از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای بررسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 99 - زمان اعلام نتایج و راهنمای بررسی

در چند سال اخیر تمامی دانشگاه های سراسری از جمله روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان تعدادی از رشته‌ های تحصیلی خود را به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی قرار داده‌ اند و داوطلبانی که تمایل به پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دارند ، می توانند در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه 1402 ثبت نام خود را انجام دهند. پس از ثبت نام در سایت سنجش و یا به صورت حضوری در دانشگاه ، داوطلبان منتظر اعلام نتایج هستند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند که زمان و نحوه اعلام نتایج طی اطلاعیه های سازمان سنجش مشخص می شود.

برای دریافت نتایج و کارنامه خود از سایت سازمان سنجش با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی مهر 1402

ثبت نام رشته‌ های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری برای مهر سال 1402 ، از اوایل مرداد ماه آغاز می شود و به داوطلبان حدود یک ماه فرصت داده‌ خواهد شد تا با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و پرداخت هزینه ثبت نام ، نسبت به ثبت و انتخاب 100 کد رشته‌ محل بدون کنکور اقدام نمایند.

نتایج رشته‌ های بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اواخر شهریورماه منتشر می شود و از طریق سایت سنجش می توان نتایج را دریافت کرد. برای مشاهده کارنامه خود وارد سامانه sanjesh.org شوید و سپس بر روی لینک “نتایج نهایی انتخاب رشته‌ های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 ” کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی طبیعت - معرفی جامع و بازار کار مهندسی طبیعت

 

سپس با یکی از دو روش موجود ، کارنامه را دریافت نمایید.

در صورتی که شماره پرونده خود را فراموش کرده‌ اید ، باید آن را از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش بازیابی کنید و با ارسال درخواست مبنی بر فراموشی شماره پرونده به سایت سنجش ، حداکثر تا 24 ساعت آینده شماره پرونده شما بازیابی می شود.

اگر برای دریافت اطلاعات خود از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره “پاسخ با ما” تماس بگیرید تا مشکلتان برطرف شود.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه 

اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1402

ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن ماه دانشگاه های سراسری ، معمولا در دی ماه انجام می گیرد و اعلام نتایج نیز حداکثر تا دهه دوم بهمن ماه است تا پذیرفته‌ شدگان بتوانند از نیمسال دوم تحصیلی یعنی اواخر بهمن ماه وارد دانشگاه شوند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشگاه بدون کنکور در ورودی بهمن ماه به صورت حضوری انجام می گیرد ، بنابراین نتایج نیز از سوی خود دانشگاه و از طریق پیامک اطلاع رسانی ، اعلام می شود و سازمان سنجش مسئولتی در قبال اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن ماه ندارد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

سوالات متداول 

  • اعلام نتایج کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج رشته‌ های بدون کنکور ورودی مهر ماه حداکثر تا هفته آخر شهریور ماه و نتایج ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی حداکثر تا هفته آخر بهمن ماه منتشر خواهد شد.

  • برای مشاهده نتایج بدون کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

شماره شناسنامه و شماره پرونده برای مشاهده نتایج رشته‌ های بدون کنکور از سایت سنجش ، نیاز است.

  • آیا نتایج از سوی سازمان سنجش منتشر می شود و یا باید به دانشگاه مراجعه کنیم ؟

احتمالا نتایج ورودی مهر ماه توسط سایت سازمان سنجش و نتایج ورودی بهمن ماه توسط دانشگاه ها اعلام می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور انسانی پیام نور - معرفی رشته ها + شرایط و زمان ثبت نام

این مطلب در خصوص اعلام نتایج رشته‌ های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی تهیه شده است ، چنانچه پس از مطالعه مطلب ابهام یا سوالی برایتان باقی مانده است ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” به صورت تلفنی راهنمایی دریافت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر