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور شیراز را دارند ، لازم است برای تحصیل خود در این دانشگاه هزینه کنند. میزان شهریه دانشگاه پیام نور شیراز در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف ، متفاوت است و دانشجو با توجه به سالی که وارد دانشگاه می شود ، رشته ای که انتخاب می کند و مقطع تحصیلی خود ، شهریه را می پردازد. در این دانشگاه شهریه دو بار در سال دریافت می شود ضمن اینکه دانشجویان در ترم تابستان هم باید شهریه پرداخت کنند. در این مطلب می خواهیم میزان شهریه دانشگاه پیام نور شیراز را به طور کامل بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور شیراز 1401

در دانشگاه پیام نور شیراز رشته های تحصیلی بسیار متنوعی ارائه می شوند و داوطلبان می توانند رشته های مهندسی ، رشته های انسانی ، رشته های هنر ، زبان و علوم تجربی را در این دانشگاه انتخاب کنند. ورود به دوره کارشناسی این رشته ها فقط بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد به همین دلیل متقاضیان زیادی دارند و هر ساله داوطلبان در نیمسال های مهر و بهمن ماه پذیرش می گیرند.

میزان شهریه رشته های مختلف کارشناسی دانشگاه پیام نور شيراز متفاوت است و هر داوطلب می بایست قبل از انتخاب رشته تحصیلی و ثبت نام در آن ، از میزان شهریه آن رشته مطلع گردد و اگر مشکلی برای پرداخت نداشت ، ثبت نام نماید. شهریه تمام این رشته ها شامل بخش های ثابت و متغیر است که معمولا شهریه ثابت در ابتدای ترم و شهریه متغیر در انتهای ترم دریافت می گردد.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس شیراز

شهریه رشته های انسانی پیام نور شیراز

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور شيراز شامل اقتصاد ، جامعه شناسی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت مالی ، مدیریت صنعتی ، روابط عمومی ، علوم سیاسی ، علوم ورزشی و … هستند که ظرفیت پذیرش مناسبی نیز دارند. داوطلبان در صورت انتخاب هر یک از رشته های انسانی دانشگاه پیام نور می بایست برای هر ترم تحصیل خود حدود 1/5 الی 2 میلیون تومان شهریه پرداخت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته علوم ورزشی 1401 - هزینه ثابت و متغیر

شهریه رشته های فنی مهندسی پیام نور شیراز

شمار زیادی از رشته های مهندسی و ریاضی در دانشگاه پیام نور شيراز ارائه می شوند که از جمله آنها می توانیم به مهندسی برق ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی شهرسازی ، مهندسی پزشکی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی نفت ، مهندسی معماری و … اشاره کنیم. رشته های مهندسی در دانشگاه پیام نور از سایر رشته ها گران تر هستند و دانشجویان فنی این دانشگاه در هر ترم حدود 2/5 الی 3 میلیون تومان شهریه پرداخت می کنند.

شهریه رشته های تجربی پیام نور شیراز

از رشته های تجربی نیز در دانشگاه پیام نور شیراز ارائه می شوند که برخی از آنها شامل شيمي كاربردي ، زيست شناسي سلولي و مولكولي ، علوم و مهندسي محيط زيست ، زمين شناسي و … می باشند. تحصیل در رشته های تجربی دانشگاه پیام نور شیراز نیز هزینه دارد و میزان شهریه حدودی هر رشته 2 تا 2/5 میلیون تومان می باشد.

شهریه رشته های هنر  و زبان پیام نور شیراز

رشته های عکاسی ، هنر اسلامی ، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی ، رشته های هنر و زبان دایر در دانشگاه پیام نور شیراز هستند و اگر علاقه مندید یکی از این رشته ها را انتخاب کنید ، میزان شهریه حدودی شما 1/5 الی 2 میلیون تومان خواهد بود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شیراز 1401

دانشگاه پیام نور شيراز در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان ادامه تحصیل را برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراهم ساخته است و اگر تمایل به تحصیل در یکی از رشته های این دانشگاه را دارید ، می توانید با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری یا کارشناسی ارشد فراگیر ، پذیرفته شوید. میزان شهریه دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در رشته های انسانی و سایر رشته ها متفاوت است به طوری که دانشجویان رشته های انسانی در هر ترم حدود 3/5 میلیون تومان و دانشجویان سایر رشته ها در هر ترم حدود 4 میلیون تومان شهریه واریز می کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر هنر - راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و آزاد

شهریه خوابگاه دانشگاه پیام نور شیراز

اگر ساکن استان فارس نیستید و قصد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور این استان را دارید لازم است بدانید که دانشگاه پیام نور شیراز خوابگاه به دانشجویان غیربومی ارائه نمی کند زیرا تعداد دانشجویان غیربومی بسیار محدود هستند اما شما می توانید برای اسکان در این استان جهت ادامه تحصیل خود ، از خوابگاه های خودگردان استفاده کنید که میزان شهریه اتاق های تک نفره تا 6 نفره ، متغیر می باشد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پیام نور رشته مهندسی پزشکی

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه پیام نور شیراز در دوره کارشناسی چقدر است ؟

برای اطلاع از میزان شهریه دقیق دانشگاه پیام نور شيراز در رشته های انسانی ، فنی مهندسی ، علوم تجربی ، هنر و زبان ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • شهریه دانشگاه پیام نور شيراز 1401 چقدر افزایش یافته است ؟

دانشگاه پیام نور افزایش شهریه سالانه 15 الی 20 درصدی دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

2 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر
    انتخاب رشته مترجمی زبان انگلیسی از طریق رشته تجربی در دانشگاه پیام نور شیراز ،، هزینش بین۱/۵تا۲ تومن هست درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر