از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

انتخاب رشته مجازی رایگان | راهنمای تصویری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

انتخاب رشته مجازی رایگان | راهنمای تصویری

 

انتخاب رشته مجازی رایگان همان نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش می باشد که در ایام نزدیک به انتخاب رشته کنکور در سایت sanjesh.org فعال می شود. سامانه انتخاب رشته مجازی به دلیل آنکه اطلاعاتی که ارائه می دهد ، بسیار دقیق است داوطلبان ترجیح می دهند به جای نرم افزار های سایت های متفرقه ، از این نرم افزار برای انتخاب رشته استفاده کنند.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان سازمان سنجش حدود 300 رشته را متناسب با رتبه داوطلب به او ارائه می دهد و همین موضوع احساس نیاز به مشاوره انتخاب رشته کنکور را کاهش می دهد و داوطلب می تواند بدون مراجعه حضوری به مشاور با استفاده از این لیست پیشنهادی ، انتخاب رشته خود را به بهترین نحو انجام دهد.

راهنمای انتخاب رشته مجازی رایگان

انتخاب رشته مجازی رایگان در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان کاربرد دارد.

شما می توانید با استفاده از این سیستم رشته های دلخواه خود را انتخاب و از شانس پذیرش خود در آن رشته ها مطلع گردید و یا می توانید با وارد کردن استان ها و دانشگاه های مد نظرتان از لیست رشته های ارائه شده در آن ها و احتمال قبولی خود اطلاع یابید.

سامانه انتخاب رشته مجازی رایگان کاملا بر اساس رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 تنظیم شده است و لیستی که به شما نمایش می دهد ، کاملا منطبق با رتبه قبولی های سال گذشته و رتبه کسب شده شما می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کنکور 1402 📞 انتخاب رشته کنکور 1402 چگونه است

در واقع انتخاب رشته مجازی نرم افزار سازمان سنجش رتبه اکتسابی شما در کارنامه کنکور با رتبه های سال گذشته که وضعیتی مشابه شما دارند ، مقایسه می کند و لیستی شامل 250 رشته با احتمال قبولی حتمی ، بسیار بالا ، متوسط و بسیار پایین ، ارائه می دهد.

پس از بررسی لیست رشته ها می توانید حداکثر 150 مورد از آن ها را که مطابق با اولویت هایتان می باشد را انتخاب کنید و در فرم انتخاب رشته اصلی کنکور سراسری در سایت سنجش ثبت نمایید.

توصیه می شود حتما مسافت و دوری دانشگاه ، شهریه دانشگاه ، شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه و … را مد نظر قرار دهید و در صورت تمایل می توانید جهت انجام انتخاب رشته مجازی رایگان و انتخاب بهترین رشته ها از میان آن ها ، با مشاوران مرکز مشاوره “پاسخ با ما” ارتباط برقرار کنید تا انتخاب رشته خود را با شانس پذیرش بالا انجام دهید.

ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

همانطور که گفته شد انتخاب رشته مجازی رایگان در سایت sanjesh.org قابل ددسترسی است بنابراین وارد این سامانه شوید و سپس گزینه “سامانه انتخاب رشته مجازی مربوط به رشته محل های با آزمون سال 1399” را انتخاب کنید.

سپس با یکی از سه روش خواسته شده اطلاعات لازم را درج کنید. در صورت فراموشی شماره پرونده ، شماره سریال ثبت نام و یا شماره داوطلبی لازم است از طریق ارسال درخواست در سایت سنجش آن ها را بازیابی کنید.

برای بازیابی اطلاعات ثبت نامی خود مانند شماره پرونده می توانید از کارشناسان ارشد ” پاسخ با ما ” کمک بگیرید.

 

در این مرحله می بایست هزینه مد نظر را واریز کنید و برای پرداخت آن لازم است از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنید.

 

پس از وارد شدن به سامانه انتخاب رشته مجازی رایگان می توانید با درج رتبه خود در بخش تعیین شده و انتخاب گزینه جستجو ، رشته هایی را که در آن ها شانس پذیرش دارید را مشاهده کنید.

نکات مهم

  • رتبه ای که در انتخاب رشته مجازی رایگان ملاک است ، رتبه در سهمیه می باشد یعنی همان رتبه ای که در سهمیه خود (سهمیه مناطق یا ایثارگری) کسب کرده اید و رتبه کشوری ملاک نیست.
  • این نرم افزار برای دانشگاه آزاد کاربرد ندارد و فقط متقاضیان دانشگاه های سراسری می توانند از آن استفاده کنند.
  • در انتخاب رشته مجازی رایگان می توانید رتبه در زیر گروه های خود را درج کنید و از شانس پذیرش خود در رشته های آن زیر گروه مطلع گردید.

در صورت تمایل می توانید از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید و انتخاب رشته مجازی را به صورت تلفنی انجام دهید. مشاوران آماده ارائه تمام خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور 99 به شما داوطلبان عزیز می باشند تا بدون استرس و نگرانی از قبول نشدن ، با خیالی آسوده انتخاب رشته خود را با کمک مشاوران در بهترین حالت انجام دهید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته کنکور 1402

انتخاب رشته کنکور 1402 📞 انتخاب رشته کنکور 1402 چگونه است

انتخاب رشته کنکور 1402 برای گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر