از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی 📞 تاریخ دقیق دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی

بخش زیادی از نمره نهایی داوطلبان کنکور سراسری را سوابق تحصیلی آنها تشکیل می دهد و برای اعمال سوابق تحصیلی خود در آزمون باید کد مربوطه را از سایتی که آموزش و پرورش معرفی می کند ، دریافت نمایند. زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی تا قبل از اتمام فرایند ثبت نام کنکور سراسری است و در صورت عدم درج این کد در فرم ثبت نام ، داوطلب برای ورود به دانشگاه با مشکل مواجه خواهد شد. در این مطلب می خواهیم به بررسی زمان دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور برای آزمون های نوبت اول و نوبت دوم بپردازیم. لطفا همراه ما باشید.

توصیه می شود مراحل مشاهده و تایید سوابق تحصیلی خود را در سایت مای مدیو به مشاوران مجرب ما بسپارید زیرا در صورتی که اطلاعات اشتباه درج کنید ، ممکن است در انتخاب رشته‌ کنکور و در ورود به دانشگاه با مشکل مواجه شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی

از مهم ترین اطلاعات برای ثبت نام کنکور سراسری ، کد سوابق تحصیلی است و داوطلب اگر این کد را در فرم درج نکند ، ثبت نام او ناقص باقی خواهند ماند. با توجه به اینکه کنکور سراسری در دو نوبت برگزار می گردد ، زمان دریافت کد سوابق تحصیلی برای هر یک از این نوبت ها متفاوت است :

دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور نوبت اول

نوبت اول کنکور سراسری در اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و داوطلبانی که متقاضی شرکت در این نوبت از آزمون هستند لازم است در آذرماه 1402 برای ثبت نام در سایت سنجش اقدام کنند. زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 اردیبهشت ماه ، در تاریخ 5 الی 15 آذرماه 1402 می باشد و کد سوابق تحصیلی هم باید در این تاریخ دریافت گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات در my medu ir ✨ راهنمای کامل

دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور نوبت دوم

داوطلبان می توانند در کنکور سراسری نوبت دوم هم شرکت نمایند که زمان آن در تیرماه می باشد. زمان ثبت نام کنکور سراسری تیرماه در تاریخ 7 الی 12 فروردین ماه 1403 خواهد بود و سامانه مای مدیو در این بازه زمانی برای گرفتن‌ کد سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.

بنابراین تمام داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید کنکور سراسری 1403 می بایست پیش از آغاز ثبت نام کنکور سراسری و تا پایان مهلت در نظر گرفته‌ شده‌ برای ثبت نام کنکور ، کد سوابق تحصیلی خود را از سامانه دریافت کنند و در فرم ثبت نام آزمون خود درج نمایند.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته با سوابق تحصیلی

سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

دریافت کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه مای مدیو امکان پذیر می باشد. مراحل گرفتن‌ کد از این سامانه را در ادامه شرح می دهیم :

  • وارد سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir شوید.
  • سپس در کادرهای صفحه اول سامانه ، نام کاربری و رمز عبور خود را درج نمایید. اگر هم این اطلاعات را ندارید ، می بایست بر روی گزینه “ورود از طریق دولت من” کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد باید شماره موبایل خود را درج کنید و سپس کد امنیتی را وارد نمایید.
  • سپس باید رمز یکبار مصرفی که برای شماره تلفن تان ارسال شده‌ است را در کادر درج نمایید.
  • بعد از ورود به پروتال خود در سامانه مای مدیو ، گزینه “وزارت آموزش و پرورش” را انتخاب کنید.
  • حالا باید بر روی لینک “سوابق تحصیلی” کلیک نمایید و کد سوابق تحصیلی تان را مشاهده کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  دریافت سوابق تحصیلی 1403 📞 مشاهده سوابق تحصیلی در سایت my.medu.ir

لازم به ذکر است که کد سوابق تحصیلی را فقط می توان از طریق سایت مای مدیو دریافت کرد. سامانه های سنجش و دیپ کد برای دریافت کد سوابق تحصیلی غیرفعال شده‌ اند.

جا ماندن از گرفتن کد سوابق تحصیلی

زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی

داوطلبانی که از زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی بی اطلاع بوده‌ اند و موفق به دریافت این کد در زمان مقرر نشده‌ اند ، می توانند در مهلت مجددی که برای ثبت نام کنکور سراسری در نظر گرفته‌ می شود ، به سامانه مای مدیو مراجعه کرده‌ و کد را دریافت نمایند. همچنین در صورت اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری ، لازم است در سایت سنجش درخواست ارسال کنند و موضوع را مطرح نمایند. کارشناسان در بخش پاسخگویی سازمان سنجش ، راهکارهای لازم را پیش روی داوطلب قرار خواهند گذاشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

سوالات شما

  • زمان گرفتن کد سوابق تحصیلی 1403 در چه تاریخی است؟

کد سوابق تحصیلی باید تا پیش از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری از سایت سنجش دریافت گردد.

  • کد سوابق تحصیلی را از کدام سامانه می توانیم دریافت کنیم؟

برای دریافت کد سوابق تحصیلی باید به سامانه مای مدیو مراجعه نمایید.

  • آیا دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام کنکور سراسری ضروری است؟

بله ، سوابق تحصیلی در کنکور سراسری به میزان 50 درصد تاثیرگذار است. داوطلبان بدون درج این کد در فرم خود ، امکان پذیرش در دانشگاه را نخواهند داشت.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ایجاد سابقه تحصیلی

ایجاد سابقه تحصیلی 1403 📞 دانش آموزان و داوطلبان کنکور

  ایجاد سابقه تحصیلی چرا انجام میشود ؟ کنکور سراسری 1403 در شرایطی متفاوت تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر