از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر

 

رشته مهندسی مکانیک در گروه ریاضی دومین رشته پرمتقاضی پس از مهندسی برق محسوب می شود و به دلیل متقاضیان زیادی که دارد ، دانشگاه های زیادی آن را ارائه می کنند. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی هم از جمله دانشگاه های دارای رشته مهندسی مکانیک است که هم در دوره روزانه و هم در دوره شبانه ارائه می گردد. برای قبولی در این دانشگاه نیاز به شرکت در کنکور ریاضی و کسب رتبه خوب در سهمیه است در غیر این صورت راه دیگری برای پذیرش وجود ندارد. در ادامه این مطلب رتبه لازم برای رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بررسی خواهد شد. همراه ما باشید.

برای بهره مندی از مشاوره رتبه قبولی کنکور ریاضی می توانید از تجربیات و اطلاعات دقیق مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما استفاده کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

پیش از بررسی رتبه قبولی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ، ابتدا بهتر است با ظرفیت پذیرش آن مطلع شوید. مجموع ظرفیت پذیرش رشته محل مذکور 140 نفر است که 100 نفر در دوره روزانه و 40 نفر در دوره نوبت دوم پذیرش می شود. بنابراین به دلیل ظرفیت پذیرش کم ، باید رتبه خوبی داشته باشید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای دانشگاه خواجه نصیر – رتبه قبولی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دوره روزانه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی همانند سایر دانشگاه های سراسری ، با رتبه در سهمیه دانشجو پذیرش می کند. البته رتبه کشوری هم برای قبولی در این دانشگاه مهم است اما در درجه اول رتبه در سهمیه بررسی می شود. به همین دلیل ، رتبه قبولی مهندسی مکانیک دانشجو خواجه نصیر را به تفکیک سهمیه های مختلف شرح داده ایم :

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مهندسی مکانیک - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر روزانه در سهمیه منطقه یک

داوطلبان سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی در صورت تمایل به انتخاب رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی باید رتبه زیر 1500 به دست آورند. رتبه قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر نیز به همین صورت است و این دو رشته محل تفاوت زیادی در رتبه قبولی ندارند.

رتبه قبولی مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر روزانه در سهمیه منطقه دو

اگر از سهمیه منطقه دو کنکور ریاضی استفاده می کنید ، برای قبولی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی باید موفق به کسب رتبه کمتر از 800 در سهمیه خود شوید. در صورتی که رتبه شما بالای 1000 باشد ، شانس قبولی در سایر دانشگاه های صنعتی خواهید داشت.

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر روزانه در سهمیه منطقه سه

داوطلبان سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی برای قبولی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی نیاز به کسب رتبه زیر 500 دارند و اگر رتبه ای بالاتر به دست آورند ، شانس پذیرششان ضعیف تر می شود.

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دوره شبانه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

در صورتی که رتبه شما برای قبولی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی لب مرز است ، احتمالا در دوره شبانه این دانشگاه موفق به پذیرش شوید. البته تفاوت رتبه قبولی دوره روزانه و شبانه دانشگاه چندان زیاد نیست برای مثال اگر در سهمیه منطقه سه حداکثر با رتبه 500 برای دوره روزانه پذیرش انجام می شود ، برای دوره شبانه حداکثر رتبه قبولی 700 است.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر 

رتبه لازم برای مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر با سهمیه ایثارگران

اگر دارای سهمیه ایثارگران هستید ، بخشی از ظرفیت پذیرش رشته مهندسی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چه در دوره روزانه و چه در دوره شبانه به شما اختصاص دارد. 5 درصد ظرفیت برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی است و 25 درصد نیز برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 25 درصدی می باشد. ضمن اینکه شرط لازم برای استفاده از سهمیه ایثارگران ، کسب 70 درصد رتبه آخرین داوطلب پذیرفته شده در سهمیه عادی است.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی مکانیک بدون کنکور دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • آیا در کنکور 1401 ریاضی رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ارائه شده است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک بدون کنکور 1401 - شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف

بله ، رشته مهندسی مکانیک از رشته های فنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در کنکور 1401 ریاضی می باشد.

  • ظرفیت پذیرش رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چقدر است ؟

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در دوره روزانه خود 100 نفر و در دوره شبانه نیز 40 نفر به رشته مهندسی مکانیک در نظر گرفته است.

  • برای پذیرش در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چه رتبه ای نیاز است ؟

با توجه به متفاوت بودن رتبه قبولی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سهمیه های مختلف ، برای بررسی این موضوع لطفا مطلب را بررسی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته مهندسی مکانیک بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته مهندسی مکانیک بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

  رشته مهندسی مکانیک یکی از رشته های فنی مهندسی گروه ریاضی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر