از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی 1401 – شهریه ثابت و متغیر دامپزشکی نوبت دوم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی

 

تنها رشته ارائه شده از گروه علوم پزشکی در دانشگاه شبانه ، رشته دامپزشکی است و داوطلبان کنکور تجربی که به دنبال یک دانشگاه با سطح علمی بالا و کیفیت آموزشی خوب جهت تحصیل در رشته دامپزشکی هستند ، دانشگاه شبانه یا همان دانشگاه نوبت دوم را به آنها توصیه می کنیم. تحصیل در رشته دامپزشکی دانشگاه نوبت دوم بر خلاف دانشگاه روزانه رایگان نیست و از دانشجویان به ازای هر ترم تحصیل ، شهریه دریافت می شود. میزان شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی از بخش های ثابت و متغیر تشکیل شده است که برای ورود به ترم های بالاتر ، پرداخت هر دو شهریه ثابت و متغیر الزامی است. ما در این مطلب می خواهیم شهریه رشته دامپزشکی دانشگاه شبانه 1401 را به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه شبانه، دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی

رشته دامپزشکی تنها در دو دانشگاه روزانه و نوبت دوم ارائه می شود و داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند باید بتوانند رتبه خوبی به دست آورند. قبولی در رشته دامپزشکی دانشگاه روزانه نیاز به رتبه بهتری دارد به همین دلیل بعضی از داوطلبان دانشگاه شبانه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند که برای تحصیل در این دانشگاه هم نیاز به پرداخت شهریه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی 1401 - شهریه رشته روانشناسی نوبت دوم

دانشگاه شبانه از نظر کیفیت امکانات و خدمات آموزشی خود با دانشگاه روزانه برابری می کند اما در ازای همان کیفیت از دانشجویان شهریه دریافت می نماید. بنابراین شما در صورت انتخاب دانشگاه شبانه و قبولی در آن ، باید شهریه پرداخت کنید.

مرتبط بخوانید : هزینه هر ترم کارشناسی ارشد شبانه

شهریه ثابت رشته دامپزشکی دانشگاه شبانه

در ابتدای مطلب هم شرح داده شد که بخشی از شهریه دانشگاه شبانه را شهریه ثابت تشکیل می دهد. شهریه ثابت رشته دامپزشکی در سال ورود به دانشگاه تعیین می شود و تا زمان فارغ التحصیلی ثابت است. میزان شهریه ثابت رشته های مختلف متفاوت می باشد و رشته های علوم پزشکی همچون رشته دامپزشکی بیشترین میزان شهریه ثابت را دارند.

میزان شهریه ثابت دکترای عمومی رشته دامپزشکی در دانشگاه نوبت دوم حدود 1/900/000 تومان در هر ترم است و شما به عنوان دانشجوی این رشته و این دانشگاه باید در هر ترم نزدیک به 2 میلیون تومان شهریه ثابت پرداخت کنید.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه تهران

شهریه متغیر رشته دامپزشکی دانشگاه نوبت دوم

شهریه متغیر بخش زیادی از کل شهریه را تعیین می کند که بر اساس تعداد و نوع واحدهای درسی اخذ شده در هر ترم محاسبه می شود. شهریه متغیر رشته دامپزشکی برای دروس عمومی ، پایه نظری ، اصلی ، تخصصی ، آزمایشگاهی عملی و کارگاهی و پروژه متفاوت است و دروس عمومی کمترین میزان شهریه متغیر را دارند.

  • شهریه متغیر دروس عمومی : حدود 160/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پایه نظری : حدود 270/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس اصلی تخصصی : حدود  300/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس آزمایشگاهی عملی و کارگاهی : حدود 290/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پروژه : حدود 345/000 تومان

مبالغ فوق برای هر یک واحد درسی است و شما در هر ترم می توانید 14 الی 24 واحد درسی اخذ کنید که البته برداشتن بیشتر از 20 واحد درسی تنها با کسب معدل بالا در ترم قبلی امکان پذیر خواهد بود. میانگین شهریه متغیر هر ترم تحصیل در رشته دامپزشکی دانشگاه نوبت دوم 4 الی 5 میلیون تومان می باشد و با در نظر گرفتن شهریه ثابت ، کل شهریه نزدیک به 7 میلیون تومان است.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه تهران - طبق قبولی های 1400 و 99

راهنمای پرداخت شهریه رشته دامپزشکی دانشگاه نوبت دوم

شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه شبانه برای ثبت نام در دانشگاه باید شهریه را به صورت علی الحساب پرداخت کنند و بعد از انتخاب واحد ، مابقی شهریه تعیین می شود که تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت برای پرداخت وجود خواهد داشت. از ترم دو به بعد نیز نحوه پرداخت شهریه بدین صورت است که باید در ابتدای ترم شهریه ثابت پرداخت شود تا دسترسی به بخش انتخاب واحد سامانه ایجاد گردد سپس باید انتخاب واحد انجام شود و با توجه به تعداد و نوع واحدهای درسی اخذ شده ، شهریه متغیر محاسبه می شود. فرصت پرداخت شهریه متغیر تا زمان امتحانات پایان ترم است و دانشجو می تواند به صورت اقساطی هم شهریه خود را واریز نماید.

مرتبط بخوانید : کاردانی دامپزشکی ، هر آنچه باید بدانید

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه شبانه رشته دامپزشکی چقدر است ؟

شهریه دانشگاه نوبت دوم در رشته دامپزشکی شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است که در این مطلب بررسی کرده ایم.

  • شهریه دانشگاه نوبت دوم در رشته دامپزشکی چقدر افزایش یافته است ؟

شهریه دانشگاه شبانه سالا 10 الی 15 درصد افزایش می یابد.

  • آیا تحصیل در رشته دامپزشکی دانشگاه شبانه هزینه زیادی دارد ؟

رشته دکترای عمومی دامپزشکی جزو گران ترین رشته های دانشگاه شبانه محسوب می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دانشگاه شبانه رشته علوم تربیتی

شهریه دانشگاه شبانه رشته علوم تربیتی 1401 – شهریه ثابت و متغیر نوبت دوم

  رشته علوم تربیتی از زیر مجموعه رشته های کنکور انسانی است و داوطلبان کنکوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر