از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تاریخ ثبت نام کنکور 1403 📞 زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت و تیرماه 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تاریخ ثبت نام کنکور

 

کنکور 1403 همانند سال های قبل برای گروه های آزمایشی 5 گانه ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان برگزار خواهد شد و داوطلبان واجد شرایط در صورت تمایل به شرکت در کنکور می بایست در قدم اول ثبت نام اینترنتی خود را در سایت سازمان سنجش انجام دهند. تاریخ ثبت نام کنکور 1403 توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی شده است که در ادامه این مطلب بررسی می کنیم.

سوالات خود را راجع به شرایط شرکت در کنکور سراسری 1403 از مشاوران ما بپرسید همچنین می توانید برای دریافت برنامه ریزی تخصصی کنکور با مشاوران ارشد مجموعه تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشد.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تاریخ ثبت نام کنکور 1403 اردیبهشت ماه

همانطور که می دانید ، کنکور 1403  دو بار در سال برگزار می گردد که یکبار در اردیبهشت ماه و یکبار در بهمن ماه می باشد. اگر متقاضی شرکت در کنکور 1403 اردیبهشت ماه است ، باید در آذرماه 1402 نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید که تاریخ آن از 5 الی 15 آذر ماه به مدت یک هفته می باشد.

در این فرصت ده روزه ، لینک ثبت نام آزمون سراسری در سایت سنجش فعال می شود و هر یک از داوطلبان برای ثبت نام ابتدا باید کارت اعتباری تهیه کنند و با استفاده از سریالی که به آنها ارائه می شود ، مراحل ثبت نام را انجام دهند. برای شرکت در هر گروه آزمایشی نیز باید یک کارت اعتباری جداگانه خریداری شود.

مرتبط بخوانید : تاثیر معدل در کنکور – تاثیر قطعی یا مثبت معدل در کنکور 

تاریخ ثبت نام کنکور 1403 تیرماه

کنکور تیرماه 1403 طبق روال سال های گذشته برگزار می شود و زمان ثبت نام آن از تاریخ 7 الی 12 فروردین ماه می باشد. داوطلبانی که ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه را انجام داده اند نیز می توانند در کنکور تیرماه هم شرکت کنند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

احتمالا این را هم بپسندید  ایا قبولی دوره روزانه کنکور 1401 محرومیت از کنکور 1402 دارد - پاسخ با ما

تمدید تاریخ ثبت نام کنکور 1403

پس از پایان مهلت ثبت نام ، بسیاری از داوطلبان از نام نویسی جا می مانند و یا به دلیل کامل نبودن مدارکشان ، موفق به ثبت نام نمی شوند. سازمان سنجش زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند که حداکثر 3 روز است. البته توصیه می کنیم ثبت نام خود را در موعد مقرر انجام دهید زیرا ممکن است فرصت مجدد در نظر گرفته نشود و از شرکت در آزمون جا بمانید.

مرتبط بخوانید : تغییرات کتاب درسی برای کنکور

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1403

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1403 همچون سال های قبل به صورت اینترنتی می باشد و سازمان سنجش مسئول آن می باشد. داوطلبان برای انجام ثبت نام خود ابتدا باید از سایت سنجش دفترچه راهنما را دانلود کنند و تمام مندرجات آن را مطالعه نمایند. در کنکور 1403 به دلیل تغییرات گسترده ای که اعمال شده است ، مطالعه دفترچه بسیار توصیه می شود زیرا شرایط تغییر کرده اند و داوطلب باید از آنها اطلاع داشته باشد.

پس از مطالعه دفترچه ، نوبت به پرداخت هزینه می رسد. لینک خرید سریال ثبت نام کنکور در سایت سنجش فعال است و هر داوطلب می تواند کارت اعتباری یک گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) و یک یا دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) را تهیه نماید که لازم است برای هر یک از آن مبلغ جداگانه بپردازد.

پس از پرداخت هزینه ، می توان فرم ثبت نام را دریافت کرد. در مرحله اول تکمیل فرم ثبت نام از شما کد ملی و شماره سریال اعتباری خواسته می شود. پس از درج این اطلاعات به صفحه ای هدایت می شوید که مشخصات سوابق تحصیلی شما نمایش داده می شود. این مشخصات را تایید کنید و وارد مرحله بعد شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور ۱۴۰۲ انسانی - از ثبت نام تا انتخاب رشته کنکور انسانی 1402

در مرحله بعد لازم است عکس داوطلبی خود را اسکن کنید و سپس وارد فرم ثبت نام می شوید که بیشتر از 50 بند دارد. تمام بند های برگه ثبت نام کنکور را با اطلاعات دقیق و درست تکمیل نمایید و تایید نهایی را بزنید.

پس از اتمام ثبت نام ، یک شماره پرونده و کدپیگیری برای شما پیامک می شود که اگر این دو کد را دریافت نکردید یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام نشده است.

مرتبط بخوانید : کنکور برای نظام قدیم – صفر تا صد قوانین کنکور برای نظام قدیم

سوالات متداول

  • تاریخ ثبت نام کنکور 1403 اردیبهشت ماه در چه روز و ماهی است ؟

ثبت نام کنکور سراسری 1403 برای مرحله اردیبهشت ماه ، در آذرماه انجام می گیرد.

  • تاریخ ثبت نام کنکور 1403 تیر ماه چه زمانی است ؟

داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور 1403 تیر ماه باید در فروردین ماه ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

  • ایا مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 تمدید می شود ؟

طبق روال سال های گذشته امسال هم پیش بینی می شود زمان ثبت نام کنکور تمدید شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی

کنکور ۱۴۰۲ ریاضی – همه چیز درباره کنکور ریاضی 1402

  کنکور ریاضی ۱۴۰۲ مثل سالهای قبل توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر