از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان 1402 📞 شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هر ساله از میان شرکت کنندگان کنکور سراسری انجام می گیرد و داوطلبانی که دارای شرایط سنی و معدل هستند و موفق به کسب تراز لازم در کنکور سراسری شده‌ اند ، امکان پذیرش دارند. نحوه جذب دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی می باشد و داوطلبان هر یک از استان ها فقط می توانند در دانشگاه فرهنگیان استان بومی خود قبول شوند. با توجه به این موضوع ، تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اگر برگزار شود ، به صورت بومی خواهد بود. اگر متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان هستید ، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را برای ثبت نام راهنمایی کنیم.

سوالات خود را در زمینه شرایط و زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان برگزار می شود

ابتدا لازم است توضیح دهیم که آیا برای دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ، مرحله تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد یا خیر. در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت ، بستگی به ظرفیت پذیرش رشته‌ محل ها دارد. پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت دو مرحله ای انجام می گیرد و داوطلبانی که در کنکور شرکت می کنند و موفق به دعوت به مصاحبه این دانشگاه می شوند ، باید در مرحله مصاحبه هم شرکت کنند و نمره لازم را به دست آورند.

حال ممکن است بعضی از داوطلبان از شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان صرف نظر کنند یا در مرحله مصاحبه شرکت کنند اما موفق به قبولی نشوند. در این شرایط ، ظرفیت بعضی از رشته‌ محل ها تکمیل نمی شود و ممکن است دانشگاه تصمیم بگیرد که تکمیل ظرفیت را برگزار نماید. با برگزار شدن تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، شانس مجددی برای قبولی علاقه مندان فراهم می شود.

مرتبط بخوانید : امریه استانداری سیستان و بلوچستان

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان زاهدان 1402

نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان در اواخر شهریورماه اعلام می شود و از میان داوطلبانی که در مرحله مصاحبه حضور داشته‌ اند ، پذیرفته‌ شدگان نهایی مشخص خواهد شد. طبق نتایج اعلام شده‌ ، پذیرفته‌ شدگان باید برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند و حدود دو هفته‌ هم فرصت ثبت نام خواهند داشت. دانشگاه پس از ثبت نام از قبول شدگان ، اقدام به بررسی ظرفیت رشته‌ های تحصیلی خود می کند و در صورت خالی بودن ظرفیت رشته‌ ها ، تکمیل ظرفیت را اجرا خواهد کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 طبق کارنامه قبولی های دانشگاه فرهنگیان دو سال قبل

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان سال گذشته‌ از تاریخ 12 بهمن ماه الی 18 بهمن ماه بود و داوطلبان به مدت یک هفته‌ فرصت ثبت نام داشتند. برای امسال هم اگر تکمیل ظرفیت برگزار شود ، احتمالا زمان آن در نیمه اول بهمن ماه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان 1402

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان

برای برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، یک دفترچه راهنما در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داخل این دفترچه ، لیست رشته‌ محل های دارای ظرفیت ذکر شده‌ اند. داوطلبان ابتدا باید دفترچه تکمیل ظرفیت فرهنگیان را از سایت سازمان سنجش دانلود کنند و رشته‌ های تحصیلی ارائه شده‌ را بررسی نمایند. سپس اگر رشته‌ محل مورد نظرشان ارائه شده‌ بود ، امکان ثبت نام خواهند داشت.

داخل دفترچه ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، لیست رشته‌ های تمام دانشگاه های دارای ظرفیت از جمله دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ذکر شده‌ است اما لازم است توجه داشته‌ باشید که شما فقط می توانید رشته‌ محل های دانشگاه بومی تان را انتخاب نمایید. نحوه ثبت نام هم از طریق تکمیل فرم انتخاب رشته‌ موجود در سایت سازمان سنجش می باشد.

بعد از انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان زاهدان در سایت سازمان سنجش ، باید منتظر بررسی رتبه و شرایط خود باشید تا برای مصاحبه دعوت شوید. اگر به مصاحبه دعوت نشدید ، یعنی رتبه و شرایط شما مناسب نبوده‌ است. اما در صورت دعوت شدن باید برای حضور در محل مصاحبه در موعد مقرر اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در مرحله تکمیل ظرفیت نیز مرحله مصاحبه برگزار خواهد شد. بنابراین داوطلبان باید بتوانند در این مرحله هم نمره و حدنصاب مورد نیاز را کسب کنند.

مرتبط بخوانید : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

سوالات شما

  • آیا دانشگاه فرهنگیان زاهدان ، تکمیل ظرفیت برگزار می کند؟
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های تربیت معلم انسانی 1403 📞 مشاوره قبولی در دانشگاه فرهنگیان از کنکور انسانی

سال گذشته‌ برای دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان تکمیل ظرفیت برگزار شد اما برای سال 1402 فعلا اطلاعیه ای منتشر نشده‌ است.

  • نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان زاهدان چگونه است؟

ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد.

  • زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در چه تاریخی می باشد؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان معمولا در بهمن ماه برگزار می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان با دیپلم

کنکور فرهنگیان با دیپلم 📞 کنکور فرهنگیان با دیپلم تمام رشته ها

ثبت نام کنکور فرهنگیان با دیپلم امکان پذیر است و داوطلبانی که فارغ التحصیل نظام …

4 نظر

  1. آیا امسال تکمیل ظرفیت فرهنگیان انجام میشه؟

  2. رویا هراتی

    سلام وقت بخیر
    اطلاعیه ای نیومده برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان ؟
    اصلا ظرفیتی خالی مونده امسال ک شانس تکمیل ظرفیت باشه یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر