از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403 📞 مهلت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir انجام می گیرد. دانش آموزان پایه نهم که معدل بالای 19 در پایه هشتم خود دارند ، می توانند ثبت نام این آزمون را انجام دهند و در صورت به دست آوردن‌ تراز لازم امکان پذیرش در مدارس متوسطه دوم تیزهوشان را خواهند داشت. برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمانبندی مشخصی در نظر گرفته‌ می شود و دانش آموزان فقط در زمانی که تعیین شده است می توانند وارد سایت شده‌ و ثبت نام اینترنتی کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام هم امکان تمدید آن برای جاماندگان وجود دارد و در این فرصت دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده‌ اند نیز می توانند اطلاعات فرم خود را ویرایش نمایند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درباره تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403 راهنمایی شوید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید سوالات خود را در خصوص فرصت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 تمدید می شود

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم همه ساله انجام می گیرد و دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول مجازند که در این آزمون شرکت کنند. مسئول ثبت نام آزمون ، سازمان ملی پرورش استعداددهای درخشان است و زمان برگزاری آن هم معمولا در اواخر خردادماه می باشد.

برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 و همچنین آزمون سال های قبل ، مهلت ثبت نام تمدید شد و در آزمون 1403 هم احتمالا پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام ، مهلت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته‌ شود. در این خصوص هنوز اطلاعیه دقیقی از سوی سازمان منتشر نشده‌ است اما در صورت تمدید شدن‌ ، در این مطلب به اطلاع شما می رسانیم.

مرتبط بخوانید : زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1402

مهلت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا پس از تمام شدن‌ زمان ثبت نام اولیه است. سال گذشته زمان اولیه ثبت نام آزمون از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود. همچنین تا تاریخ 29 فروردین ماه نیز برای ثبت نام جاماندگان فرصت مجددی در نظر گرفته‌ شد.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج ازمون تیزهوشان دهم 📞 اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1403

برای آزمون تیزهوشان 1403 هم احتمالا زمان ثبت نام از اواسط فروردین ماه آغاز شود و حدود 10 روز هم فرصت برای ثبت نام وجود داشته باشد. پس از پایان مهلت ثبت نام اگر متقاضیان بسیاری تقاضای تمدید زمان ثبت نام را داشته باشند ، حداکثر تا یک هفته نیز سامانه ثبت نام فعال می گردد.

مرتبط بخوانید : مدارس شاهد بهتر است یا تیزهوشان

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در مهلت مجدد 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در مهلت مجدد تفاوتی با نحوه ثبت نام در زمان اولیه ندارند. جاماندگان از ثبت نام برای نام نویسی در آزمون باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند و ابتدا دفترچه راهنما را دانلود نمایند. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت قابل دریافت است. داخل دفترچه درباره شرایط آزمون توضیح داده‌ شده‌ است بنابراین ضروری است که قبل از اقدام به ثبت نام ، دفترچه را مورد بررسی قرار دهید.

بعد از بررسی دفترچه ، مدارک و اطلاعات لازم را آماده کنید. این مدارک شامل کد ملی دانش آموز ، کد ملی پدر دانش آموز ، عکس ، کد مدرسه محل تحصیل قبلی ، کد منطقه محل تحصیل قبلی و … هستند. همچنین نیاز است که رشته‌ تحصیلی خود را با توجه به فرم هدایت تحصیلی انتخاب نمایید. شما حداکثر می توانید یک رشته‌ را در سه مدرسه ارائه دهنده‌ آن که در منطقه محل سکونت شما هستند ، انتخاب کنید.

پس از تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات فوق ، وارد صفحه پرداخت هزینه می شوید که باید با کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود پرداخت نمایید. بعد از پرداخت هزینه ، ثبت نام شما به پایان می رسد و می بایست کد پیگیری ارائه داده‌ شده‌ را ذخیره کنید. در صورتی که برای ثبت نام نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید ثبت نام خود را به صورت تلفنی به مشاوران ما بسپارید.

مرتبط بخوانید : آیا امتحان تیزهوشان سخت است – درجه سختی سوالات آزمون تیزهوشان

سوالات شما

  • آیا مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 تمدید می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان لرستان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

بله ، طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود در آزمون 1403 نیز مهلت ثبت نام برای جاماندگان تمدید شود.

  • زمان تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1403 در چه تاریخی است ؟

زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 هنوز اعلام نشده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر