از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1402 📞 نحوه اصلاح فرم ثبت نام مدرسه شاهد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد در سایت مای مدیو انجام می گیرد و با توجه به اینترنتی بودن فرایند ثبت نام ، دانش آموزان و والدین می بایست دقت لازم را به عمل آورند و تمام اطلاعات خواسته شده‌ را به درستی درج کنند. برای ثبت نام اینترنتی این مدرسه یک فرم در مقابل دانش آموز قرار داده‌ می شود و نیاز به درج اطلاعاتی همچون مشخصات تحصیلی ، مشخصات محل سکونت ، مشخصات شناسنامه ای و … می باشد. با توجه به اینکه بعضی از داوطلبان اطلاعات اشتباه در فرم درج کنند ، سایت مای مدیو زمان مجددی را برای اصلاح فرم در نظر می گیرد تا متقاضیان بتوانند اطلاعات اشتباه را اصلاح نمایند. در این مطلب می خواهیم شما را برای ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1402 به طور کامل راهنمایی کنیم.

سوالات خود را درباره ثبت نام مدارس شاهد از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1402

برای ویرایش ثبت نام مدارس شاهد تا زمانی که مهلت ثبت نام به پایان نرسیده اید ، این امکان فراهم است که دانش آموزان برای چندین بار فرم ثبت نام خود را دریافت کند و آن را اصلاح نماید. پس از به پایان رسیدن زمان ثبت نام نیز فرصت مجددی برای نام نویسی جاماندگان تمدید می شود که در این فرصت چند روزه دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند اما در فرم ثبت نام خود اشتباهاتی دارند ، می توانند برای رفع اشتباهات اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس شاهد در کنکور سهمیه دارند

نحوه ویرایش ثبت نام مدرسه شاهد 1402

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد به صورت اینترنتی است و دانش آموزان از مراجعه حضوری به مدرسه خودداری کنند. لینک ویرایش اطلاعات در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir فعال خواهد شد که طبق مراحل زیر می توان فرم را دریافت کرده و آن را ویرایش نمود :

  • وارد سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی my.medu.ir شوید.
  • در صفحه اول سامانه مای مدیو بر روی گزینه “پیش ثبت نام مدارس شاهد” کلیک کنید.
  • در صفحه جدید ابتدا باید ملیت دانش آموز انتخاب شود و سپس اطلاعات خواسته شده‌ به شرح کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز درج گردد.
  • بعد از درج اطلاعات به صفحه ای هدایت می شوید که اطلاعات دانش آموز را نمایش می دهد. اگر مشخصات مورد تایید شماست گزینه “ثبت و تایید اطلاعات” را انتخاب کنید.
  • با انجام مراحل فوق وارد فرم ثبت نام دانش آموز می شوید. در بخش اول ، اطلاعاتی از جمله نشانی محل سکونت و شماره تلفن همراه شما نشان داده‌ می شود که اگر اشتباه هستند می توانید آنها را ویرایش کنید و سپس دکمه “ثبت / تایید آدرس و تلفن” را بزنید.
احتمالا این را هم بپسندید  نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402 📞 راهنمای پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد

اصلاح مشخصات والدین

  • در بخش بعدی اطلاعات والدین دانش آموز نشان داده‌ می شود که در صورت نیاز به تغییرات ، اصلاحات لازم را اعمال کنید و سپس بر روی گزینه “ثبت / تایید اطلاعات والدین” کلیک کنید.

انتخاب مدرسه و تغییر آن

  • در بخش بعدی می بایست مدرسه مورد تقاضا انتخاب شود و اگر قبلا انتخاب کرده اید ولی تصمیم به تغییر آن دارید ، در این بخش می توانید تغییر دهید و سپس گزینه “مدرسه انتخابی ام را تایید می کنم” را انتخاب کنید.

اصلاح مشخصات سهمیه

  • بخش بعدی فرم ثبت نام مدرسه شاهد مربوط به سهمیه ایثارگری است که اگر سهمیه دارید در این مرحله می توانید اصلاحات لازم را انجام دهید.

پس از مراحل فوق ، ویرایش ثبت نام مدارس شاهد در سایت مای مدیو به پایان می رسد و باید گزینه “قوانین را مطالعه کرده ام و صحت اطلاعات را تایید می کنم” را انتخاب کنید تا تمام اشتباهاتی که اصلاح کرده اید ، ثبت شوند.  لازم به ذکر است که ویرایش ثبت نام مدرسه شاهد نیازی به پرداخت هزینه ندارد و برای ورود به فرم ثبت نام دانش آموز فقط باید شماره ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز در دسترس باشد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد و شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

سوالات شما

  • آیا امکان ویرایش فرم ثبت نام مدرسه شاهد وجود دارد ؟

بله با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام مدرسه شاهد وارد می کنند ، در سایت مای مدیو امکان ویرایش اطلاعات اشتباه فراهم می شود.

  • زمان ویرایش ثبت نام مدارس شاهد در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  لیست ذخیره مدارس شاهد 1402 📞 اسامی ذخیره شدگان مدارس شاهد

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدرسه شاهد 1402 هنوز به طور دقیق اعلام نشده‌ است.

  • برای ویرایش ثبت نام مدرسه شاهد به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

کلیه امور ثبت نام مدرسه شاهد از قبیل ویرایش اطلاعات ، در سایت مای مدیو انجام می گیرد.

  • آیا برای اصلاح کردن ثبت نام مدرسه شاهد نیاز است حضوری به مدرسه مراجعه کنیم ؟

دانش آموزان و والدین از مراجعه حضوری به مدرسه جهت ویرایش اطلاعات خودداری کنند زیرا تمام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط رشته ریاضی⁩

شرایط رشته ریاضی⁩ – شرایط انتخاب رشته ریاضی در دبیرستان های مختلف

  رشته ریاضی را مدارس دولتی ، شاهد ، نمونه دولتی ، تیزهوشان و … …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر