از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور – با خیال راحت و درست ثبت نام کنید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور

 

ثبت نام کنکور سراسری 1401 تا چند روز دیگر آغاز می شود و بسیاری از داوطلبان با توجه به اینکه با مراحل ثبت نام آشنایی ندارند ، به دنبال مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور هستند تا با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی ثبت نام خود را توسط فردی مجرب انجام دهند ، همچنین با در نظر گرفتن اینکه ثبت نام کنکور سراسری از چند مرحله تشکیل شده است و تکمیل فرم ثبت نام نیازمند داشتن اطلاعاتی مثل کد منطقه ، کد نظام وظیفه ، کد سوابق تحصیلی و … می باشد ، لذا توصیه میکنیم برای یافتن پاسخ سوالات و ابهامات خود از مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون سراسری استفاده کنید.

ضرورت مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور

ثبت نام کنکور سراسری 1401 از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان تا روز شنبه به تاریخ 18 بهمن ماه فرصت نام نویسی خواهند داشت. با توجه به مراحل طولانی و نسبتا پیچیده کنکور سراسری ، بسیاری از داوطلبان مخصوصا داوطلبانی که برای اولین بار قصد شرکت در ازمون را دارند ، با سوالات زیادی مواجه هستند که لازم است راهنمایی شوند.

لذا توصیه می کنیم برای یافتن پاسخ تمام سوالات و ابهامات خود و همچنین انجام ثبت نام کنکورتان ، با مشاوران ارشد و خبره مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید. مشاوران مجموعه تحصیلی پاسخ با ما ، طی سال ها مشاوره ای که انجام داده اند و با داوطلبان مختلفی روبرو بوده اند ، تمام نکات مربوط به ثبت نام کنکور را می دانند و مطمئن ترین مرکز مشاوره تلفنی برای ثبت نام کنکور هستند.

شما عزیزان می توانید برای پیگیری تمام اخبار مربوط به ثبت نام کنکور و همچنین انجام ثبت نام خود توسط مشاوران مجرب ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید و با خیال راحت ثبت نام آزمون سراسری خود را توسط مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

خدمات مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون سراسری ، خدمات و مباحث مختلفی را در بر میگیرد و یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره تحصیلی ، مربوط به چگونگی ثبت نام کنکور و همچنین نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی و اعمال آن در فرم کنکور است. همچنین یکی از پرسش های متداولی که معمولا از سوی داوطلبان مطرح می شود این است که شرایط ثبت نام در کنکور سراسری دو گروه آزمایشی به چه صورت می باشد و آیا امکان شرکت در دو کنکور به صورت همزمان وجود دارد ؟

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کنکور 1400 - زمان و راهنمای ثبت نام کنکور 1400

تعداد زیادی از داوطلبان کنکوری با توجه به اینکه تجربه ای از ثبت نام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ندارند ، نگرانند که نتوانند ثبت نام کنکور را با موفقیت انجام دهند و معمولا بیشترین سوالاتی که برایشان مطرح می شود این است که ؛

و سوالات و ابهاماتی از این قبیل که ضرورت بهره مندی از مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون سراسری را افزایش می دهد و چنانچه داوطلبی بدون پاسخ دادن به ابهامات خود و بدون اطلاع و دانش و قبلی اقدام به ثبت نام کند ، مطمئنا با مشکل مواجه خواهد شد و حتی ممکن است به دلیل وجود اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام ، از حضور در جلسه کنکور محروم شود.

مزایای مشاوره تلفنی

شما با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی دیگر نیازی نیست که برای ارتباط با مشاوران برتر کشوری ، مراجعه حضوری داشته باشید و در هر زمان که نیاز داشتید از تمام مناطق کشور امکان دسترسی به مشاور را دارید.

همچنین برای بهره مندی از مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور ، نیازی به تعیین وقت قبلی نیست و مشاوران از ساعت 8 صبح الی 12 شب ، پاسخگوی شما عزیزان هستند. برای ارتباط با مشاوران و انجام ثبت نام خود به کمک مشاوران ، کافیست با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس حاصل بفرمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش - دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه دولتی

ثبت نام دانشگاه دولتی – راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه دولتی

  دانشگاه دولتی پر متقاضی ترین دانشگاه در میان داوطلبان است زیرا تحصیل در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر