از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج کنکور پزشکی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و نحوه دریافت و بررسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج کنکور پزشکی

هر ساله پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، نتایج آزمون در دو مرحله منتشر می شود. نتایج کنکور پزشکی 1402 در سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند پس از انتشار کارنامه اولیه و مشاهده‌ نتایج ، انتخاب رشته‌ را که زمان آن متعاقبا اعلام می شود ، انجام دهند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای اعلام نتایج کنکور پزشکی وزارت بهداشت راهنمایی تا کنیم.

برای دریافت نتایج و کارنامه خود از سایت سازمان سنجش پزشکی با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور پزشکی 1402

بر اساس اطلاعات موجود در دفترچه انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، کلید اولیه سوالات آزمون ارشد علوم پزشکی ، یک روز پس از برگزاری آزمون بر روی سایت sanjeshp.ir قرار داده‌ می شود تا داوطلبان پس از بررسی کلید و سوالات آزمون ، در صورت داشتن اعتراض درخواست خود را در سایت ثبت کنند.

سازمان سنجش پزشکی پس از بررسی درخواست های اعتراض ، نتایج اولیه آزمون را در روز چهارشنبه به تاریخ 15 تیرماه منتشر کرده‌ است و تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌ اند ، می توانند با مراجعه به سایت مذکور و وارد کردن اطلاعات هویتی خود ، کارنامه را دریافت نمایند.

مرتبط بخوانید : راهنمای کامل انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور پزشکی 1402

مشاهده نتایج کنکور پزشکی 1402 از طریق سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر است و داوطلبان برای دریافت کارنامه می بایست پس از ورود به سایت فوق ، مانند تصویر زیر  ، گزینه “ارشد” را از منوی کارشناسی ارشد انتخاب کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته از تربیت بدنی به فیزیوتراپی 📞 راهنمای تغییر رشته تربیت بدنی به فیزیوتراپی

اعلام نتایج کنکور پزشکی 99

 

با وارد شدن به صفحه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، گزینه “کارنامه علمی” را مشاهده‌ خواهید کرد که لازم است بر روی آن کلیک کنید.

 

با کلیک بر روی عبارت کارنامه علمی صفحه زیر ایجاد می شود که کد رهگیری را از شما می خواهد که باید آن را درج کنید.

 

پس از درج کد رهگیری ، کارنامه برایتان صادر خواهد شد که در آن مشخصات داوطلبی ، وضعیت داوطلب در رشته‌ و رشته‌ های امتحانی انتخابی و نمره خام دروس امتحانی به درصد ددرج شده‌ است.

اگر کد رهگیری خود را فراموش کرده‌ اید ، می توانید از طریق ارسال درخواست به سایت سنجش پزشکی آن را بازیابی کنید ، در صورتی که موفق به بازیابی کد رهگیری خود نشدید ، می توانید از مشاوران پاسخ با ما ، کمک بگیرید.

برای مشاهده پاسخ نامه نیز گزینه ای در انتهای کارنامه قرار دارد که می توانید از طریق آن پاسخ نامه خود را نیز مشاهده کنید. داوطلبانی که موفق به دریافت پاسخ نامه دوم نمی شوند ، لازم است که مشخصات خود را به همراه شماره داوطلبی و ایمیل به آدرس info@sanjeshp.ir ارسال کنند تا پاسخ نامه دوم به آن ها فرستاده‌ شود.

اعلام نتایج کنکور پزشکی 99

اگر در تحلیل کارنامه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید ، می توانید از مشاوران مجرب مرکز مشاوره “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید. مشاوران با در بررسی دقیق کارنامه تان ، رشته‌ ها و دانشگاه هایی که در آن ها شانس پذیرش دارید ، معرفی می کنند تا انتخاب رشته‌‌ تان با شانس پذیرش زیاد انجام گیرد.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی کنکور پزشکی 1402

با انجام انتخاب رشته‌‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  و برگزاری مصاحبه در دانشگاه های شاهد ، بقیه الله و ارتش حداکثر تا تاریخ هفته آخر شهریور ماه ، اسامی نهایی پذیرفته‌‌ شدگان در مرحله انتخاب رشته‌ و مصاحبه تا آخر شهریورماه اعلام خواهد و زمان ثبت نام داوطلبان قبول شده‌ نهایی در دانشگاه ها ، متعاقبا از سوی دانشگاه های محل پذیرش اعلام می شود.

داوطلبان جهت دریافت نتایج نهایی کنکور پزشکی 1402 لازم است همانند مراحلی که در زمان اعلام نتایج اولیه سپری کرده‌ اند ، وارد سایت سنجش پزشکی شوند و سپس از بخش اختصاص داده‌ شده‌ به آزمون کارشناسی ارشد ، گزینه “نتایج نهایی” را انتخاب کنند تا کارنامه برای آن ها صادر شود.

اعلام نتایج کنکور پزشکی 99

 

تاریخ های اعلام شده‌ در این مطلب در خصوص اعلام نتایج کنکور پزشکی 1402 بر اساس تاریخ های اعلامی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است اما اگر به دلیل شیوع کرونا ، زمان برگزاری آزمون دوباره به تاخیر بیوفتد ، مطمئنا تاریخ های اعلام نتایج اولیه و نهایی نیز تغییر خواهد کرد.

در صورت تغییر زمان اعلام نتایج کنکور پزشکی 1402 این مطلب را بروزرسانی می کنیم و  شما داوطلبان می توانید برای آگاهی از زمان دقیق انتشار نتایج اولیه و نهایی کنکور پزشکی 1402 با کارشناسان مرکز تلفنی “پاسخ با ما” نیز در ارتباط باشید.

سوالات شما

  • نتایج کنکور پزشکی وزارت بهداشت 1402 کی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج کنکور پزشکی نهایی در اواخر شهریورماه خواهد بود.

  • سایت دریافت نتایج کنکور پزشکی کدام است؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور پزشکی باید به سایت سازمان سنجش پزشکی مراجعه فرمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر