از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج کنکور هنر 1403 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج کنکور هنر 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج کنکور هنر 99 - زمان و نحوه دریافت نتایج کنکور هنر 99

کنکور سراسری هنر 1403 در تیرماه و اردیبهشت ماه برگزار می شود. داوطلبانی که در این گروه آزمایشی به عنوان رشته‌ اصلی یا رشته‌ شناور ثبت نام کرده‌ اند ، می بایست با دریافت کارت ورود به جلسه برای حضور در حوزه امتحانی اقدام نمایند. تاخیر در زمان برگزاری کنکور هنر نگرانی هایی برای داوطلبان این گروه آزمایشی در پی داشته‌ است مخصوصا داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته‌ های دارای آزمون عملی کنکور هنر هستند و می خواهند بدانند که اعلام نتایج 1403 در چه تاریخی است تا برای انتخاب رشته اقدام کنند. در این مطلب ، جزئیات اعلام نتایج کنکور هنر 1403 شرح داده خواهد شد.

برای دریافت نتایج و کارنامه خود از سایت سازمان سنجش با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج اولیه کنکور هنر 1403

اعلام نتایج اولیه کنکور هنر 1403 همزمان با اعلام نتایج سایر گروه های آزمایشی می باشد. با انتشار کارنامه کنکور توسط سازمان سنجش ، رتبه و تراز اکتسابی داوطلبان مشخص می شود و بر اساس آن می توانند انتخاب رشته‌ را انجام دهند.

داوطلبان با کمک شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و کدرهگیری ثبت نام ، می توانند کارنامه کنکور هنر خود را دریافت نمایند. این دسته از داوطلبان توجه داشته باشند که اگر در دو گروه آزمایشی شرکت کرده‌ اند ، یک کارنامه مشترک برای دو گروه را خواهند داشت. یعنی در قسمت اول کارنامه ، اطلاعات مربوط به گروه آزمایشی اصلی و در قسمت دوم آن اطلاعات مربوط به گروه آزمایشی شناور یا همان هنر ، درج می شود.

بدون دسترسی به شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کدرهگیری ثبت نام امکان دریافت کارنامه را نخواهید داشت. در صورت فراموشی این اطلاعات می توانید برای بازیابی آن ها از مشاوران مرکز مشاوره “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام کنکور عملی هنر

ثبت نام و شرکت در آزمون عملی کنکور هنر

کارت شرکت در آزمون عملی کنکور هنر در سامانه سنجش بارگذاری می شود. هر یک از داوطلبانی که ثبت نام این آزمون را انجام داده‌ اند ، می توانند با دریافت کارت جهت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  معنی کدهای کارنامه سبز 1402 📞 معنی کدهای 3 ، 5 ، 7 و سایر کدهای کارنامه سبز

لازم به ذکر است ، آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته اند در تاریخ مقرر ثبت نام آزمون عملی را انجام دهند ، چنانچه هزینه را واریز کرده‌ باشند می توانند با همراه داشتن رسيد پرداخت هزينه ، دو قطعه عكس و كارت شناسايی معتبر ، در روزهای دريافت كارت شركت­ در­ آزمون به باجه های رفع نقص سازمان سنجش در شهرستان محل برگزاری آزمون براساس برنامه زمانی­ اعلام شده، مراجعه نمايند.

مشاوره شرکت در آزمون عملی کنکور هنر ، مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجموعه پاسخ با ما

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج انتخاب رشته‌ و آزمون عملی کنکور هنر 1403

با انتشار نتایج اولیه ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ می توانند انتخاب رشته‌ را در سایت سنجش انجام دهند. متقاضیان رشته‌ های دارای آزمون عملی مانند گرافیک ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، نمایش عروسکی و … می بایست ثبت نام آزمون عملی حداکثر دو رشته‌ را در سایت سنجش انجام دهند و در زمان انتخاب رشته‌ نیز این رشته‌ محل ها را در فرم انتخاب رشته‌ خود بگنجانند.

پس از ثبت نام در رشته‌ های دارای آزمون عملی و قرار دادن آن ها در فرم انتخاب رشته‌ ، در صورتی که داوطلب نمره و تراز لازم را داشته باشد ، برای مصاحبه دعوت می شود. فرایند برگزاری مصاحبه آزمون عملی رشته‌ های هنر معمولا یک الی دو هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور انجام می گیرد. داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند.

با برگزاری مصاحبه و گزینش داوطلبان واجد شرایط که هم نمره لازم را در کارنامه کنکور دارند و هم در مرحله مصاحبه پذیرش شده‌ اند ، نتایج نهایی یا همان نتایج انتخاب رشته‌ حداکثر در نیمه اول مهر ماه در سایت سنجش قرار داده‌ می شود. داوطلبان باید با ورود به سامانه sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات کاربری ، کارنامه خود را دریافت نمایند.

مرتبط بخوانید : کارنامه کنکور هنر – راهنما و زمان دریافت کارنامه هنر

کارنامه سبز کنکور هنر 1403

اعلام نتایج کنکور هنر

آخرین کارنامه مربوط به اعلام نتایج کنکور هنر 1403 ، کارنامه سبز است. شاید بسیاری از شما ندانید که کارنامه سبز به چه دردی میخوره و کاربرد آن چیست. در واقع فواید کارنامه سبز برای داوطلبانی است که از رشته‌ محل قبولی خود رضایت ندارند و می خواهند در صورت امکان ، رشته‌ قبولی خود را تغییر دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مهندسی مکانیک - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

در جزئیات کارنامه سبز ، کد رشته‌ هایی را که در آن ها احتمال قبولی دارید مشخص است ولی چون آن ها را در پایین فرم انتخاب رشته‌ قرار داده‌ اید ، شانس پذیرشتان از دست رفته‌ است و حالا با کمک کارنامه سبز می توانید برای آن رشته‌ ها انتقالی بگیرید.

درخواست انتقالی با استفاده از کارنامه سبز در صورتی تایید می شود که هم دانشگاه مبدا و هم دانشگاه مقصد موافقت خود را اعلام نماید. همچنین باید دانشگاه مقصد نیز ظرفیت پذیرش داشته باشد.

در مقاله کارنامه سبز را چگونه بخوانیم به طور کامل توضیحات مربوطه را ارائه داده‌ ایم. ولی می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تر از نحوه تغییر رشته‌ با کارنامه سبز ، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” راهنمایی جامعی را دریافت کنید.

سوالات شما

  • اعلام نتایج کنکور هنر 1403 در چه تاریخی است ؟

نتایج نهایی کنکور در شهریورماه اعلام خواهد شد.

  • برای مشاهده نتایج کنکور هنر 1403 به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت دریافت نتایج کنکور ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  • آیا امکان اعتراض به اعلام نتایج کنکور هنر 1403 وجود دارد ؟

بله داوطلبان در صورت ناراضی بودن از رشته‌ محل پذیرفته‌ شده‌ می توانند نسبت به اعتراض اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور هنر – راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور هنر 1402

  داوطلبان کنکور هنر بعد از دریافت نتایج اولیه آزمون می بایست برای انتخاب رشته …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر