از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر حسابداری – راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر حسابداری پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر حسابداری

 

ارشد فراگیر حسابداری را دو دانشگاه پیام نور و آزاد اجرا می کنند و داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون فراگیر و کسب نمره قبولی ، راحت تر وارد مقطع ارشد رشته مورد علاقه خود شوند. اگر لیسانس حسابداری دارید و یا رشته کارشناسی شما حسابداری نبوده است اما می خواهید در مقطع ارشد این رشته را تحصیل کنید ، آزمون فراگیر را به شما توصیه می کنیم. این آزمون به نسبت آزمون ارشد سراسری آسان تر است و ظرفیت پذیرش مناسبی هم دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم جزئیات کامل ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد فراگیر رشته حسابداری را بررسی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حسابداری دانشگاه پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر ساله برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس برگزار می شود و دارندگان مدرک لیسانس پیوسته یا ناپیوسته که تمایل به پذیرش آسان تر در مقطع کارشناسی ارشد را دارند ، می توانند با شرکت در این آزمون وارد دانشگاه پیام نور شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلب می تواند در زمان اعلام شده وارد این سایت شده و اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهد. در زمان ثبت نام باید یک رشته تحصیلی از میان گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، هنر و … انتخاب شود و سپس انتخاب رشته را انجام داد. اگر شما می خواهید در رشته حسابداري تحصیل کنید ، در زمان ثبت نام مجاز خواهید بود این رشته را در چند دانشگاهی که ارائه می دهند انتخاب نمایید تا با توجه به معدل و نمره ای که در آزمون کسب خواهید کرد ، در یکی از دانشگاه های انتخابی پذیرش بگیرید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

منابع آزمون ارشد فراگير حسابداری پیام نور

داوطلبان برای ثبت نام در رشته حسابداری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر باید منابع امتحانی را تهیه کرده و مطالعه نمایند. منابع این رشته در گرایش های مختلف آن متفاوت است و شما باید منابع مربوط به گرایشی که انتخاب کرده اید را تهیه کنید. منابع در دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده می شوند که در واقع همان کتاب های درسی ترم یک شما خواهند بود.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته ارشد هنر - بهترین مشاوران

شما با مطالعه کتاب های معرفی شده و شرکت در آزمون ، ترم یک خود را به صورت فراگیر خواهید گذراند اما به شرطی که در آزمون نمره قبولی را به دست آورید. سپس با ورود به دانشگاه از ترم دو شروع به تحصیل خواهید کرد.

مرتبط بخوانید : منابع ارشد فراگیر پیام نور حسابداری 

شرط معدل آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

در رابطه با شرط معدل آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور لازم است بدانید که این آزمون شرط معدل ندارد و شما با هر معدلی می توانید ثبت نام کنید اما معدل به میزان 20 درصد در نمره نهایی آزمون تاثیر گذار است. به عبارتی دیگر ، 20 درصد از کل نمره آزمون را معدل شما به خود اختصاص می دهد و 80 درصد نیز نمره اکتسابی در آزمون است.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر حسابداری دانشگاه آزاد

بسیاری از داوطلبان متقاضی فراگیر ارشد اطلاع ندارند که آزمون فراگیر در دانشگاه آزاد هم برگزار می شود البته این دانشگاه فقط یک بار آزمون فراگیر را برگزار کرده است و در سال های آینده نیز اجرا خواهد شد. اگر تمایل دارید در دانشگاه آزاد تحصیل کنید ، می توانید در سایت سازمان سنجش ثبت نام آزمون فراگیر ارشد این دانشگاه را انجام دهید که زمان ثبت نام در اوایل اسفندماه می باشد.

ثبت نام آزمون فراگیر ارشد دانشگاه آزاد 1402 احتمالا در اسفندماه 1401 انجام گیرد و زمان برگزاری آزمون در تیرماه خواهد بود. پذیرفته شدگان از مهر 1402 وارد دانشگاه می شوند و در رشته ای که انتخاب کرده اند ، تحصیل خواهند کرد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

منابع آزمون ارشد فراگیر حسابداری آزاد

برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد حسابداري فراگیر دانشگاه آزاد باید با مطالعه منابع آمادگی لازم را به دست آورید. منابع آزمون ارشد فراگیر آزاد داخل دفترچه راهنما به تفکیک هر یک از رشته ها و گرایش ها قرار داده شده است که کتاب های درسی ترم یک هستند. داوطلبان این آزمون در صورتی که موفق به قبولی شوند ، ترم یک خود را به صورت فراگیر گذرانده اند و شروع به تحصیل آنها در دانشگاه ، از ترم دوم خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  منابع ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی تربیتی 1401 - لیست کامل منابع + دروس امتحانی

سوالات شما

  • چگونه در آزمون ارشد فراگیر حسابداری ثبت نام کنیم ؟

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر رشته حسابداری را دو دانشگاه آزاد و پیام نور برگزار می کند و می توانید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنید.

  • منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر رشته حسابداری کدام کتاب ها هستند ؟

منابع آزمون فراگير ارشد حسابداری ، کتاب های درسی ترم یک شما هستند که با بررسی دفترچه می توانید از این کتاب ها مطلع شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور ممکن است برگزار شود تا داوطلبانی که در مرحله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر