از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور – ویرایش نام و اطلاعات ثبت شده کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

احتمالا شما هم در زمان ثبت نام کنکور برخی از اطلاعات خود را به اشتباه وارد فرم ثبت نام کرده اید و به دنبال ویرایش اطلاعات هستید. با توجه به اینکه اکثر داوطلبان کنکوری برای اولین بار است که در فضای کنکور قرار می گیرند ، با اموری مثل نحوه ثبت نام کنکور و چگونگی تکمیل فرم ثبت نام آشنایی کامل ندارند و با آگاهی نداشتن از بسیاری از شرایط و جزئیات ، اطلاعات اشتباهی را وارد سایت سازمان سنجش می کنند که در بعضی مواقع این اطلاعات اشتباه ممکن است موجب محرومیت از حضور در جلسه کنکور نیز شود.

اگر قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور خود را دارید ، مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا از زمان و همچنین نحوه تغییر نام و مشخصات ثبت شده در فرم ثبت نام کنکور ، اطلاع یابید.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام کنکور و همچنین راهنمایی ویرایش کردن فرم ثبت نام خود ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ویرایش ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402 در زمان دریافت کارت ورود جلسه

آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام کنکور 1402 ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است و داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور اطلاعاتی همچون سهمیه ، معدل و … را به اشتباه در فرم ثبت نام درج کرده اند ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان ویرایش این اطلاعات اشتباه را دارند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد و لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام نیز همزمان با انتشار کارت ، در سایت سنجش فعال خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی برای ویرایش ثبت نام آزمون خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

مرتبط بخوانید :  آخرین مهلت ویرایش کنکور

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402

ثبت نام کنکور سراسری نوبت های دی ماه و تیرماه به ترتیب در آبان ماه و فروردین ماه می باشد و داوطلبان در مهلت چند روزه ثبت نام فرصت دارند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با دریافت و تکمیل فرم ثبت نام ، آمادگی خود را برای حضور در جلسه کنکور اعلام کنند.

فرم ثبت نام کنکور سراسری از بیش از 50 بند تشکیل شده است که تکمیل تمام بندها الزامی است و وجود حتی یک بند اشتباه ، موجبات محرومیت از جضور در جلسه کنکور را فراهم می سازد پس حتما باید در درج اطلاعات خود دقت کافی داشته باشید و توصیه ما نیز این است که ثبت نام خود را به مشاوری مجرب که چندین ثبت نام انجام داده است و با امور آشنایی دارد ، بسپارید.

اما ایا در صورت درج اطلاعات اشتباه ، امکان ویرایش آنها وجود دارد ؟ خوشبختانه سازمان سنجش فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور را در بازه های زمانی مختلف برای داوطلبان فراهم می کند تا هر یک از داوطلبانی که اطلاعات خود را به اشتباه وارد فرم ثبت نام کرده اند بتوانند نسبت به اصلاح این موارد اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است ؟

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1402

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1402 و اصلاح مشخصات در فرم ثبت نام ، لازم است مراحل زیر را طی کنید :

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • کلیک بر روی گزینه سراسری از منوی سمت راست سایت
  • انتخاب لینک ویرایش اطلاعات آزمون سراسری 1402
  • درج اطلاعات خواسته شده شامل شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام کنکور
  • دریافت فرم و اصلاح اطلاعات اشتباه
  • تایید نهایی

چه اطلاعاتی از کنکور قابل ویرایش است

اطلاعات قابل ویرایش کنکور سراسری در بازه های زمانی مختلف متفاوت است و برای ویرایش برخی اطلاعات مثل عکس داوطلبی حتما باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید.

ایا از آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعی ندارید ؟

همین حالا تماس بگیرید و آدرس و شماره تماس باجه رفع نقص مستقر در منطقه نزدیک به محل سکونت خود را از مشاوران ما دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اطلاعات فردی ، اطلاعات تحصیلی ، کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم ، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، عکس داوطلب ، سهمیه ، مشخصات آزمونی و در کل بیشتر اطلاعات فرم ثبت نام قابل ویرایش هستند ولی نکته ای که وجود دارد این است که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، فقط بعضی از اطلاعات را می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش ویرایش کنید و بیشتر مشخصات فقط با مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص قابل اصلاح هستند.

مرتبط بخوانید : ویرایش معدل سازمان سنجش – راهنمای ویرایش معدل و سوابق تحصیلی کنکور

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • ویرایش اطلاعات کنکور 1402 در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

تاریخ دقیق ویرایش اطلاعات ازمون سراسری 1402 هنوز اعلام نشده است.

  • آیا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور لازم است هزینه ای را واریز کنیم ؟

خیر برای دریافت فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات نیازی به واریز هزینه نیست.

  • آیا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام ازمون سراسری حتما باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه کنیم ؟

ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود جلسه کنکور فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه دی ماه 1403 - راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دی ماه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه دولتی

ثبت نام دانشگاه دولتی – راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه دولتی

  دانشگاه دولتی پر متقاضی ترین دانشگاه در میان داوطلبان است زیرا تحصیل در این …

2 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر ، ببخشید زمان ویرایش اطلاعات کنکور 1400 کی هست ؟

  2. سلام من سال ۸۶ در رشته مهدسی کشاورزی روزانه فازغ التحصیل شدم حالا میخوام بدونم در ردیف ۳۲ فرم ثبت نام آزمون سراسری که گفته ” در صورت قبولی روزانه۱۴۰۱ یا قبل آن” کدام گزینه رو باید بزنم گزینه هاش هم هست ثبت نام نمود ه ام ، ثبت نام ننموده ام ، هیچکدام
    سوال دوم اینکه آیا کد شهرداری منطقه ۳ شیراز همان عدد۳ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر