از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر

 

دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی یک دانشگاه صنعتی در شهر تهران است که عمده رشته های فنی مهندسی را برای داوطلبان گروه ریاضی ارائه می نماید. رشته مهندسی برق هم در این دانشگاه ارائه می شود و داوطلبان کنکور ریاضی به شرط کسب رتبه لازم در سهمیه خود ، می توانند پذیرفته شوند. در ادامه این مطلب می خواهیم رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ظرفیت پذیرش رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

رشته مهندسی برق در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بیشترین ظرفیت پذیرش را به نسبت سایر رشته های تحصیلی دارد و طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 1401 ، ظرفیت پذیرش این رشته در دوره روزانه 110 نفر و در دوره شبانه 50 نفر است. بنابراین شما می توانید رشته مهندسی برق را هم در دوره روزانه و هم در دوره شبانه دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی انتخاب کنید و مجموعا 160 نفر پذیرش دارد.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای دانشگاه خواجه نصیر 

رتبه قبولی دوره روزانه رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

همانطور که بالاتر توضیح داده شد ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی زیاد نیست و فقط 110 نفر در دوره روزانه پذیرش می شوند. بنابراین شما برای پذیرش در این رشته محل باید بتوانید رتبه خوبی در سهمیه به دست آورید.

رتبه لازم برای رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در سهمیه های مختلف ، متفاوت می باشد و هر داوطلب طبق رتبه ای که در سهمیه خود کسب می کند ، شانس پذیرش خواهد داشت.

رتبه قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر سهمیه منطقه یک

داوطلبان سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی در صورت تمایل به انتخاب رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی باید بتوانند رتبه کمتر از 1500 به دست آورند. سال گذشته آخرین رتبه پذیرفته شده ، رتبه ای نزدیک به 1450 داشته است و شما هم اگر در این سهمیه هستید و می خواهید شانس واقع بینانه ای برای پذیرش داشته باشید ، لازم است رتبه تان زیر 1000 در سهمیه باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مدیریت فرهنگی هنری - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر  سهمیه منطقه دو

دارندگان سهمیه منطقه دو کنکور ریاضی نیز می توانند رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی را انتخاب کنند ولی به شرط کسب رتبه زیر 800 در سهمیه ، شانس پذیرش خواهند داشت.

رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر  سهمیه منطقه سه

اگر داوطلب سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی هستید و می خواهید در رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی پذیرفته شوید ، باید رتبه زیر 500 در سهمیه به دست آورید تا شانس پذیرش داشته باشید.

رتبه قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر  سهمیه ایثارگران

از مجموع 110 نفر ظرفیت پذیرش دوره روزانه رشته مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ، 25 درصد ظرفیت برای داوطلبانی است که سهمیه ایثارگران 25 درصدی دارد و 5 درصد ظرفیت هم اختصاص به دارندگان سهمیه ایثارگران 5 درصدی دارد. بنابراین با داشتن سهمیه ایثارگری ، شانس پذیرش در دانشگاه افزایش می یابد ولی این دسته از داوطلبان به شرط کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه عادی ، امکان استفاده از سهمیه خود را خواهند داشت.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی برق بدون کنکور دانشگاه دولتی

رتبه قبولی دوره شبانه مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

ظرفیت پذیرش دوره شبانه رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی کمتر از دوره روزانه است و 30 درصد ظرفیت هم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران می باشد. شما در صورت تمایل به قبولی در شبانه این رشته ، باید رتبه مناسبی به دست اورید و رتبه قبولی دوره شبانه تفاوت خیلی زیادی با دوره روزانه ندارد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته ایمنی صنعتی - بازار کار و آینده شغلی ایمنی صنعتی

در سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی حداکثر با رتبه 1700 ، در سهمیه منطقه دو با رتبه 1000 و در سهمیه منطقه سه با رتبه 700 ، شانس پذیرش در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی وجود دارد.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی برق بدون کنکور دانشگاه آزاد و رشته مهندسی برق بدون کنکور دانشگاه پیام نور

سوالات متداول

  • آیا در کنکور 1401 ریاضی رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ارائه شده است ؟

بله ، رشته مهندسی برق از رشته های فنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در کنکور 1401 ریاضی می باشد.

  • ظرفیت پذیرش رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چقدر است ؟

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در دوره روزانه خود 110 نفر و در دوره شبانه نیز 50 نفر به رشته مهندسی برق اختصاص داده است.

  • برای پذیرش در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چه رتبه ای نیاز است ؟

با توجه به متفاوت بودن رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سهمیه های مختلف ، برای بررسی این موضوع لطفا مطلب را بررسی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کارشناسی ارشد برق بدون کنکور

کارشناسی ارشد برق بدون کنکور 1401 – کارشناسی ارشد مهندسی برق بدون آزمون

  رشته مهندسی برق در گرایش های کنترل ، مخابرات ، قدرت و … یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر