از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دانشگاه دی ماه 1403 – راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دی ماه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دانشگاه دی ماه

بسیاری از داوطلبانی که موفق به ثبت نام بدون کنکور یا با کنکور نیمسال اول دانشگاه نشده اند ، می خواهند در دی ماه ثبت نام کنند و منتظر ثبت نام مهرماه سال بعد نمی مانند. همانطور که بسیاری از شما می دانید ، پذیرش در اکثر دانشگاه های سراسری و آزاد دو بار در سال انجام می گیرد و داوطلبان هر زمان که مدارکشان کامل بود می توانند در موعد اعلام شده نسبت به نام نویسی خود در دانشگاه اقدام نمایند. ما در این مطلب می خواهیم جزئیات ثبت نام دانشگاه دی ماه را بررسی کنیم لطفا با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها ، مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما داوطلبان عزیز هستند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه با کنکور دی ماه

اگر می خواهید از طریق شرکت در کنکور سراسری وارد دانشگاه شوید ، می توانید در کنکور دی ماه شرکت کنید. این نوبت از آزمون سراسری از سال 1402 اجرا می شود و داوطلبان واجد شرایط مجاز به شرکت در آن هستند. ثبت نام کنکور دی ماه در آبان ماه انجام می گیرد و زمان برگزاری آزمون نیز در دی ماه است ، سپس نتایج اولیه آزمون در اسفندماه اعلام می گردد و داوطلبانی که از رتبه و تراز خود راضی هستند ، می توانند در مردادماه سال آینده برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

بنابراین در صورت شرکت در کنکور سراسری دیماه 1402 ، ورود شما به دانشگاه در سال 1403 خواهد بود. چنانچه تمایل به شرکت در این آزمون دارید می توانید در سایت سازمان سنجش برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کنکور دی – زمان و راهنمای ثبت نام کنکور دی

ثبت نام دانشگاه آزاد دی ماه

در صورت تمایل به تحصیل در دانشگاه آزاد ، این دانشگاه دو بار در سال به صورت بدون کنکور ثبت نام می کند که پذیرفته شدگان می توانند از مهرماه یا بهمن ماه وارد دانشگاه شوند. اگر می خواهید در بهمن ماه وارد این دانشگاه شوید ، باید در دی ماه ثبت نام خود را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی 1402 📞 راهنمای ثبت نام 2 مقطع بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد تمام گروه های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، هنر و زبان انگلیسی را شامل می شوند و داوطلب مجاز است با ارائه مدرک تحصیلی مرتبط ، در چند رشته مورد علاقه خود ثبت نام کند و یکی از آنها را برای ادامه تحصیل انتخاب نماید. در واقع برای ثبت نام در دانشگاه آزاد ، شرط همنام بودن رشته انتخابی در دانشگاه با رشته مدرک تحصیلی وجود ندارد.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دیماه باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید و پس از دانلود و بررسی دفترچه ، با واریز هزینه در سایت ، ثبت نام را آغاز نمایید. در زمان ثبت نام لازم است انتخاب رشته را نیز انجام دهید و با توجه به کارت اعتباری گروهی که تهیه کرده اید ، فقط می توانید از رشته های آن گروه انتخاب کنید به عنوان مثال اگر هزینه کارت اعتباری گروه ریاضی را پرداخت کنید ، می توانید رشته های مهندسی را انتخاب نمایید و مجاز به انتخاب از رشته های انسانی یا تجربی نخواهید بود.

ثبت نام دانشگاه سراسری دیماه

دانشگاه سراسری نیز مشابه با دانشگاه آزاد در دی ماه نیز از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد و پذیرفته شدگان از بهمن ماه تحصیلات خود را شروع می کنند. منظور از دانشگاه های سراسری شامل روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان ، مجازی و پیام نور هستند که بیشترین تعداد رشته ها در دو دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی ارائه می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  کد منطقه را از کجا باید پیدا کنیم ؟ دریافت کد منطقه ثبت نام کنکور

برای ثبت نام دانشگاه سراسری دیماه باید به سایت سنجش بروید و دفترچه را دانلود کنید. پس از بررسی دفترچه و اطلاع از رشته محل های ارائه شده ، می توانید حداکثر 150 کد رشته محل را انتخاب کرده و در فرم موجود در سایت به ثبت برسانید. اگر واجد شرایط و سوابق تحصیلی مناسب باشید ، در یکی از رشته محل های انتخابی تان پذیرفته خواهید شد و می توانید از بهمن ماه تحصیل تان را آغاز نمایید.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته کنکور دی ماه – زمان و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دی ماه

در صورت تمایل به پذیرش آسان تر در دانشگاه ، دانشگاه علمی کاربردی را به شما معرفی می کنیم که تنها با دریافت مدرک دیپلم ، از میان داوطلبان ثبت نام به عمل می آورد. برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می توانید در مردادماه اقدام کنید و در تیرماه وارد دانشگاه شوید و یا اینکه در دی ماه ثبت نام کنید و در بهمن ماه شروع به تحصیل نمایید.

برای ثبت نام رشته های دیماه دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید و دفترچه راهنما را مطالعه کنید. سپس می توانید حدود 20 کد رشته محل را انتخاب کرده و در سایت سنجش ثبت نمایید.

سوالات شما

  • آیا دانشگاه ها در دی ماه ثبت نام دارند ؟ 

ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه ها در دیماه می باشد.

  • نحوه ثبت نام دیماه دانشگاه ها چگونه است ؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه های معرفی شده در این مطلب ، ثبت نام دانشگاه را انجام دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی 1402 📞 راهنمای ثبت نام 2 مقطع بدون کنکور علمی کاربردی

برای ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی هر ساله فرصتی برای داوطلبان فراهم می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر