از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 📞 ورود به سامانه و راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی - ورود به سامانه و راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

 

فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان بازنشسته می توانند از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی که برای دریافت فیش حقوقی اختصاص داده شده است ، فیش حقوقی هر ماه خود را دریافت نمایند. برای مشاهده فیش حقوقی باید اطلاعات لازم را وارد سامانه کنید و در صورتی که حتی به یکی از اطلاعات خود دسترسی نداشته باشید ، امکان صادر شدن فیش حقوقی برای شما وجود ندارد. در ادامه این مطلب ، نحوه ورود به سامانه و راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی را با جزئیات کامل شرح داده ایم.

فرهنگیان و معلمان عزیز اگر در دریافت فیش حقوقی خود با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سامانه جدید دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 

سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در سال 1402 تغییر کرده است. فرهنگیان محترم می توانند از این پس برای دریافت فیش حقوقی خود به سایت مای مدیو مراجعه کنند. آدرس این سامانه به نشانی my.medu.ir است که با ارائه کد ملی و کد پرسنلی ، به راحتی می توان وارد پروتال کاربری در سامانه شده و فیش حقوقی را دریافت نمود. این سامانه جایگزین سامانه fish.medu.ir شده است و کاربری آسان تری دارد. علاوه بر دریافت فیش حقوقی ، خدمات دیگری هم برای فرهنگیان در سامانه مذکور در نظر گرفته شده است.

مای مدیو رتبه بندی معلمان

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

سامانه قبلی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی fish.medu.ir می باشد و استفاده از سایر سایت ها و نرم افزار های جعلی برای دریافت فیش حقوقی مجاز نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان از طریق شماره حساب - آیا شماره حساب برای دریافت فیش حقوقی کافیست ؟

پس از ورود به سامانه همگام فیش حقوقی ، اطلاعات لازم را که به شرح زیر می باشند را درج کنید :

  • کد ملی
  • شماره پرسنلی
  • گذرواژه

بدون کد ملی و شماره پرسنلی امکان دریافت فیش حقوقی وجود ندارد ولی اگر گذرواژه ندارید یا آن را فراموش کرده‌ اید ، می بایست یک گذرواژه جدید برای خود تعیین و سپس ذخیره نمایید تا در مراجعات بعدی به سایت نیازی به درج کردن دوباره اطلاعات نداشته باشید و به صورت ذخیره شده‌ وارد صفحه فیش حقوقی شوید.

قابل ذکر است که گذرواژه ورود به سامانه فیش حقوقی همان گذرواژه سامانه همگام است و اگر در سایت همگام حساب کاربری ندارید ، باید یک حساب جدید ایجاد کنید و با استفاده از گذرواژه ای که تعیین کرده‌ اید ، وارد سایت fish.medu.ir شوید.

پس از درج اطلاعات ، چنانچه پیام اطلاعات وارد شده‌ در سایت صحیح نمی باشد را دریافت کردید ، می بایست با کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی کند و و یا با کارشناسان تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا بررسی های بیشتری انجام گیرد.

مرتبط ببینید: فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش توسط سایت www.cspf.ir که زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری است ، صادر می شود. برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش باید اطلاعات لازم را در دسترس داشت و سپس با مراجعه به سامانه مذکور ، آن را مشاهده نمود.

ایا در دریافت فیش حقوقی خود با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

  • شماره ملی
  • شماره دفتر کل
  • شماره حساب

شماره دفتر کل جایگزین شماره پرسنلی شده‌ است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری به هر یک از بازنشستگان اختصاص داده‌ می شود. شماره حساب نیز باید توسط صندوق بازنشستگی کشوری مورد تایید قرار گیرد.

چنانچه پس از ورود به سایت www.cspf.ir و درج اطلاعات خواسته شده‌ ، پیام خطای سامانه را مشاهده نمودید برای رفع این مشکل باید به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

مرتبط بخوانید : نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

مشاوره تلفنی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

در صورتی که موفق به دریافت فیش حقوقی خود نمی شوید و در دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی دچار مشکل شده‌ اید ،می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا فیش حقوقی شما را دریافت نمایند. همچنین در صورت مشاهده مشکلات سامانه ، کارشناسان می توانند شما را در این امر نیز راهنمایی کنند.

سوالات متداول

  • آیا کد ملی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان کافی است ؟

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان علاوه بر کد ملی ، شماره پرسنلی و گذرواژه سایت همگام نیز لازم هستند. همچنین فرهنگیان بازنشسته باید شماره حساب و شماره دفتر کل خود را نیز درج نمایند.

فرهنگیانی که گذرواژه ندارند ، باید در سایت همگام یک حساب کاربری ایحاد نمایند و با استفاده از گذواژه جدید وارد سایت فیش حقوقی شوند.

  • فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش توسط کدام سایت صادر می شود ؟

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق سایت www.cspf.ir قابل دریافت است.

  • برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

کد ملی و شماره پرسنلی اطلاعات لازم برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان شاغل می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. شیرازه ارقامی

    با سلاام
    بتده تنها فرزند یکی از بازنشستگان سالمند (خانم 83ساله) هستم. ایشان مایلند عضویت خود را در صندوق امام جواد (ع) فرهنگیان ابطال کنند ولی شماره پرسنلی و شماره دفتر کل را ندارد. کمی پرس و جو کردم و گفتند باید به اداره مرکزی مراجعه کنند که برایشان مقدور نیست. بنده هم ساکن زنجان هستم و به علت شرایط کرونا تهران نمیایم.
    ممکن است لطف بفرمایید راهنمایی کنید چطور باید شماره پرسنلی و شماره دفتر کل ایشان را پیدا کنم . یا اگر راه دیگری دارد که بدون این شماره ها بتوانم عضویت ایشان را در صندوق لغو کنم، بفرمایید.
    در ضمن با شماره تلفن‌های اعلام‌شده تماس گرفتم ، ولی خط معتبر نبود.

    ممنون. منتظر راهنمایی شما هستم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
      تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر

      تماس از سراسر کشور 9099071612

  2. علی مبرز بیگدیلو

    برای دریافت شماره پرسنلی چیکار کنم.گم کردمش شماره پرسنلی رو

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی با مشاوران ما تماس بگیرید. شماره پرسنلی را می توانید از اداره آموزش و پرورش منطقه خود دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر