از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 📞 راهنمای کامل انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 شرکت کرده‌ اند ، مجاز هستند بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون نسبت به ثبت کد رشته‌ محل های مورد نظر خود در سایت سنجش پزشکی اقدام کنند. انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در سایت سازمان سنجش پزشکی انجام می گیرد و داوطلبان در صورت مجاز شدن‌ ، امکان انتخاب رشته‌ را خواهند داشت. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 خواهیم پرداخت. لطفا همراه ما باشید.

توصیه می کنیم برای بهره مندی از مشاوره تخصصی در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید. همچنین می توانید انتخاب رشته خود را به کمک مشاوران انجام دهید تا اشتباهات به حداقل برسند.

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حضور داشته اند ، باید منتظر انتشار کارنامه اولیه آزمون باشند تا بر اساس نمراتی که کسب می کنند ، انتخاب رشته‌ را انجام دهند. زمان انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 فعلا اعلام نشده‌ است اما پیش بینی بر این است که انتخاب رشته‌ در اواخر تیرماه انجام گیرد.

مرتبط بخوانید : تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت

سایت انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد علوم پزشکی

سایتی که مسئول انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد ، سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir است. در این سامانه ، لینک انتخاب رشته‌ فعال خواهد شد و داوطلبان به صورت رایگان می توانند فرم انتخاب رشته‌ را تکمیل کنند.

به منظور شرکت در انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، باید در سایت sanjeshp.ir بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” و سپس گزینه “ارشد” کلیک نمایید. در مرحله بعد می بایست گزینه “انتخاب رشته‌ – محل / ویرایش انتخاب ها” را انتخاب کنید تا پس از دسترسی به فرم انتخاب رشته‌ ، آن را تکمیل کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1403 📞 مهلت مجدد انتخاب رشته

شما می توانید پس از تکمیل فرم انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، تغییرات لازم را هم در اولویت های انتخابی خود اعمال کنید. برای اعمال تغییرات ، می توانید از گزینه های جابجایی و حذف استفاده نمایید اما توجه داشته‌ باشید که اگر گزینه “ثبت نهایی” را انتخاب کرده‌ باشید ، امکان جابجایی یا حذف گزینه ها و اولویت های انتخابی تان را نخواهید داشت.

دفترچه انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

برای شرکت در انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ را مورد بررسی قرار دهید. این دفترچه در سایت منتشر خواهد شد و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان برای اطلاع از رشته‌ محل های ارائه شده‌ ، باید دفترچه را مطالعه کنند و کد رشته‌ محل ها را از داخل آن تهیه نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، معمولا یک روز قبل از شروع فرایند انتخاب رشته‌ می باشد و به داوطلبان توصیه می شود حتما دفترچه مربوط به سال جاری را تهیه کنند زیرا در لیست رشته‌ های ارائه شده‌ در سال های مختلف ، تفاوت های زیادی وجود دارد.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد

متقاضیان انتخاب رشته‌ ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد نیز باید در سایت سنجش پزشکی اقدام به انتخاب رشته‌ کنند. رشته‌ محل های ارائه شده‌ در دانشگاه شهریه پرداز آزاد ، داخل دفترچه ارشد وزارت بهداشت قرار می گیرند و انتخاب رشته‌ هر دو دانشگاه روزانه و شهریه پرداز ، به صورت مشترک و همزمان می باشد.

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مدتی پس از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ، نتایج آن اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج 1403 هنوز مشخص نیست اما پیش بینی می کنیم که در اواسط شهریورماه باشد. پذیرفته‌ شدگان این آزمون می توانند برای پیش ثبت نام اینترنتی و سپس ثبت نام حضوری در دانشگاه قبول شده‌ اقدام نمایند. پس از اعلام نتایج نیز ممکن است برخی از پذیرفته‌ نشدگان آزمون نسبت به نتایج اعتراض داشته‌ باشند که می توانند برای ثبت درخواست خود به بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت 📞 زمانبندی کامل کنکور ارشد علوم پزشکی 1403

تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت برای انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وجود دارد. اما در شرایطی برگزار خواهد شد که دانشگاه ها دارای ظرفیت خالی باشند. با توجه به اینکه برخی از پذیرفته‌ شدگان آزمون ارشد علوم پزشکی تمایلی به ثبت نام در دانشگاه قبول شده‌ خود ندارند ، ظرفیت بعضی از دانشگاه ها در تعدادی از رشته‌ محل ها خالی باقی می ماند. برای جبران ظرفیت خالی ، مرحله تکمیل ظرفیت اجرا می گردد. تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اگر برگزار شود ، زمان آن در اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه خواهد بود و البته ممکن است دیرتر هم برگزار شود.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 

شما در امر انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مشاوران می توانند در امر رتبه قبولی ، ورود به دانشگاه های خاص ، شرایط قبولی و … راهنمای شما عزیزان باشند.

سوالات شما

  • زمان انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 در چه تاریخی است؟

انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1403 در نیمه دوم تیرماه انجام خواهد شد.

  • برای انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد علوم پزشکی به کدام سایت مراجعه کنیم؟

مثل مرحله ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی ، انتخاب رشته‌ این آزمون نیز در سایت سنجش پزشکی انجام می گیرد.

  • دفترچه انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 کی منتشر می شود؟

دفترچه انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد علوم پزشکی معمولا یک روز قبل از شروع فرایند انتخاب رشته‌ ، انتشار می یابد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت 📞 بررسی ضرایب ، منابع و ظرفیت پذیرش

رشته‌ کارشناسی ارشد میکروبیولوژی یکی از رشته‌ های علوم پایه پزشکی است که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر