از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی – لیست و راهنمای انتخاب کد رشته کارشناسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی - لیست و راهنمای انتخاب کد رشته کارشناسی

کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ، کدی 4 رقمی است که داوطلبان در هنگام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بایستی آن را در بند 19 فرم ثبت نام ، درج نمایند. هدف از درج کد رشته تحصیلی در فرم ثبت نام ، مطابقت دادن رشته امتحانی داوطلب با رشته فارغ التحصیلی او می باشد.

داوطلب با ثبت کد رشته در سایت سازمان سنجش ، نام رشته خود را در مقابل آن مشاهده خواهد کرد و در صورت صحیح بودن ، آن را تایید می کند.

در ادامه مطلب ، راهنمای تصویری دریافت کد رشته تحصیلی و هم چنین کد رشته مربوط به تمام رشته ها در دفترچه ای قرار داده شده است که می توانید با دانلود آن ، کد مربوط به رشته خود را جستجو کنید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت کد رشته های تحصیلی مد نظر خود از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی

پس از خرید کارت اعتباری و واریز هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، مجاز خواهید بود که فرم ثبت نام را دریافت نمایید. در بند 19 فرم ، بایستی کد رشته تحصیلی دوره کارشناسی خود  را درج نمایید.

توجه داشته باشید که ، کد رشته تحصیلی کارشناسی با کد رشته امتحانی متفاوت است و برای دریافت آن باید از طریق سایت سنجش اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر تربیت بدنی - ثبت نام ارشد فراگیر تربیت بدنی پیام نور و آزاد

 

همانطور که در تصویر فوق مشخص است ، اگر بر روی ذره بین کلیک کنید به صفحه ای هدایت خواهید شد که در آنجا می توانید با جستجو کردن نام دانشگاه و نام رشته تان ، کد رشته را پیدا کنید. (برای مثال دانشگاه تهران – روانشناسی)

علاوه بر کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ، به کد موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی نیز احتیاج دارید که برای پیدا کردن آن هم باید از ذره بینی که در مقابل آن قرار داده شده است ، استفاده کنید و با جستجو کردن نام دانشگاه ، کد مربوط به آن را پیدا نمایید.

لیست کد رشته تحصیلی دوره کارشناسی

برای دسترسی آسان به کد رشته های تحصیلی ، با دانلود دفترچه زیر می توانید از کد رشته خود مطلع شوید. کد رشته ها به ترتیب حروف الفبا قرار داده شده و مطابق با اطلاعات سایت سازمان سنجش است.

دانلود کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی

کد رشته تحصیلی دوره کارشناسی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 

(برای دانلود PDF ، بر روی لینک کلیک کنید)

کد رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد

داوطلبان پس از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و حضور در آزمون ، بر اساس کارنامه ای که برای آن ها صادر می شود مجاز خواهند بود که انتخاب رشته را انجام دهند.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلب باید لیست رشته محل های مورد علاقه خود را از داخل دفترجه راهنما پیدا کرده و آن ها در سایت sajesh.org ثبت نمایند.

کد رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به تفکیک هر یک از دانشگاه های روازنه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان در داخل دفترچه موجود است و هم چنین کد رشته های تحصیلی مربوط به دانشگاه آزاد از طریق دفترچه ای جداگانه توسط سایت azmoon.org منتشر می شود.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری

(برای دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد

(برای دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

 

پس از مطالعه مطلب فوق که در زمینه ” کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی “ تهیه شده است ، جهت دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

هم چنین اگر در زمان ثبت نام یا انتخاب رشته با مشکلی مواجه شدید و نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، می توانید از مشاوران سوالات خود را بپرسید و در صورت تمایل انجام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را به آن ها بسپارید تا هیچ مشکلی در این فرایند های مهم وجود نداشته باشد.

سوالات شما

  • کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی چیست ؟

کد رشته تحصیلی برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد نیاز است که از سایت سازمان سنجش می توان آن را دریافت کرد.

  • آیا بدون کد رشته تحصیلی می توان ثبت نام کنکور ارشد را انجام داد ؟

برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد باید تمام اطلاعات را به درستی درج کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه ارشد پردیس های خودگردان 1402 📞 شهریه دانشگاه پردیس الملل ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

4 نظر

  1. سلام من نمیتونم کد رشته تحصیلی کارشناسی رو بگیرم لطفا راهنمایی میکنید

    • محمدمبین شوندی

      سلام
      اگر کد رشته ی کارشناسیتون رو پیدا نمیکنید عدد 999 رو وارد کنید تا سایر رشته ها براتون ثبت بشه

  2. ساحل نبی زاده

    سلام کدرشته ی ۴۰۸۹۹ رو هم برای دانشگاه الکترونیکی زدن و هم برای دانشگاه واحداسلامشهر .من چطوری دانشگاه موردنظرمو ازبین این دوبزنم؟

  3. سلام من کارشناسی حقوق دارم و میخوام ارشد حقوق خصوصی شرکت کنم. هم کد رشته تحصیلی کارشناسی و هم کد رشته امتحانی باید کد حقوق رو بزنم ؟ یا برای کد رشته امتحانی کد حقوق خصوصی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر