از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر

 

می خواهید در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی پذیرفته شوید ؟ اولین شرط برای انتخاب این رشته محل شرکت در کنکور ریاضی است و شرط دوم این است که بتوانید رتبه خوب در سهمیه خود به دست آورید. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی رشته های زیادی از جمله مهندسی برق ، مهندسی عمران ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک و … را ارائه می کند و داوطلبان با توجه به رتبه در سهمیه خود در این دانشگاه شانس قبولی دارند. در ادامه این مطلب می خواهیم رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی هم در دوره روزانه و هم در دوره شبانه ارائه می گردد و اگر شما به فکر قبولی در این دانشگاه هستید ولی در دوره روزانه شانس قبولی زیادی ندارید ، احتمالا در دوره نوبت دوم شانس بیشتری داشته باشید. ظرفیت رشته مهندسی کامپیوتر در دوره روزانه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی 40 نفر و در دوره شبانه 20 نفر است. این ظرفیت ها برای کنکور ریاضی 1401 است و همانطور که مشاهده می کنید ، محدود هستند.

بنابراین به دلیل ظرفیت پذیرش محدود رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ، داوطلبانی که رتبه بهتری کسب کنند می توانند قبول شوند.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه دولتی

رتبه قبولی دوره روزانه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

کمی بالاتر ذکر شد که ظرفیت پذیرش دوره روزانه رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خواجه نصیر ، 40 نفر است و این دانشگاه مثل سایر دانشگاه های روزانه ، با رتبه در سهمیه دانشجو پذیرش می نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 تمام رشته ها و گروه های آزمایشی

رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر سهمیه منطقه یک

در سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی داوطلبان زیادی هستند که متقاضی پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر می باشند اما فقط داوطلبانی قبول می شوند که رتبه در سهمیه زیر 1800 به دست آورند و در صورت کسب رتبه زیر 1500 در سهمیه ، شانس پذیرش افزایش می یابد.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر سهمیه منطقه دو

تقاضا برای رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی از سهمیه منطقه دو نیز زیاد است اما داوطلبان این سهمیه فقط در صورت داشتن رتبه زیر 1400 در سهمیه ، می توانند پذیرش بگیرند.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر سهمیه منطقه سه

اگر داوطلبان سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی هستید برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی باید بتوانید رتبه ای کمتر از 750 به دست آورید. با کسب رتبه بالاتر ، شانس قبولیتان کمتر می شود و باید به فکر انتخاب سایر دانشگاه ها باشید.

رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر سهمیه ایثارگران

اگر سهمیه ایثارگران دارید حتما می دانید که ظرفیت پذیرش ویژه ای برای شما در دانشگاه در نظر گرفته شده است و دانشگاه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی نیز همینطور. 25 درصد ظرفیت رشته مهندسی کامپیوتر این دانشگاه برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 25 درصدی است و 5 درصد ظرفیت نیز برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی در نظر گرفته می شود.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای دانشگاه خواجه نصیر

رتبه قبولی دوره شبانه مهندسی کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

در دوره شبانه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی رتبه های به نسبت بالاتری در مقایسه با دوره روزانه پذیرش می شوند اما تفاوت رتبه لازم برای این دو دوره تحصیلی خیلی زیاد نیست و حداکثر در هر سهمیه 200 رتبه تغییر می کند. برای مثال اگر در سهمیه منطقه دو با حداکثر رتبه 1400 می توان وارد دوره روزانه شد ، در دوره شبانه به 1600 افزایش می یابد.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد 

سوالات متداول

  • آیا در کنکور 1401 ریاضی ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی رشته مهندسی کامپیوتر را ارائه کرده است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  با رتبه 6000 ریاضی کجا قبول میشم - راهنمای کامل قبولی با رتبه 6000 ریاضی

بله ، رشته مهندسی کامپیوتر از رشته های فنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در کنکور 1401 ریاضی می باشد.

  • ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر  دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چقدر است ؟

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در دوره روزانه خود 40 نفر و در دوره شبانه نیز 20 نفر به رشته مهندسی کامپیوتر اختصاص داده است.

  • برای پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی چه رتبه ای نیاز است ؟

به دلیل متفاوت بودن رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سهمیه های مختلف ، برای بررسی این موضوع لطفا مطلب را بررسی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر بدون کنکور 1402 📞 شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف

فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته‌ مهندسی کامپیوتر هستید و می خواهید وارد مقطع ارشد شوید …

2 نظر

  1. فاطمه یزدانپور

    سلام آیا با رتبه ۱۲۵۰۰منطقه1و سهمیه ۵درصد وتراز ۶۴۰۰ پردیس خودگردان مهندسی کامپیوتر شریف قبول می شوم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر