از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز - بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز یکی از مطالب اختصاصی سایت “پاسخ با ما” برای داوطلبان کنکوری در استان تبریز می باشد تا به سوالاتشان در زمینه انتخاب رشته کنکور پاسخ دهیم.

همانطور که می دانید فرآیند انتخاب رشته پس از اعلام نتایج و انتشار کارنامه کنکور آغاز می شود و در این مرحله که بسیار از حساس تر از مرحله شرکت در کنکور می باشد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می بایست رشته های مورد علاقه خود را در سایت سنجش ثبت کنند.

اما موضوعی که واضح است این است که یک داوطلب به تنهایی نمی تواند انتخاب رشته را انجام دهد و حتما باید از تخصص های مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز بهره مند شود تا ضمن انجام یک انتخاب رشته اصولی شانس پذیرش بالایی نیز داشته باشد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه مشاوره تحلیل کارنامه کنکور و انجام انتخاب رشته کنکور شما داوطلبان عزیز هستند.

اگر می خواهید با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید ، با خیالی راحت انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای انتخاب رشته کنکور در تبریز

انتخاب رشته کنکور سراسری تبریز 99 همزمان با سایر استان ها در اواخر شهریور ماه آغاز می شود و داوطلبان بر اساس دوره هایی که در آن مجاز شده اند می توانند انتخاب رشته را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته تجربی - لیست و راهنمای کد رشته تجربی 1401

انتخاب رشته کنکور سراسری برای دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور از طریق سایت sanjesh.org و انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان برای هر دانشگاه به ترتیب مجاز به انتخاب 150 و 100 کد رشته محل هستند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور نیز در روز اول انتخاب رشته منتشر می شود که شامل رشته محل های ارائه شده و ظرفیت های دانشگاه ها و هم چنین شرایط شرکت در انتخاب رشته می باشد.

تحلیل کارنامه توسط مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز

مهم ترین موضوع برای انتخاب رشته کنکور ، بررسی دقیق و تحلیل تخصصی کارنامه کنکور می باشد. زیرا مبنا و ملاک انتخاب رشته بخش های مختلف کارنامه است و عدم آشنایی با هر یک از بند های آن ، سبب یک انتخاب رشته غیراصولی و در نهایت عدم پذیرش در رشته و دانشگاه مورد تقاضا می شود.

به داوطلبان کنکور استان تبریز توصیه می شود که برای بررسی کارنامه از مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته پاسخ با ما تماس بگیرند که از سراسر کشور و با تماس از تلفن ثابت در دسترس میباشد، شماره های تماس :

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بخش هایی از کارنامه که نیازمند مشاوره می باشد عبارتند از :

  • کدام رتبه برای انتخاب رشته دانشگاه سراسری تاثیر گذار است ؟
  • کدام رتبه برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد  تاثیر گذار است ؟
  • منظور از بومی گزینی در رشته ها چیست ؟
  • استان بومی داوطلب کدام است ؟
  • در کدام استان ها شانس قبولی داوطلب بیشتر است ؟
  • در کدام زیر گروه داوطلب می تواند در رشته های بهتری پذیرش شود ؟
  • منظور از رتبه در زیر گروه های مختلف چیست ؟
  • آیا رتبه در سهمیه ملاک انتخاب رشته است یا رتبه کشوری ؟
  • داوطلب کدام سهمیه را از سهمیه های مناطق و ایثارگری برای انتخاب رشته مد نظر قرار دهد ؟
  • و ….

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور در تبریز

با توجه به اینکه تعداد مراکز مشاوره کنکور در استان تبریز محدود است و اکثرا هم در خدمات مشاوره ای کیفیت مطلوبی را ارائه نمی دهند ، اکثر داوطلبان این استان در دسترسی به یک مشاور حرفه ای و با تجربه دچار مشکل هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کنکور دی ماه - زمان و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری دی

به همین دلیل تیم تخصصی “پاسخ با ما” با راه اندازی مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز به صورت تلفنی مشکل این دسته از داوطلبان را حل کرده است. مشاوره تلفنی زمان و هزینه کم تری را از داوطلبان می گیرد و در مقابل کیفیت مشاوره ها نیز تضمینی می باشد.

برای تماس با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز می توانید در هر ساعتی از روز که می خواهید و بدون تعیین نوبت قبلی با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و حتی این امکان را دارید که در تماس های بعدی خود به همان مشاوری که می خواهید وصل شوید و چندین ساعت مشاوره دریافت کنید.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

2 نظر

  1. سلام
    مشاوره ها غیر حضوریست؟؟
    چون دانش اموز ما ساکن همدانه و نمیتونه تا تبریز بیاد

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز برای بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور در تبریز می توانید بصورت تلفنی با مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید. 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر