از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 📞 تاریخ شروع تکمیل ظرفیت 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

هر ساله پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ، دانشگاه آزاد اقدام به بررسی ظرفیت رشته‌ های خود می کند و در صورتی که ظرفیت رشته‌ ای پر نشده‌ باشد ، تکمیل ظرفیت برگزار می نماید. در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد همه داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده‌ اند ، چه آن ها که در رشته‌ ای پذیرفته‌ شده‌ اند و چه آنهایی که در هیچ رشته ای قبول نشده‌ ، فرصت مجدد برای پذیرش در رشته‌ بهتر را دارند. البته شایان ذکر است که مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فقط برای رشته‌ های با آزمون نیست بلکه این دانشگاه در رشته‌ های بدون کنکور نیز طرح تکمیل ظرفیت را اجرا می کند. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

سوالات خود در را زمینه شرایط ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت بدون کنکور و کنکور دانشگاه آزاد ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد برای رشته‌ های با کنکور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه تکمیل ظرفیت برگزار می کند ،  در این مرحله از پذیرش ، دفترچه ای با عنوان دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد منتشر شده‌ و لیست رشته‌ ها و دانشگاه های دارای ظرفیت به اطلاع داوطلبان می رسد. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به طور دقیق مشخص نیست زیرا هنوز اطلاعیه ای راجع به برگزاری تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه منتشر نشده‌ است.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد هم در ورودی مهر ماه و هم در ورودی بهمن ماه انجام می گیرد و اسامی این رشته‌ ها نیز در قالب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته‌ بدون کنکور دانشگاه آزاد منتشر می شود و داوطلبان باید بر اساس مقطع تحصیلی مورد تقاضا (کاردانی پیوسته‌ ، کاردانی ناپیوسته‌ ، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته) یکی از دفترچه ها را دانلود و ثبت نام خود را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد 1402 📞 راهنمای کامل

متقاضیان در زمان تکمیل ظرفیت آزاد می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کنند و با واریز هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری ، نسبت به انتخاب رشته‌ و نام نویسی خود اقدام نمایند.

در حال حاضر که زمان دقیق تکمیل ظرفیت مشخص نشده‌ است توصیه می شود در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام “پاسخ با ما” عضو شوید و آخرین اخبار مرتبط با تکمیل ظرفیت را پیگیری نمایید. همچنین برای دریافت پاسخ تمامی سوال هایتان راجع به تکمیل ظرفیت ها و کلیه امور مربوط به کنکور و مشاوره تحصیلی میتوانید از 8 صبح تا 12 شب با مشاورین ارشد ما در پاسخ با ما تماس بگیرید.

سوالات شما

  • آیا تکمیل ظرفیت آزاد در سال 1402 برگزار خواهد شد؟

در حال حاضر ، اطلاعیه برگزاری تکمیل ظرفیت آزاد برای سال 1402 منتشر نشده‌ است.

  • زمان تکمیل ظرفیت آزاد در چه تاریخی است؟

زمان تکمیل ظرفیت آزاد 1402 فعلا مشخص نیست.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، شرایط ثبت نام و لیست رشته ها

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته‌ های مختلف بدون کنکور و با کنکور برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر