از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تاریخ ویرایش کنکور 1402 – آخرین مهلت ویرایش کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تاریخ ویرایش کنکور 1400

 

در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1402 ممکن است تعدادی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از چگونگی ثبت نام یا کامل نبودن مدارک و اطلاعاتشان ، فرم ثبت نام را اشتباه و ناقص تکمیل کنند. سازمان سنجش آموزش کشور در بازه های زمانی مختلفی فرصت ویرایش اطلاعات را برای این دسته از داوطلبان فراهم می کند تا بتوانند با ورود به سایت sanjesh.org و دریافت فرم ثبت نام خود ، اطلاعاتشان را ویرایش نمایند. در ادامه این مطلب ، تاریخ ویرایش کنکور 1402 را بررسی خواهیم کرد.

اگر پس از مطالعه این مطلب ، سوال و ابهامی در خصوص ویرایش ثبت نام کنکور 1402 داشتید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تاریخ ویرایش کنکور 1402

تاریخ ویرایش کنکور 1402 سه بار در سال است. بار اول در همان مهلت ثبت نام می باشد و داوطلبان تا آخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام فرصت دارند که فرم ثبت نام را دریافت و آن را تکمیل یا اصلاح کنند. پس از پایان زمان ثبت نام کنکور معمولا فرصت مجددی برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام تمدید می شود که در تمدید مهلت ثبت نام داوطلبانی که قبلا نام نویسی کرده اند فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام خود را دارند.

پس از این دو فرصت ، آخرین تاریخ در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام کنکور ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور است.

مرتبط بخوانید : ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور – ویرایش نام و اطلاعات ثبت شده کنکور 

آخرین مهلت ویرایش کنکور 1402

آخرین مهلت ویرایش کنکور 1402 ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است. اگر دانش آموز سال دوازدهم هستید و معدل کل دیپلم و معدل کتبی نهایی شما اعلام شده است باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به سایت sanjesh.org مراجعه کنید و با دریافت فرم ثبت نام کنکور ، معدل های خود را درج نمایید.

همچنین اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خود در اطلاعات فردی ، شماره داوطلبی ، شماره پرونده ، گروه آزمایشی امتحانی ، معدل کتبی دیپلم ، نوع نظام آموزشی ، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمون و… اشتباهی را مشاهده کردید ، باید برای رفع و اصلاح این اشتباهات از طریق سامانه ویرایش ثبت نام کنکور در سایت سنجش اقدام کنید.

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه شما اشتباهاتی در بخش های  جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت ، نظام آموزشی ، سهمیه بهياری ، سهمیه معلولان و مشکلات عکس را داشت تنها راه رفع این اشتباهات مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش است.

اگر در تاریخ های اعلام شده موفق به ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نامی کنکور خود نشدید باید به سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنید و کارشناسان را از وجود مغایرت در اطلاعات خود مطلع سازید.

اگر با نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعی ندارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی در سایت سنجش ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1402

آخرین تاریخ ویرایش کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه است و نحوه ویرایش نیز به این صورت است که باید وارد سایت سازمان سنجش شوید و از طریق لینک ویرایش ثبت نام اقدام کنید. برای ویرایش ثبت نام کنکور سراسری نیازی به پرداخت هزینه نیست ولی باید کد پیگیری ثبت نام ، شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود را در دسترس داشته باشید.

مرتبط بخوانید : ویرایش معدل سازمان سنجش

همچنین برای ویرایش اطلاعاتی همچون مشکلات عکس ، دین و …. باید همراه با کارت شناسایی معتبر به باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در استان خود مراجعه کنید. آدرس باجه های رفع نقص در زمان انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

تاریخ ویرایش کنکور | سوالات متداول

  • تاریخ ویرایش کنکور 1402 چه زمانی است ؟

زمان ویرایش اطلاعات کنکور 1402 سه بار در سال است که در مطلب کامل بررسی شد.

  • آخرین مهلت ویرایش کنکور 1402 در چه تاریخی است ؟

آخرین مهلت ویرایش کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد.

  • ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1402 به چه صورت انجام می گیرد ؟

ویرایش ثبت نام کنکور برای برخی اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و برخی اطلاعات نیز به صورت حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص انجام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مامایی 📞 تاریخ دقیق ثبت نام

فارغ التحصیلان از مقطع کاردانی مامایی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر