از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان 1403 📞 زمان ، شرایط و مصاحبه تربیت بدنی فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

رشته‌ تربیت بدنی از رشته‌ های بسیار محبوب و پر متقاضی دانشگاه فرهنگیان است و داوطلبان زیادی تمایل دارند با شرکت در کنکور تربیت معلم و کسب رتبه لازم ، وارد این رشته‌ و این دانشگاه شوند. ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان همه ساله انجام می شود و متقاضیان می بایست از شرایط لازم برخوردار باشند. این رشته‌ را می توان با شرکت در آزمون تربیت معلم گروه های انسانی ، ریاضی و تجربی انتخاب کرد و عنوان دقیق رشته‌ آموزش تربیت بدنی می باشد. اگر علاقه مند هستید در رشته‌ آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنید و می خواهید از شرایط پذیرش و نحوه ثبت نام مطلع شوید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برای  اطلاع از شرایط کنکور تربیت معلم رشته تربیت بدنی ، می توانید از کارشناسان مجرب مجموعه پاسخ با ما کمک بگیرید. مشاوران می توانند به سوالات شما راجع به شرایط پذیرش و نحوه ثبت نام پاسخ دهند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان 1403

قبل از هر اطلاعاتی ، لازم است از زمان پذیرش دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید. این دانشگاه در رشته‌ های کارشناسی خود از طریق کنکور تربیت معلم دانشجو پذیرش می کند بنابراین متقاضیان باید در کنکور تربیت معلم شرکت نمایند. البته در سال 1403 ثبت نام آزمون دانشگاه فرهنگیان به طور اختصاصی اما همزمان با کنکور تربیت معلم انجام می گیرد. زمان ثبت نام کنکور تربیت معلم برای آزمون اردیبهشت ماه در آذرماه می باشد و برای آزمون تیرماه نیز ثبت نام در فروردین ماه انجام می گیرد.

داوطلبان پس از ثبت نام کنکور تربیت معلم در موعد مقرر و شرکت در جلسه آزمون ، می بایست منتظر اعلام نتایج باشند. سپس اگر رتبه آنها مناسب قبولی در دانشگاه فرهنگیان بود ، می توانند در مردادماه انتخاب رشته‌ را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته‌ آموزش تربیت بدنی

شرایط قبولی در رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط دانشگاه فرهنگیان برای تمام رشته‌ های تحصیلی صدق می کند. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در هر یک از رشته‌ های این دانشگاه هستند باید دارای شرط سنی ، شرط معدل ، شرط نمره آزمون و … باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  محل خدمت در انتخاب رشته فرهنگیان - محل خدمت در انتخاب رشته فرهنگیان چیست

شرط سنی ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور تربیت معلم 1403 تغییر کرده است به طوری که داوطلبان دارای مدرک دکتری با حداکثر سن 45 سال و افراد 40 ساله دارای مدارک پایین‌ تر از دکتری می‌ توانند در کنکور تربیت معلم شرکت کنند. ورودی‌ های 1402 دانشگاه فرهنگیان با شرط سنی 24 سال دانشجو شدند.

شرط معدل ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، حداقل معدل دهم ، یازدهم و دوازدهم 14 و بالاتر است و برای این دانشگاه ، معدل کل دیپلم مهم تر از معدل کتبی است. داوطلبانی که معدل آنها نزدیک به 14 است و می خواهند در دانشگاه فرهنگیان قبول شوند ، می توانند با شرکت در طرح ترمیم معدل و بهتر کردن نمرات دروس خود ، معدل خود را ارتقاء دهند.

شرط تراز کنکور تربیت بدنی فرهنگیان

به جزء دو شرط فوق ، برای قبولی در رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیاز به کسب حداقل تراز 6000 در زیرگروه مربوطه است. داوطلب با توجه به ازمون گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی که شرکت کرده‌ است ، باید بتواند حداقل تراز 6000 را به دست آورد تا شانس دعوت به مصاحبه را داشته باشد.

از شرایط دانشگاه فرهنگیان لازم است این نکته را نیز بدانید که پذیرش در این دانشگاه به صورت بومی انجام می گیرد بدین معنا که داوطلبان فقط می توانند از رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان استان خود انتخاب کنند مگر در شرایط ویژه و به تعداد محدود که داوطلبان یک استان بتوانند از رشته‌ های فرهنگیان استان دیگر نیز انتخاب کنند که این موضوع از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ اطلاع رسانی می شود.

مرتبط بخوانید : معدل لازم برای رشته‌ تربیت بدنی

مصاحبه ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

 

برای قبولی در تمام رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان از جمله رشته‌ تربیت بدنی ، مصاحبه برگزار می شود و به مرحله مصاحبه داوطلبانی راه می یابند که دارای حداقل تراز لازم باشند. بالاتر اشاره شد که حداقل تراز برای انتخاب رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ، تراز 6000 است اما کسب این تراز به معنای پذیرش قطعی نیست و فقط داوطلب را مجاز به انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به رشته تربیت بدنی 1402 📞 راهنمای کامل تحصیل در رشته تربیت بدنی

بنابراین اگر تراز 6000 و بالاتر در کنکور تربیت معلم کسب کرده اید و می خواهید وارد رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان شوید ، باید این رشته‌ محل را در فرم انتخاب رشته‌ کنکور قرار دهید. سپس منتظر اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه باشید. نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. دعوت شدگان در اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه در مصاحبه حضور می یابند.

مرحله مصاحبه شامل مصاحبه شفاهی ، معاینات پزشکی و … است و در رشته‌ تربیت بدنی چند تست ورزشی نیز گرفته می شود. معاینات پزشکی از بخش های بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، گفتار سنجی ، روان سنجی و … تشکیل شده است و داوطلب باید در تمام این مراحل موفق به کسب تایید پزشک معالج شود.

پس از برگزاری مصاحبه که حدود یک هفته فرایند آن به طول می انجامد ، لیست قبول شدگان نهایی از سوی دانشگاه فرهنگیان به سازمان سنجش ارسال می شود. نتایج نهایی نیز در اواخر شهریورماه اعلام می گردد.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته‌ تربیت بدنی

سوالات شما

  • ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان در چه تاریخی انجام می شود ؟

دانشگاه فرهنگیان از کنکور تربیت معلم دانشجویان خود را پذیرش می کند بنابراین متقاضیان این دانشگاه باید ثبت نام کنکور تربیت معلم را انجام دهند.

  • برای قبولی در رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان چه شرایطی وجود دارد ؟

شرط معدل ، شرط سنی ، کسب رتبه و تراز لازم در کنکور ، قبولی در مصاحبه و …. از شرایط قبولی در رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان می باشد.

  • آیا رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان مصاحبه دارد ؟

بله ، برای قبولی در رشته‌ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان باید دارای شرایط لازم باشید و برای مصاحبه دعوت شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان با دیپلم

کنکور فرهنگیان با دیپلم 📞 کنکور فرهنگیان با دیپلم تمام رشته ها

ثبت نام کنکور فرهنگیان با دیپلم امکان پذیر است و داوطلبانی که فارغ التحصیل نظام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر