از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 زمان انتشار و لینک دانلود دفترچه تیزهوشان نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند یک دفترچه راهنما منتشر می شود تا با مطالعه این دفترچه از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مطلع شوند و برای ثبت نام اینترنتی در سایت راهنمایی گردند. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 با دفترچه آزمون سال گذشته فرق دارد و اگر شما متقاضی شرکت در آزمون سال 1403 هستید باید دفترچه جدید را از سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دانلود نمایید و پس از مطالعه آن برای ثبت نام اقدام کنید. در ادامه این مطلب جزئیات مربوط به دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 را شرح خواهیم داد.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید سوالات خود را در خصوص زمان انتشار و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لزوم بررسی دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 1403

آزمون تيزهوشان نهم به دهم را سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می کند و روال برگزاری آن نیز هر ساله است. دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول مجازند که در این آزمون شرکت کنند و اگر بتوانند تراز خوبی به دست آورند ، مورد پذیرش قرار می گیرند. برای راهنمایی داوطلبان در خصوص شرایط و نحوه شرکت در آزمون ، یک دفترچه راهنما منتشر می شود که این دفترچه را می توان در اولین روز ثبت نام از طریق سایت دریافت کرد.

مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم برای تمام داوطلبان ضروری است زیرا شرایط آزمون هر ساله دستخوش تغییراتی می شود که ممکن است داوطلب از این تغییرات مطلع نباشد و یا واجد شرایط ثبت نام آزمون نباشد. بنابراین اگر قصد دارید در آزمون شرکت کنید ، حتما پیش از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم در سایت ، دفترچه را مطالعه کنید تا از واجد شرایط بودن خود مطلع گردید.

احتمالا این را هم بپسندید  آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟ 📞 پاسخ با ما

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم معمولا در فروردین ماه می باشد به طوری که سال گذشته زمانبندی ثبت نام از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نیز همزمان با شروع فرایند ثبت نام منتشر می شود و از طریق سایت قابل دسترسی است.

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم لازم است به سایت مرکز سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنید. در این سامانه لینک دفترچه جدید فعال می شود و توصیه می شود فقط از طریق سامانه مذکور اقدام به دانلود کنید. در حال حاضر ، دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1403 هنوز منتشر نشده است و به محض انتشار ، لینک دانلود آن را در این بخش قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 1403

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم شامل چند بخش است و تمام مواردی که برای شرکت در آزمون باید بدانید ، در این دفترچه قید شده است. بخش اول دفترچه راجع به زمانبندی ثبت نام و شرکت در آزمون توضیح داده شده است و شما می توانید از بازه زمانی ثبت نام اینترنتی و همچنین زمان برگزاری آزمون مطلع شوید. در بخش دوم ، شرایط ثبت نام آزمون توضیح داده شده است که مهم ترین قسمت دفترچه هم می باشد ، مواردی همچون شرط معدل ، نحوه انتخاب رشته ، نحوه انتخاب دبیرستان ها و اولویت بندی آنها ، در این بخش توضیح داده می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان چگونه است 📞 همه چیز درباره آزمون تیزهوشان

در پایان دفترچه نیز راجع به سوالات و منابع آزمون توضیح داده می شود که شما با بررسی این بخش می توانید از تعداد سوالات مطرح شده از هر درس ، ضریب دروس ، مدت زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی و … مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

  • دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1403 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 احتمالا در اواسط فروردین ماه باشد.

  • برای دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم را می توانید از سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir دانلود کنید.

توصیه می شود پیش از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، دفترچه را بررسی کنید تا از واجد شرایط بودن خود مطلع گردید زیرا وجه پرداخت شده قابل برگشت نخواهد بود همچنین با مطالعه دفترچه می توانید از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مطلع شوید و آنها را تهیه نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر