از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام تیزهوشان 1403 📞 راهنمای کامل ثبت نام تیزهوشان تمام پایه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان بسیاری در دوره های متوسطه اول و متوسطه دوم متقاضی ثبت نام تیزهوشان هستند و می خواهند با ورود به این مدارس ، از بهترین کیفیت آموزشی بهره مند شوند. مدارس تیزهوشان که به اسم مدارس سمپاد و استعداد درخشان نیز شناخته می شوند ، از نظر سطح و امکانات آموزشی در بالاترین جایگاه قرار دارند. هر ساله دانش آموزان بسیاری از این مدارس در المپیاد ها ، مسابقات علمی و کنکور مقام و رتبه به دست می آورند. برای قبولی در این مدارس نیاز به شرکت در آزمون ورودی می باشد اما فقط شرکت در آزمون کافی نیست و دانش آموز باید بتواند نمره و تراز خوبی را هم به دست آورد. ما در ادامه این مطلب می خواهیم شما را برای ثبت نام تیزهوشان در پایه های هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم راهنمایی کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

درباره مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان از مدارس برتر کشور هستند که پایه های تحصیلی هفتم ، هشتم و نهم را در دوره اول متوسطه و پایه های تحصیلی دهم ، یازدهم و دوازدهم را در دوره دوم متوسطه پوشش می دهند. شرایط ثبت نام این مدارس همانند سایر مدارس نیست. دانش آموزانی که می خواهند تیزهوشانی شوند باید در آزمون ورودی مدرسه شرکت کنند و اگر نمره و تراز خوب به دست آورند ، امکان قبولی خواهند داشت.

آزمون مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم و دانش آموزان پایه نهم برگزار می شود. داوطلبان در صورت قبولی امکان ورود به پایه های هفتم و دهم وجود خواهد داشت. مسئول برگزاری آزمون ، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان می باشد و هر ساله نیز اجرا می شود. دانش آموزان مستعد و واجد شرایط هر یک از مدارس دایر در کشور در صورت علاقه مندی به شرکت در آزمون تیزهوشان ، می بایست پیگیر اخبار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان باشند. سپس با ثبت نام اینترنتی آزمون در موعد مقرر ، اجازه حضور در جلسه آزمون را داشته باشند.

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که از آن به عنوان آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی یاد می شود ، برای پذیرش دانش آموز در پایه هفتم متوسطه اول اجرا می گرد. در این آزمون فقط دانش آموزانی که کلاس ششم ابتدایی هستند می توانند شرکت کنند. در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی ، سوالات هوش و استعداد تحلیلی طراحی می شود و تعداد کمی از سوالات از کتاب های درسی مطرح می شوند. محتوای این آزمون چند سالی است که تغییر کرده است. در واقع ، دیگر کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ، مبنای طراحی کل سوالات آزمون نیستند.

مرتبط بخوانید : آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1403

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 در حال حاضر اطلاع رسانی نشده است. اما با توجه به اینکه سال گذشته ثبت نام از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود ، برای سال 1403 نیز پیش بینی می شود ثبت نام از اواسط فروردین ماه آغاز شده و تا اواخر همین ماه ادامه داشته باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم

ثبت نام ازمون تیزهوشان ششم به هفتم در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir انجام می گیرد. والدین عزیز لازم است برای ثبت نام دانش آموز خود در آزمون به این سامانه مراجعه کنند. دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که توضیحاتی در خصوص شرایط و قوانین در آن ارائه شده است ، داخل همین سامانه قرار داده می شود. توصیه می شود قبل از اقدام به نام نویسی اینترنتی ، دفترچه مورد مطالعه قرار بگیرد.

پس از مطالعه دفترچه ، جهت ورود به سایت و شروع مراحل ثبت نام نیاز به کدملی دارید. بعد از وارد کردن کدملی دانش آموز و رمز در سامانه ، به فرم ثبت نام دسترسی پیدا می کنید. سپس می توانید آن را با عکس دانش آموز ، مشخصات تحصیلی ، مشخصات شناسنامه ای و … تکمیل کنید.

ثبت نام تیزهوشان

لازم به ذکر است که تکمیل مراحل نام نویسی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با پرداخت هزینه در سایت می باشد و می بایست در پایان هزینه را با کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب بپردازید.

شرایط پذیرش در دوره اول متوسطه تیزهوشان

ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم را فقط دانش آموزان واجد شرایط می توانند انجام دهند که البته شرایط سختی نیست. دانش آموز باید در تمام دروس نوبت اول پایه ششم و نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی خود نمرات خیلی خوب داشته باشد. همچنین اگر در مجموع دو پایه یک نمره خوب و مابقی خیلی باشند نیز امکان ثبت نام دارد.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403

ثبت نام تیزهوشان

 

آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دانش آموزان کلاس نهمی می توانند ثبت نام کنند. این دسته از دانش آموزان ، با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی ، دوره دوم متوسطه خود را در بهترین مدارس تحصیل نمایند. برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیاز به انجام ثبت نام اینترنتی است که در بخش های بعدی توضیح می دهیم :

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم – در تمام مناطق و رشته های تحصیلی

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام می کند. طبق روال سال قبل ، پیش بینی می شود برای سال 1403 ثبت نام از اواسط فروردین ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته الی 10 روز نیز فرصت برای نام نویسی اینترنتی وجود خواهد داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارس سمپاد 📞 معرفی و لیست مدارس سمپاد و راهنمای ثبت نام

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم

دانش آموزان کلاس نهمی برای نام نویسی اینترنتی آزمون تیزهوشان دهم باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. در این سایت از دانش آموز کد ملی او خواسته می شود. در سایت my.medu.ir ، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم موجود است که لازم است قبل از ثبت نام این دفترچه را به طور کامل مطالعه نمایید. داخل دفترچه درباره منابع امتحانی ، شرایط نقل و اننقالی تیزهوشان ، شرایط شرکت در آزمون و … توضیح داده شده است که دانش آموز باید از این موارد مطلع باشد.

ثبت نام آزمون مدارس استعداد درخشان پایه دهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد و باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. برای ثبت نام در این سامانه نیاز به کد ملی دارید. بعد از مطالعه دفترچه و تهیه اطلاعات لازم جهت ورود به سامانه ، به فرم ثبت نام دسترسی خواهید داشت و می بایست آن را مشخصاتی که خواسته می شود به طور کامل و صحیح تکمیل کنید.

ثبت نام تیزهوشان

شرایط پذیرش در دوره دوم متوسطه تیزهوشان

دانش آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشند ، برای مجاز شدن به ثبت نام این آزمون باید معدل کل سالیانه پایه هشتم آنها بالای 19 باشد و دانش آموزانی که معدل کمتر از 19 در پایه هشتم دارند حتی اگر معدل پایه نهم آنها بالا باشد ، اجازه ثبت نام آزمون را دارند.

در آزمون تیزهوشان نهم به دهم فقط دانش آموزان مشغوول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول می توانند نام نویسی کنند ضمن اینکه دانش آموزان می بایست رشته مطابق با اولویت های فرم هدایت تحصیلی خود را انتخاب نمایند.

مرتبط بخوانید : تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی – کدوم مدرسه بهتره

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 

چند ماه پس از اتمام فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان ، زمان برگزاری آن فرا می رسد. داوطلبان باید برای شرکت در آزمون تیزهوشان ، کارت ورود به جلسه خود را از سایت مای مدیو دریافت نمایند تا از محل برگزاری آزمون اطلاع یابند. آزمون تیزهوشان هفتم و دهم سال قبل در هفته اول تیرماه برگزار شدند. احتمالا زمان برگزاری آزمون سال 1403 نیز در اوایل تیرماه باشد.

مشاوره تلفنی شرکت در آزمون تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان

برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ممکن است سوالاتی داشته باشید و نیازمند مشاوره باشید. والدین محترم و دانش آموزان عزیز می توانند از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، سوالات خود را بپرسند و به طور کامل راهنمایی شوند. همچنین امکان ثبت نام اینترنتی در سایت آزمون تیزهوشان توسط مشاوران فراهم می باشد.

سوالات شما

  • نام نویسی تیزهوشان در چه تاریخی انجام می شود ؟

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 هنوز اعلام نشده است اما احتمالا از نیمه دوم فروردین ماه آغاز شود.

  • برای ثبت نام آزمون تیزهوشان چه اطلاعاتی نیاز است ؟

برای ورود به صفحه ثبت نام تیزهوشان باید کد ملی دانش آموز در دسترس باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر