از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که بنا به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام بدون کنکور یا با کنکور این دانشگاه را انجام دهند. در مهلت مجدد ثبت نام دانشگاه آزاد ، داوطلبان به مدت چند روز فرصت دارند به سامانه این دانشگاه مراجعه کرده‌ و اقدامات لازم برای ثبت نام را به عمل آورند. فرصت مجددی که برای نام نویسی در نظر گرفته می شود ، فرصتی برای ثبت نام در تمام مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته است. اگر شما هم از ثبت نام دانشگاه ازاد جا مانده‌ اید ، لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای ثبت نام در مهلت مجدد ، راهنمایی کنیم.

اگر از ثبت نام بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه آزاد جامانده‌ اید و منتظر تمدید مهلت ثبت نام هستید ، می توانید برای پیگیری اخبار فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که زمان ثبت نام فقط یکبار تمدید خواهد شد و اگر موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشوید ، فرصت دوباره ای برای ثبت نام نخواهید داشت.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که می خواهند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهند باید در نیمسال های مهر یا بهمن ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند. برای ثبت نام داوطلبان ، فرصت زیادی در نظر گرفته می شود و داوطلبان بیشتر از دو هفته فرصت دارند که نام نویسی را انجام دهند. اما برخی از داوطلبان با اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام ، موفق به نام نویسی نمی شوند که در این صورت مهلت ثبت نام برای آنها تمدید خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور غیر حضوری پیام نور 1401 - معرفی رشته ها و شرایط پذیرش

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور مهرماه آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال مهر در هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی به شرح زیر بوده‌ است :

  • کاردانی پیوسته‌ : 20 تا 28 تیر
  • کاردانی ناپیوسته‌ : 31 مرداد تا 11 شهریور
  • کارشناسی پیوسته‌ : 31 مرداد تا 11 شهریور
  • کارشناسی ناپیوسته‌ :  20 تا 28 تیر

همچنین در شهریورماه به مدت چند روز ، سامانه ثبت نام فعال شد تا جاماندگان بتوانند ثبت نام کنند. هم اکنون ، فرصت ثبت نام بدون کنکور مهرماه دانشگاه آزاد برای سال 1402 به پایان رسیده‌ است. لذا داوطلبانی که می خواهند وارد دانشگاه آزاد شوند باید منتظر شروع ثبت نام نیمسال بهمن باشند.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه آزاد

اگر از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال مهر جامانده‌ اید ، می توانید در بهمن ماه ثبت نام کنید. فرصت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ، به شرح زیر است :

  • کاردانی پیوسته‌ : 7 دی
  • کاردانی ناپیوسته‌ : 30 آذر
  • کارشناسی پیوسته‌ : 30 آذر
  • کارشناسی ناپیوسته‌ : 4 دی

شروع ترم بهمن دانشگاه آزاد از اواخر بهمن ماه است و به نتایج نیز تا اواسط بهمن ماه اعلام می گردد. بر همین اساس اگر مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه تمدید شود ، فرصت آن در اواخر بهمن ماه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که می خواهند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهند ، باید در کنکور سراسری شرکت نمایند. زمان ثبت نام کنکور سراسری برای نوبت های اول و دوم از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی شده‌ است اما فعلا مشخص نیست که مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد یا خیر.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری نوبت اول

زمان ثبت نام کنکور سراسری نوبت اول از تاریخ 5 تا 11 آذرماه می باشد. داوطلبان به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. البته با توجه به پیش بینی های سازمان سنجش از جا ماندن‌ برخی از داوطلبان ، فرصت ثبت نام را به مدت چند روز و احتمالا تا اواسط آذرماه تمدید خواهد کرد تا تمام متقاضیان بتوانند ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که آزمون نوبت اول در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور روزانه ریاضی 1401 – لیست رشته ها و شرایط پذیرش

مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری نوبت دوم

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

داوطلبانی که می خواهند در کنکور نوبت دوم که در تیرماه برگزار می شود شرکت نمایند ، باید در فروردین ماه برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. زمان ثبت نام کنکور نوبت دوم از تاریخ 7 تا 12 فروردین ماه می باشد و نحوه ثبت نام نیز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. در حال حاضر ، مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری نوبت دوم مشخص نشده‌ است اما شما می توانید برای پیگیری اخبار تمدید مهلت ثبت نام ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 تمدید می شود

سوالات شما

  • آیا مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تمدید خواهد شد؟

بله ، احتمالا پس از تمام شدن‌ مهلت اولیه ثبت نام ، فرصت مجددی برای نام نویسی جاماندگان در نظر گرفته شود.

  • زمان ثبت نام مجدد بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه تاریخی است؟

در حال حاضر ، زمان مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشخص نشده‌ است.

  • آیا جاماندگان از ثبت نام دانشگاه آزاد باید حضوری به دانشگاه مراجعه کنند؟

خیر ، از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری نمایید و منتظر تمدید مهلت ثبت نام باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر