از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ساهت جهت تایید دیپلم – دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی از سایت ساهت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ساهت جهت تایید دیپلم

 

سایت ساهت جهت تایید دیپلم به تازگی راه اندازی شده است و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند ، باید از طریق این سامانه کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور درج نمایند. در این سامانه ، سوابق تحصیلی دانش آموزان جمع آوری می شود و در کنکور سراسری اعمال خواهد شد بنابراین با توجه به اهمیت تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ، بر همه داوطلبان کنکوری اعم از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید ضروری است که به سایت ساهت مراجعه کرده و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به سایت ساهت جهت تایید دیپلم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دانش آموزان ، معلمان و مدیران گرامی اگر برای ورود به سایت ساهت و دریافت سوابق تحصیلی از این سامانه با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت ساهت جهت تایید دیپلم

ثبت نام کنکور سراسری 1402 برای نوبت دی ماه از آبان ماه و برای نوبت تیرماه از فروردین ماه آغاز می گردد و به داوطلبان حدود یک هفته الی ده روز فرصت داده می شود از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و واریز هزینه ، ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان برای ثبت نام کنکور به یکسری اطلاعات نیاز دارند که از جمله این اطلاعات ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی است.

در واقع داوطلبانی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم دارند باید کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و همچنین داوطلبانی که مدرک دیپلم نظام جدید دارند باید کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را در فرم ثبت نام کنکور درج نمایند و در صورت عدم وارد کردن این کد در فرم ثبت نام ، نه تنها سوابق تحصیلی برای داوطلب اعمال نخواهد شد ، بلکه برای پذیرش در دانشگاه نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی 📞 تاریخ دقیق دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 1403

مشخصات و سوابق تحصیلی تمام دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در سایت های dipcode.medu.ir و sahat.medu.ir موجود است و هر داوطلب با وارد کردن کد ملی ، شماره تلفن همراه و … می تواند به کد سوابق تحصیلی و همچنین نمراتی که در امتحانات کتبی کسب کرده است ، دسترسی پیدا کند.

مرتبط بخوانید : کد سوابق تحصیلی – دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد – dipcode.medu.ir

راهنمای ورود به سایت ساهت جهت تایید دیپلم

با توجه به اهمیت جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی دانش آموزان ، وزارت آموزش و پرورش برای نظم دهی بیشتر و انجام هر چه بهتر و دقیق تر جمع آوری اطلاعات ، سامانه ساهت را به تازگی راه اندازی کرده است تا گردآورنده سوابق تحصیلی دانش آموزان باشد. در این سامانه ، مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش نیز به سوابق تحصیلی دانش آموزان دسترسی خواهند داشت. بخش ثبت نام دانش آموز نیز بخش جدید این سامانه است و قابلیت اینکه خود دانش آموز بتواند سوابق تحصیلیش را دریافت نماید ، فراهم کرده است.

ثبت نام در سامانه

برای دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت ساهت ، ابتدا باید در این سامانه عضو شوید. بدین منظور وارد سایت به نشانی sahat.medu.ir شده و گزینه “ثبت نام دانش آموزان ایرانی” و در صورت اتباع بودن گزینه “ثبت نام دانش آموز اتباع” را انتخاب کنید.

سایت ساهت جهت تایید دیپلم

برای ثبت نام در سایت ساهت لازم است که کد ملی و شماره تلفن همراه دانش آموز درج شده و سپس کد امنیتی را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات دکمه ثبت نام را بزنید.

سایت ساهت جهت تایید دیپلم

پس از مرحله فوق ، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام دریافت خواهید کرد و نام کاربری (کدملی) و رمز عبور به شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  ایجاد سابقه تحصیلی 1403 📞 دانش آموزان و داوطلبان کنکور

ورود به سامانه و مشاهده سوابق تحصیلی

پس از ارسال پیامک و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، به صفحه اول سامانه برگردید و مطابق تصویر زیر گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنید.

سایت ساهت جهت تایید دیپلم

در مرحله بعد باید در بخش نام کاربری کد ملی و در بخش رمز عبور نیز رمز ارسالی توسط سامانه را درج کرده و دکمه ورود به سیستم را بزنید. اگر اطلاعات را به درستی درج کرده باشید ، پیام خوشامدگویی سامانه را دریافت خواهید کرد. با انتخاب گزینه “بستن” وارد کارنامه دانش آموز خواهید شد.

پس از ثبت نام در سایت ، برای ورود به کارنامه و دریافت کد سوابق تحصیلی ، ابتدا باید نظام آموزشی خود را که نظام قدیم با نظام جدید هستید ، تعیین نمایید و سپس کد دانش آموزی را درج کنید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه “کارنامه” برای شما نمایش داده خواهد شد.

با وارد شدن به کارنامه ، اطلاعاتی همچون نمرات و … نمایش داده می شود و می توانید کد سوابق تحصیلی را نیز در کارنامه مشاهده کنید. اما در صورتی که اطلاعاتتان مشکلی داشت و کارنامه برای شما نمایش داده نشد ، بر روی گزینه مربوطه کلیک کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : تغییرات کنکور – آخرین تغییرات کنکور از زمان تا حذفیات و نحوه برگزاری

سوالات متداول

  • آدرس سایت ساهت جهت تایید دیپلم چیست ؟

آدرس سایت ساهت جهت تایید دیپلم به نشانی sahat.medu.ir می باشد.

  • آیا داوطلبان نظام قدیم برای دریافت کد سوابق تحصیلی باید به سایت ساهت مراجعه کنند ؟

بله ، داوطلبان نظام قدیم مانند داوطلبان نظام جدید باید از طریق سایت ساهت کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.

  • نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت ساهت به چه صورت است ؟

توضیحات کامل نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت ساهت ، در این مطلب ارائه شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات در my medu ir

ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات در my medu ir ✨ راهنمای کامل

به منظور ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکوری ، سامانه جدیدی به آنها …

2 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر من تایید دیپلمم رو در سایت ساهت با راهنمایی شما انجام دادم ممنونم

  2. سلام ممنونم مطلب خوبی برای سایت ساهت جهت تایید دیپلم بیان کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر