از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 – زمان و راهنمای پرداخت هزینه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله برای نیمسال های تحصیلی مهر و بهمن ماه در رشته های تحصیلی متنوعی از داوطلبان ثبت نام به عمل می آورد و متقاضیان مقطع کاردانی با ارائه مدرک دیپلم و متقاضیان مقطع کارشناسی با ارائه مدرک فوق دیپلم امکان ثبت نام دارند. سازمان سنجش به عنوان مسئول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، برای ثبت نام این دانشگاه نیز از داوطلبان هزینه ثبت نام دریافت می نماید و اگر شما هم قصد ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه را دارید ، باید پیش از تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته ، با پرداخت هزینه کارت اعتباری تهیه نمایید.

در ادامه این مطلب راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 را ارائه خواهیم کرد. پس از مطالعه مطلب در صورت داشتن سوالات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

شما عزیزان میتوانید ثبت نام دانشگاه خود را در سایت سازمان سنجش بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و واریز هزینه در سایت سنجش از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1401

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد که دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم و نظام جدید هر یک رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش ، می توانند ثبت نام مقطع کاردانی این دانشگاه را که دو سال مدت زمان تحصیل دارد و به دریافت مدرک فوق دیپلم منتهی می شود ، انجام دهند.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی ، دو بار در سال است که یکبار برای نیمسال اول تحصیلی و یکبار برای نیمسال دوم تحصیلی می باشد. داوطلبان پیش از ثبت نام باید هزینه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در سایت سنجش پرداخت کنند که در آخرین دوره ثبت نام میزان هزینه برای مقطع کاردانی به مبلغ 54 هزار تومان بود. پیش بینی می شود برای ثبت نام بدون کنکور 1401 که از مردادماه آغاز می شود ، هزینه ثبت نام مقداری افزایش یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی 📞 مهلت مجدد ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن ماه

هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1401

اگر مدرک کاردانی دارید و می خواهید تحصیلات خود را برای گرفتن مدرک لیسانس ادامه دهید ، دانشگاه علمی کاربردی با ارائه رشته های تحصیلی متنوع در مقطع کارشناسی ناپیوسته این امکان را برای شما فراهم ساخته است و شما با ارائه مدرک کاردانی می توانید وارد رشته مورد علاقه خود در این دانشگاه شوید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی یکبار برای نیمسال اول تحصیلی و یکبار برای نیمسال دوم تحصیلی انجام می گیرد و داوطلبان در زمان ثبت نام که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام انجام می گیرد ، باید هزینه نام نویسی را بپردازند.

سال گذشته هزينه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به مبلغ 68 هزار تومان بود که امسال کمی افزایش خواهد یافت.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – سایت ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و لینک پرداخت هزینه ، در زمان شروع ثبت نام فعال می شود. داوطلبان پیش از تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته ، باید با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب هزینه ثبت نام را بپردازند که مراحل آن به شرح زیر است :

  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • بر روی گزینه “جامع علمی کاربردی” در منوی سمت راست سامانه کلیک کنید.
  • در صفحه دانشگاه علمی کاربردی لینک “ثبت‌ نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر ماه سال 1401” یا لینک “ثبت‌ نام پذیرش دوره کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر ماه سال 1401”  را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید ، از منوی سمت راست گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه ای که باز می شود اطلاعات درخواستی را درج کنید که شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه است. پس از درج اطلاعات دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.
  • بعد از ثبت اطلاعات یک شماره پیگیری دریافت خواهید کرد که باید آن را یادداشت کنید و سپس دکمه “ادامه روند پرداخت” را بزنید.
  • در مرحله بعد ، به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک وصل می شوید که اطلاعات کارت بانکی از شما خواسته می شود. پس از درج اطلاعات کارت بانکی بر روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  رشته دارویاری - معرفی رشته دارویاری و راهنمای قبولی در این رشته

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سریال پرداخت به شما ارائه می گردد که با استفاده از این سریال می توانید فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت و تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی – بهترین مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته

بعضی نکات مهم در پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر هستند :

  • اگر هزینه را پرداخت کردید و مبلغ هم از حساب شما کم شد ولی کد پیگیری دریافت نکردید ، مبلغ به حساب شما بازگردانده می شود.
  • اگر در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هزینه را با خرید کارت اعتباری پرداخت کرده اید ولی موفق به ثبت نام نشده اید ، در مهلت مجدد ثبت نام نیازی نیست که دوباره هزینه پرداخت کنید و با همان کارت اعتباری از قبل تهیه شده ، امکان ثبت نام و انتخاب رشته وجود دارد.
  • حتما توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام مقطع تحصیلی مورد تقاضا (کاردانی یا کارشناسی) را پرداخت نمایید و در صورت پرداخت اشتباه ، مبلغ پس داده نمی شود.

سوالات متداول

  • آیا برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی به پرداخت هزینه نیاز است ؟

بله ، متقاضیان ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی باید پیش از تکمیل فرم ، هزینه را بپردازند.

  • هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چقدر است ؟

هزينه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • هزينه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را در کدام سامانه پرداخت کنیم ؟

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که بنا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر