از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی – پشتیبانی مشکلات ثبت نام پیش دبستانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی

 

ثبت نام مدارس پیش دبستانی 1400 – 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پادا دانش آموزی به نشانی pada.medu.ir انجام می گیرد. والدین محترم باید از اوایل خردادماه تا حداکثر اواخر مردادماه به این سامانه مراجعه کرده و پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت فرزند خود ، برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از والدین عزیز با نحوه ثبت نام در سایت پادا اشنایی ندارند ، مرکز پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی راه اندازی شده است تا پاسخگوی اولیا گرامی باشد. در صورت مشکل در ورود به سایت پادا و یا عدم آشنایی با مراحل ثبت نام ، لطفا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

شما عزیزان میتوانید ثبت نام دانش آموز خود را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در خصوص شرایط ، هزینه و مدارک لازم برای سنجش سلامت و ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پشتیبانی مشکلات ثبت نام پیش دبستانی

همانطور که گفته شد ، سنجش سلامت و همچنین ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی 1400 – 1401 به صورت الکترونیکی و از طریق سایت پادا انجام می گیرد. اولیاء دانش آموزان باید با مراجعه به این سامانه هزینه لازم را پرداخت نمایند و با ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده ، پیش ثبت نام نوآموز خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام پیش دبستانی از اوایل خردادماه تا اواخر مردادماه است یعنی والدین حدود دو ماه فرصت دارند برای انجام ثبت نام فرزند خود از طریق سایت پادا اقدام نمایند. همچنین مشخصات فردی والدین به تفکیک پدر و مادر شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره شناسنامه ، شماره تلفن همراه و … نیز باید در سایت سناد ثبت شوند و در غیر این صورت امکان ثبت نام در سایت پادا وجود ندارد.

با توجه به اینکه بیشتر والدین با نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک در سایت پادا و سامانه سناد آشنایی ندارند و درج اطلاعات اشتباه در سامانه های ثبت نام ممکن است در آینده مشکلی را برای دانش آموزان ایجاد کند ، در همین راستا توصیه می شود برای ثبت نام درست و اصولی با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید تا سنجش سلامت و همچنین ثبت نام فرزند شما را انجام دهند.

مشاوره ثبت نام پیش دبستانی

مدارک لازم برای ثبت نام پیش دبستانی به شرح زیر می باشند :

  1. اصل و کپی شناسنامه دانش آموز
  2. کارت ملی و کپی صفحات شناسنامه والدین
  3. ارائه سه قطعه عکس  4*3
  4. اصل و کپی کارت واکسیناسیون دانش آموز
  5. تکمیل و ارائه فرم مشخصات دانش آموز
  6. تکمیل فرم استفاده از سرویس در صورت نیاز
  7. تکمیل فرم تعهد نامه انظباطی

والدین باید هزینه و مدارک لازم برای سنجش سلامت دانش آموزان و همچنین ثبت نام را از قبل تهیه کنند تا در زمان تکمیل مراحل ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

سوالات متداول

  • چگونه با پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی ارتباط برقرار کنیم ؟

شما والدین عزیز می توانید برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی پیش دبستانی با مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید.

  • ایا امکان ارتباط تلفنی با پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی وجود دارد ؟

بله ، کارشناسان پشتیبانی به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات می باشند.

  • شماره تماس پشتیبانی ثبت نام پیش دبستانی چند است ؟

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی ما لطفا با شماره 9099071612 تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر